Working in Australia

Spelletjes!
Plaats reactie
Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 26 sep 2011, 21:52

Kay, Matt
Ik wees op mijn koffers. 'If you don't mind-' ik tilde de koffer weer op en duwde de rugzakken onhandig terug op hun plek op mijn rug. Matt volgde mijn voorbeeld en liep met me mee richting het huis.
We gooiden wat onhandig de deur open en liepen met de koffers wat verder het huis in. 'Seems like nobody's in here' zei Matt terwijl hij neerplofte op een bank alsof hij hier al jaren kwam. Ik keek even onwennig om me heen en liet daarna ook mijn koffers vallen, ik pakte de afstandsbediening en klikte de tv aan op een muziekzender.

Claire
Ik hoorde beneden gestommel en geluid. Nieuwsgierig stond ik op en nam mijn handdoek mee onder mijn arm terwijl ik terug sprong de kamer in. Het ging al steeds gemakkelijker. Terwijl ik mijn handdoek wegmoffelde keek ik naar mijn spiegelbeeld in de grote spiegel aan de muur. Ik zag er zacht gezegd verwaaid uit. Snel haalde ik mijn vingers door mijn haren. De mensen die beneden zaten zouden mijn huisgenoten zijn voor de komende weken, dit waren de mensen waar ik het mee moest doen.
Ik mompelde wat geruststellende woordjes naar het meisje in de spiegel.
Break dance, not hearts.

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 19:39

Zane en Fawn
Er brak een brede grijns door op zijn gezicht toen hij Hime hoorde. 'Seems like your not the only ones speaking Japanese,' zei hij op een toon waaruit duidelijk op te maken was dat hij moeite had niet te lachen. Hij kon er niets aan doen, maar het gezicht van Obato was gewoon onbetaalbaar. Bovendien vond hij dat Australische accent altijd al een beetje raar klinken - niet dat hij dat tegen iemand zou zeggen. Het klonk zo- boérs.
Ze knikte zwak naar de twee jongens en ritste haar vest weer dicht. Ze voelde zich hier een beetje ongemakkelijk. Misschien moest ze ook al naar het gebouw lopen. Maar dan kwam ze misschien weer ongeïnteresseerd en arrogant op de anderen over. Ze kauwde besluiteloos op haar lip, terwijl haar vingers met het handvat van haar koffer speelden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 30 sep 2011, 07:19

Minato ~ Hime
Hij grijnsde onwillekeurig en observeerde Hime voor een tweede keer. 'So you understand Japanese?' vroeg hij koeltjes, maar ergens ook wel geamuseerd. 'Mochiron!' zei ze. 'Well, a little, I guess.' voegde ze er zachter aan toe toen de grijns van Minato breder werd. Obito keek Hime geïnteresseerd aan. 'Kanojo wa Nippon karadesu (Is she from Japan)?' vroeg hij aan zijn vriend, die zijn hoofd bedachtzaam schudde. Ze leek wel een beetje op een Japanner, moest hij bekennen. 'Are you from Japan?' vroeg Minato uiteindelijk peinzend. Hime keek verbaasd op. 'Oh, no, no. Maybe I look like one? But that's because my mother is from Japan. But my parents moved to this country when my mother got pregnant.' ze glimlachte even vriendelijk voor ze wantrouwig naar Zane keek. Minato knikte grijnzend en keek even om zich heen. Daardoor viel zijn blik per toeval op Fawn, die er nogal afgezonderd bij stond. Hij glimlachte haar warm toe, terwijl hij haar met zijn blik uitnodigde dichterbij te komen.
Afbeelding

Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 01 okt 2011, 15:46

Kay, Matt
Bedachtzaam keek ik naar de televisie. Ik hoopte dat de anderen snel kwamen, dan konden we misschien met zn allen naar het strand. Ik wilde ze wel leren kennen.

Claire
Ik liep weg van de spiegel naar de gang. Ik keek uit het raam dat daar was naar buiten. Verderop bij het bushokje stond een groep mensen, ik kon niet zien hoe oud ze waren.
Break dance, not hearts.

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 20:25

Zane en Fawn
Toen hij zag hoe Hime hem wantrouwend aankeek verscheen er een scheve grijns op zijn gezicht. 'Hi,' zei hij droogjes en deed alsof hij niet zag hoe wantrouwend ze keek. 'So you've learned Japanese from your mother?' vroeg hij rustig.
Ze ving Minato's blik en het duurde even voor ze doorkreeg wat hij bedoelde. Vervolgens beet ze op haar lip, en na kort aarzelen liep ze toch naar hen toe. Zolang ze maar niet al teveel Engels hoefde te praten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 16:30

Man, dit is een zielig filmpje van Obito o.o
http://www.youtube.com/watch?v=wUWNT6Aw8Wk

Minato ~ Hime
Zodra het meisje hem na enig aarzelen toch waagde te benaderen glimlachte hij haar bemoedigend toe. Vervolgens gleed zijn blik weer naar Zane. 'So were do you stay?' vroeg hij vriendelijk. 'We'll stay in an apartment near the beach. And you, guys?' voegde hij er koeltjes aan toe. Obito zette de goggles die op zijn voorhoofd stonden tevreden op en keek vervolgens nieuwsgierig opzij naar Zane. Hime keek met grote ogen naar Minato. 'An apartment - near the ocean?' vroeg ze verbouwereerd. Minato knikte kalm en wierp haar vervolgens een warme glimlach toe. 'That's what I'm saying,' zei hij. Hime hield haar hoofd lichtjes schuin. 'I think I know were you have to go, then.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 17:32

Zane en Fawn
Hij grijnsde verrast toen hij Minato hoorde. 'Hey, me too,' zei hij opgewekt. Gezien hij niet dacht dat er heel veel gebouwen aan het strand stonden, dacht hij dat ze in hetzelfde appartement zouden zitten. Hij wierp een blik op Hime. 'You know, you don't have to answer my questions, but it would be nice,' zei hij droogjes. Hij stak zijn hand in de zak van zijn vest en grijnsde lichtjes. Fawn keek een beetje nerveus de groep rond voor ze bijna onverstaanbaar iets mompelde dat leek op 'me too'.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 04 okt 2011, 07:35

Minato ~ Hime
Hij keek verrast opzij naar Hime. 'Really? Lucky.' Hij grijnsde breed en keek even van Zane naar Fawn. 'Nice. That means we're going to live together.' Hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd. Obito keek zwijgend om zich heen voor hij een teleurgestelde zucht slaakte. 'Watashi wa tango o rikai suru koto wa dekimasen (I can't understand a word).' klaagde hij. Minato's grijns werd no breder. 'Shinpai shinaide kudasai. Anata wa sore o manabimasu (Don't worry. You'll learn it).' stelde hij zijn vriend gerust. Vervolgens keek hij weer naar Hime. 'Can you lead us the way?' vroeg hij vriendelijk. Hime glimlachte. 'Mochiron,' zei ze blij. 'Just follow me.' ze draaide zich om en liep weg. Minato keek even naar Obito, die zijn rugzak optilde en achter haar aan liep.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 19:54

Zane en Fawn
'O, god,' zei hij met een brede grijns, die duidelijk maakte dat hij het niet zo erg vond als hij zogenaamd liet merken. Hij zuchtte vermoeid toen Hime begon te lopen. Niet omdat hij haar niet wilde volgen - alles behalve dat - maar meer omdat hij nu weer met zijn tas moest zeulen. Hij kreunde en hees zijn rugzak op zijn rug, waarna hij zijn skateboard van de grond pakte en achter de drie aanliep. Toen hij merkte dat Fawn nog niet volgde, kwam hij even tot stilstand. 'Are you coming with us or what?' vroeg hij grinnikend. Fawn keek hem geschrokken aan, waarna ze haastig haar tas optilde en achter ze aan liep.
People holding grudges should be holding hands.

Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 06 okt 2011, 21:51

ik ben er nog hoor maar kwacht even met posten want ik ben inspiratielooosss x_x
Break dance, not hearts.

Plaats reactie