Working in Australia

Spelletjes!
Plaats reactie
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 17:39

Ik zeg het nu nog één keer, daarna heb ik geen zin meer om mezelf te herhalen:
Zane vroeg iets aan jouw M. Je hoeft dus niet met jezelf te RPG'en, tenzij je hem negeert. -.-
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 17:44

Ik dacht dat dat tegen de karakters van Nina was...

En waarom vertelde je me niet dat je terug contact hebt met Lotte? <__<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 17:47

Ik zei net ook al dat 'ie iets aan Minato vroeg x]

Omdat ik dacht dat jij ook al wel contact met haar zou hebben.. En echt 'contact' is het nog niet echt x]
Meer een gesprek van 'volgens mij ken ik jou' 'lotte!' 'hoi'
Kort samengevat dan x]

EN OJA.
JE HEBT PLAAG D:
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 17:51

Hoe wist jij zo meteen dat dat Lotte was? o.o
Jij kent haar geloof ik beter dan mij <__<

En een mangatotural + cd voor het internet.
Ik probeerde tijdens Engels de cover te tekenen. En daarna deed Fransien het. Fransien won TT__TT
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 18:59

Nou.
Ze zei dat ze dacht dat ze mekende. Ik zei dat ik idd op penny/ning had gezeten en vroeg wie zij dan was.
Dus zo wist ik dat het Lotte was :')


Awesome :'D
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:01

Hmmm - maar de plaatjes zijn echt cool =33
En toen zei Ine toen ze zo'n plaatje zag: Hij is zo rapeable

Kan je geloven dat ze nog veel vager dan mij is? o.o
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:04

x'D
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 22:25

Minato and Obato ~ Hime
'Oh - no special reason. We're just here to celebrate our vacation.' zei hij grijnzend. Even wierp keek hij opzij naar de andere twee jongens, die hij begroette door hen zwakjes toe te glimlachen. Daarna keek hij weer naar Zane. 'And you?' vroeg hij vervolgens geïnteresseerd. Obato keek even verward naar zijn vriend voor hij zijn aandacht op de twee jongens richtte die erbij waren gekomen.
Niemand van het groepje leek haar op te merken. Hime besloot haar wandeling naar het hotel te vervolgen. Ondertussen sprong er een nieuw nummer op. 'Tatoe owaru koto no nai. Kanashima ga anata ubattemo. Hanarete yuku. Kokoro nado. Koko ni wa n-,' zong ze zacht.
Obato keek verbaasd naar het meisje dat hen passeerde, en ook Minato keek opzij. 'Nē, Minato-kun,' fluisterde Obato zacht. Sore wa nai (Isn't that) -,' 'Hai,' onderbrak Minato hem. 'Watashi wa Shiver o kono kuni de mo ninki no shirimasendeshita (I didn't know SHIVER was even popular in this country).' zei hij zacht.
Hime merkte de twee blikken die op haar gericht waren onmiddellijk op. Ze kwam tot stilstand en zette haar headset af, waarna ze opzij keek. 'Something wrong?' vroeg ze onverschillig, het karakter dat ze altijd opzette naar vreemden. Minato schraapte zijn keel. Dat meisje leek ook niet bepaald vrolijk. 'Ehh - no. Sorry.' hij grimaste zwak. Hime keek hem even wantrouwig aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 17:47

Zane en Fawn
'Sweet,' zei hij en grijnsde breed terug. 'The same, I guess,' zei hij vervolgens met een lichte frons. Hij wist zelf nog niet helemaal precies wat hem ertoe had gezet helemaal naar Australië te reizen. Alles in Canada was gewoon zo- gewoon geworden. Hij keek fronsend op toen hij nog meer Japans hoorde. Hij kreeg nogal hoofdpijn van die taal, omdat hij er helemaal niets van begreep. Zijn blik gleed kort over het meisje, met de nieuwsgierigheid die van zijn gezicht af was te lezen. Hij kon er niets aan doen, verdedigde hij zichzelf in gedachten. Hij was ten slotte een jongen en geïnteresseerd in meisjes. En dat was een meisje.
Fawn glimlachte kort naar Kay en Matt, toen ze het meisje zag. Er verscheen een ietwat hoopvolle blik in haar ogen. Het was haar al vanaf het begin opgevallen dat ze het enige meisje was en ze vond het makkelijker met andere meisjes te praten dan met alleen maar jongens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 26 sep 2011, 07:36

Minato ~ Hime
Hij voelde hoe de ogen van het meisje zich diep in de zijne boorden en slikte langzaam. Een lange tijd beantwoordde ze haar blik, totdat hij die van hem afwendde. Hij had het nooit aangenaam gevonden als een meisje hem aankeek. Het bezorgde hem telkens weer een ongemakkelijk gevoel in de onderkant van zijn buik. Nē, Minato-kun. Tabun kanojo wa watashi-tachi ni iu koto ga dekiru (Hey, Minato. Maybe she can tell us) -,' begon Obato voorzichtig. Minato zag deze gelegenheid aan om zijn aandacht op zijn vriend te vestigen. Hime's ogen werden abrupt groot en ze stapte naar Obato, die verstarde. Minato zette onwillekeurig een stap achteruit. 'Wait, wait. You guys are from Japan? That's so awesome!' riep ze enthousiast, waarbij ze Obato's handen vastpakte. Obato keek verbijsterd naar het meisje en keek vervolgens om naar Minato. 'Tasukete (Help me!) -,' kreunde hij. Minato grijnsde onwillekeurig. 'Kōun o inoru (Good luck)!' zei hij, net op hetzelfde moment dat Hime Obato's handen beledigd losliet. 'That's not really nice to say.' zei ze boos.
Afbeelding

Plaats reactie