Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:43

Gray
Ook hij kwam tot stilstand, ongeduldig. Zijn blik gleed zenuwachtig over Simons gezicht terwijl hij om de zoveel tijd over zijn schouder omkeek. Vervolgens klopte hij nerveus het stof van zijn kleding. Het was verbazingwekkend dat hij het nog steeds aan had. Zonder er verder over nadacht trok hij het uit, totdat hij enkel nog een broek aan had. Die kleding was benauwend geworden. 'Schiet op!' siste hij ongeduldig.

Siegrain
'Als ik Nuki wou vermoorden, had ik dat jaren geleden gedaan toen ze haar krachten nog niet onder controle had.' zei hij koel. Zijn blik gleed even om naar Elise. 'Wil je de dood van dat meisje alsnog op je geweten hebben?' vroeg hij vervolgens.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:46

Xander en Elise
Hij beet nog iets harder op zijn lip en keek vervolgens geschrokken naar Elise, die piepend inademde toen Siegrain dreigde haar alsnog te vermoorden. Hoezeer ze zich ook had voorgenomen kalm te blijven, omdat Kerah's ontvoering wel het laatste was wat ze op haar geweten wilde hebben, het lukte haar niet. Xander aarzelde, maar legde Kerah toen toch op de grond. Nu waren het niet alleen zijn handen, maar zijn hele lichaam trilde. Hij perste zijn lippen op elkaar en deed een stap bij haar vandaan. 'Het spijt me,' fluisterde hij hees, voor hij naar Siegrain keek.

Simon
Hij fronste diep en spande zijn spieren op, waarna hij uiteindelijk zijn ogen weer opende. Hij wierp Gray een beledigde blik toe. 'Het is echt niet zo makkelijk als het klinkt hoor. Probeer het zelf ander maar eens,' mompelde hij, voor hij begon te lopen. 'Volgens mij weet ik nu wel ongeveer waar hij is. '
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:58

Gray
'Mooi,' zei hij, oprecht opgelucht. Vervolgens draaide hij zijn rug naar Simon toe en begon weer te lopen. Hij moest Elise vinden voordat er iets met haar gebeurde.

Siegrain
Hij glimlachte tevreden en tilde Kerah zwijgend van de grond. 'Goed zo,' zei hij koel. 'Je maakte de juiste keuze.' Hij draaide zich naar Elise toe en liep naar haar toe. 'Jij komt met mij mee.' zei hij onverschillig. 'We moeten er voor zorgen dat Nuki zich in toon blijft houden.' voegde hij er met een sadistische grijns aan toe. Vervolgens pakte hij haar stevig beet en flitste weg. Nog geen minuut later stond hij buiten, in de kou. Een grote woonwagen stond klaar in de sneeuw. Siegrain duwde zowel Elise als Kerah (na hen vastgemaakt te hebben met een speciaal touw) in het woongedeelte. Vervolgens nam hij plaats achter het stuur.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 okt 2011, 16:04

Xander
Zijn ogen werden groot toen Siegrain naar Elise toeliep. 'Nee!' schreeuwde hij geschrokken. 'Nee, laat haar met rust!' Hij dook naar voren, maar net op dat moment verdween hij, samen met Kerah en Elise.

Simon
Hij liep zwijgend verder, terwijl hij alert om zich heen keek.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 okt 2011, 17:01

En Kerah mag hij wel meenemen? XD

Gray
Hij keek op toen hij in de verte een zwakke schreeuw hoorde, maar luid genoeg om zich er op te oriënteren. En waar Xander was, zou Elise ook zijn. Bij die gedachte versnelde hij zijn tempo, zijn kaken op elkaar geklemd. Nog geen minuut later kwam hij hijgend tot stilstand voor het doodlopende gangetje waar Xander en Elizabeth stonden. Even gleed zijn blik gehaast over zijn omgeving voor hij zijn aandacht op Xander vestigde. 'Elise?' vroeg hij met overslaande stem. 'Waar is Elise?' Hij keek zenuwachtig om zich heen.

Siegrain
Hij keek nog even naar het gebouw voor hij de motor tot leven bracht. Vervolgens drukte hij de gaspedaal krachtig in, zodat het voertuig vooruit schoot. Daardoor vloog het lichaam van Kerah naar achter, die happend naar adem wakker werd toen ze de muur raakte.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 17:29

Nee x'd
Maar die had hij al soort van gegeven, toch? x'd
Hmm-
ik wilde je nog iets zeggen, maar ik ben vergeten wat >.>

Xander
Hij keek op toen hij Gray hoorde en zijn gezicht betrok toen hij naar Elise vroeg. 'Ze-,' begon hij, maar viel toen stil. 'Ik-,' Hij beet op zijn lip en keek kort naar Simon. 'Het spijt me,' zei hij uiteindelijk hees.

Simon
Simon keek verward van Xander naar Gray, om vervolgens de omgeving te bekijken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 17:36

Gray
Hij stapte met grote passen naar Xander toe en drukte hem tegen de muur aan. 'Waar is ze?' riep hij met overslaande stem. 'Heeft hij haar vermoord? Wat heeft hij met haar gedaan?' Hij keek even om zich heen. 'Hmm, Kerah is blijkbaar ook weg.' merkte hij nogal laat op voor hij zijn aandacht weer op Xander vestigde.

Elise?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 17:47

Oeps, sorry

Elise
Toen ze Kerah naar adem hoorde happen en ze zelf langs de vloer van de wagen naar achteren gleed, opende ze kreunend haar ogen. 'Kerah?' vroeg ze traag, terwijl de pijn langzaam weer terugkeerde.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 17:54

Nu vergeet je Xander -_-''
En waag het niet in de volgende post Elise opnieuw te vergeten XD

Kerah
Haar blik gleed geschrokken opzij toen ze Elise hoorde en ze keek haar verbouwereerd aan. 'Huh? Wat doe je hier?' vroeg ze. 'Waar is Xander?' Haar blik gleed over haar omgeving en ze verstarde. Ze kende deze plek. Haar gezicht trok lijkbleek weg. 'Nee,' fluisterde ze. 'Niet opnieuw.' Ze keek wanhopig om zich heen. Een nieuwe schok verplaatste zich door het voertuig en ze viel kokhalsend voorover. 'Damn,' siste ze. 'Ik word misselijk.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:29

Niet waar- Elise hoorde nog bij de vorige reactie :3

Xander en Simon
Hij hapte geschrokken naar adem en duwde Gray ruw van zich af. 'Doe normaal!' snauwde hij. 'Denk je dat ik dit leuk vind?' schreeuwde hij. 'Hij heeft ze meegenomen! Hij heeft ze verdomme allebei meegenomen!' Hij gooide zijn vuist hard tegen de muur en keek vervolgens naar Simon, die hem met grote ogen aan staarde.

Elise
'Ik dacht, ik kom even gezellig langs,' antwoordde ze sarcastisch en ze snoof, wat een pijnscheut in haar rug veroorzaakte. Ze vloekte en beet op haar lip, waarna ze haar ogen weer sloot. 'Wat?' vroeg ze vervolgens geschrokken. 'Alsjeblieft niet overgeven.'
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie