Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 okt 2011, 20:53

Gray
Het lukte hem eindelijk zich overeind te drukken. Hij hoestte wat bloed op en keek hem vervolgens dof aan. 'Nou ja, Xander is oké. Die Kerah niet.' zei hij. 'Je broer gaat gewoon te veel met Kerah om.' Hij schudde zijn hoofd afkeurend. 'De jongen die dat meisje vast heeft is Zero.' zei hij vervolgens vermoeid. 'Vuur en ijs gaan niet samen.' mompelde hij zacht.

Siegrain
Hij keek even naar de verschillende brokken aarde. 'Denk je nu echt dat je me daarmee kan uitschakelen?' vroeg hij spottend. Zijn blik gleed even naar Elise, en hij haar uitdagend toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 12 okt 2011, 19:35

Xander en Elise/
Hij gromde gedempt en balde zijn handen tot vuisten, waarna er nog meer brokstukken volgden, die nu alle kanten op volgde. Dat zorgde ervoor dat Elise geschrokken in elkaar kromp en onwillekeurig haar armen voor haar hoofd hield. Ze haalde trillend adem en staarde naar Xander.

Simon
Hij glimlachte zwak en haalde zijn schouders op. 'Jehele persoonlijkheid wordt niet bepaald door het element dat je stuurt,' zei hij. 'Dus het ligt echt niet alleen daaraan.' Hij keek weer om zich heen, tot hij Zero zag en naar hem toe liep.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 07:06

Gray
Hij grimaste terwijl hij zijn rug rechter probeerde te maken. 'Geloof me,' zei hij zacht. 'Ik kan het echt niet goed met haar vinden. Ze heeft een veel te groot ego en daarbij is ze veel te roekeloos. Dankzij haar hebben we nu al die problemen. Wij zeiden tegen haar dat ze niet naar die ene Siegrain moest gaan, en even later laat ze zich gewoon gevangen nemen.' Hij schudde zijn hoofd afkeurend.

Siegrain
Hij daalde weer wat, zodat hij Elise's pols vast kon grijpen. 'Je begrijpt toch wel dat, hoe meer je je verzet, hoe meer pijn zij hier zal lijden, hmm?' Hij grijnsde gemeen en liet zijn vingers even over Elise's hals glijden. 'Ik doe haar geen pijn als je Nuki aan mij geeft.' voegde hij er luchtig aan toe. 'Geef Nuki aan mij. Denk je ook niet dat ze graag naar huis wil?'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 19:58

Xander en Elise
Zodra hij Elise vastpakte, vielen de paar brokken aarde die nog in de lucht zweefden op de grond. Zijn ogen schoten van Siegrain naar Elise en zijn gezicht betrok. 'Laat haar gaan,' zei hij hees, al maakte hij ook geen aanstalten om Kerah los te laten. Hoe zou hij in hemelsnaam moeten kiezen?
Ze hapte geschrokken naar adem en spande haar spieren op. Zodra ze zijn vingers in haar hals voelde trok er een rilling door haar heen en ze stompte hem in zijn zij. 'Raak me niet aan,' fluisterde ze trillend.

Simon
'Mij leek ze best aardig,' zei hij schouderophalend. 'Een beetje onzeker misschien.' Hij keek kort naar Zero's gezicht, voor hij hem tegen zijn schouder tikte. 'Hee, psst,' mompelde hij. 'Wakker worden.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:05

Zero ~ Gray
Een gedempte kreun ontsnapte aan zijn lippen voor hij zijn ogen slaapdronken opende. 'Laat me nog even liggen.' geeuwde hij voor hij zich omdraaide. Daardoor kwam zijn wang in contact met de ijskoude, metalen muur en hij schoot overeind. Snow viel abrupt uit zijn armen en hij keek verbaasd op. 'O ja,' mompelde hij, duidelijk verbouwereerd. Vervolgens gleed zijn blik benauwd om zich heen. Gray gromde. 'Zero, help me even. Ik heb je ketting nodig.' zei hij. Zero richtte zijn blik onmiddellijk op Gray en fronste zijn voorhoofd. 'Je ziet er niet best uit, vriend.' zei hij. Gray gromde opnieuw. 'Doe het!' siste hij. Zero stak zijn handen onschuldig in de lucht. 'Relax, relax. Ik doe het al.' Hij liep naar Gray toen en legde zijn handen voor zijn borstkas.

Siegrain
Nog voor haar vuist zijn zij aan kon raken vloog Elise's lichaam opzij, waardoor het krachtig tegen de andere muur werd gegooid. 'Ik zeg het nog één keer: geef Kerah aan mij.' zei hij koel.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:09

Xander en Elise
Zijn ogen werden groot en hij klemde Kerah stevig vast, alsof hij daarmee Elise kon tegenhouden voor ze tegen de muur knalde. Dat was echter niet het geval, natuurlijk. Elise hapte geschrokken naar adem en zodra haar rug tegen de muur knalde ontsnapte er een luide schreeuw uit haar mond. Xander ademde trillend in en keek jachtig naar Siegrain. 'Stop,' zei hij op smekende toon en zijn grip op Kerah verslapte wat.

Simon
Hij keek nieuwsgierig naar Zero, die blijkbaar in staat was om Gray te helpen. Toen hij overeind kwam ging hij zwijgend op de grond zitten, naast het voor hem onbekende meisje, en keek hij naar Zero's handelingen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:14

Gray ~ Zero
Niet veel later was hij eindelijk weer in staat diep in te ademen. Hij rekte zich uit, controleerde al zijn ledematen. Toen hij er van overtuigd was dat hij zich soepel kon bewegen, keek hij naar Simon. 'Jij komt met mij mee. Zero, genees jij de anderen?' vroeg hij. Zero keek op en knikte. 'Aye, sir.' zei hij grijnzend. Gray knikte tevreden. 'Volg me,' zei hij vervolgens tegen Simon voor hij zich omdraaide en wegliep.

Siegrain
Hij keek naar Elise. Een onzichtbare kracht trok haar opnieuw van de muur weg en sloeg haar tegen de andere aan. 'Dus je gaat me gehoorzamen?' vroeg hij rustig, waarna hij een stap dichter naar Xander toe zette.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:21

Xander en Elise
Zijn handen begonnen te trillen en hij begroef ze in de kleren van Kerah. Elise hapte opnieuw naar adem en kreunde gedempt, waarna ze haar ogen stevig dichtkneep in een poging de pijn buiten te sluiten. Xander keek telkens opnieuw van Elise naar Siegrain, de twijfel duidelijk van zijn gezicht af te lezen. 'Ik- j-,' hij kapte zijn woorden af en beet op zijn lip. 'Waarom wil je haar zo graag meenemen?' vroeg hij zwak.

Simon
Hij wendde zijn blik van Zero af om naar Gray te kijken, waarna hij zijn schouders ophaalde en knikte. Hij was zelf nooit erg goed geweest in beslissingen maken of de leiding nemen, dus hij vond het prima als iemand anders dat voor hem deed. Hij kwam weer overeind, wierp een korte blik op het meisje en liep vervolgens haastig achter Gray aan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:29

Gray
Hij keek om, om tevreden tot de conclusie te komen dat Simon toch had besloten hem te volgen. 'Mooi, bedankt dat je me wil helpen. Wil je me alsjeblieft zeggen waar Elise en je broer zijn? En die blauwe man.' voegde hij er zuur aan toe. 'Met je kracht is dat wel mogelijk.' Hij minderde zijn vaart, zodat hij langs Simon kwam te lopen.

Siegrain
'Zodat ik haar terug kan brengen naar haar ouders.' zei hij kortaf. 'Geen zorgen, ik heb haar levend nodig.' voegde hij er grijnzend aan toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:37

Xander
'Haar ouders,' herhaalde hij langzaam, aarzelend, waarna zijn blik weer even naar Elise schoot. 'Ik dacht dat ze niet meer terug wilde. En ik dacht dat jij een soort kwaadaardige slechterik was,' zei hij. 'Waarom zou je haar alleen maar terug naar haar huis brengen, zonder haar te vermoorden?' vroeg hij verward.

Simon
Hij haalde opnieuw zijn schouders op, waarna hij Gray even verbaasd aankeek. 'Nouja, misschien kan ik ontdekken waar Alexander is,' zei hij aarzelend. 'Als ik mijn best doe.' Hij beet op zijn lip en bleef staan, waarna hij zijn ogen dichtkneep.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie