[Game] Back to the Middle-ages ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 29 sep 2011, 16:39

Sorry. Ik moest gisteren heel snel typen, anders was ik bang dat internet dicht ging en ik alles kwijt was >.>
Maar ik zal nu wat meer typen, ik weet alleen niet zo goed wat ik met Alex kan doen :'3

Alex
Zijn blik schoot opnieuw naar Ceder. Het beviel hem niet dat hij zo weinig van haar wereld wist en het overkwam hem minstens drie keer per dag dat hij zich buitengesloten voelde. Hij wist dat niemand hem expres dat gevoel gaf, maar dat maakte het niet minder vervelend. Hij pakte haar hand iets steviger vast en trok haar dicht naar zich toe.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 14:11

Ceder ~ Ceion
Ze keek even naar Ceion voor ze zich dicht tegen Alex aan drukte en haar lippen voorzichtig op de zijne plaatste. 'Ik leg het je later uit,' fluisterde ze tegen zijn mond aan. Vervolgens legde ze haar beide handen op zijn wangen en ging op haar tenen staan.
Ceion keek ongeduldig naar Ceder, die het blijkbaar nodig vond hem nog langer te laten wachten. Toch liet hij niets van zijn irritatie doorschijnen. Dat deed hij nooit, en hij nam zich voor dat ook nooit te doen. Zijn blik gleed weer voor zich uit. Atio zag er nog steeds gespannen uit, en Break beheerst. Hij had de situatie duidelijk onder controle, al voelde Ceion zich niet gerust. Hij wist wat het zwaard teweeg kon brengen en hoeveel kracht het een persoon kon schenken. Break had helemaal geen reden de overwinning al voor hem te rekenen. Atio bleef nog steeds vanop een afstand toekijken, zette zelfs twee passen achteruit. Hij voelde hoe de kracht van het zwaard in zijn arm en lichaam overvloeide, maar dat nam niet weg dat deze strijd moeilijk ging worden. Om de beschermgeest te doden, zou hij de magiër moeten vermoorden. Dat kwam eerst. De aanwezigheid van Ceion en de anderen had hij duidelijk nog niet opgemerkt.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 20:10

Alex en Fanaa
Zijn ogen zakten traag dicht toen hij zag wat ze van plan was en hij sloeg zijn armen om haar heen. Ook al was hij zich er bewust van dat Ceion kon toekijken, hij gaf zich heel even toestemming om zich te laten gaan. Hij trok Ceder dichter tegen zich aan en liet zijn tong langs haar lippen glijden.
Ze deed nog een paar stappen achteruit, terwijl hij blik naar Atio schoot. Waarom deed hij nog niets?
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 12:48

Ceder ~ Ceion
Hat duurde niet lang voor ze haar lippen terug trok en ze glimlachte naar Ceion, die geconcentreerd van Break naar Atio. 'Wat weet je van hem?' vroeg hij. 'Van wie?' vroeg Ceder verbijsterd. 'Break. Wat weet je van Break?' verduidelijkte hij zijn vraag. Ceder keek even naar Mad Hatter. 'Je doelt op Mad Hatter, hm?' vroeg ze zacht. Ceion knikte ongeduldig. 'Ik weet alleen dat het Break ongelofelijk veel energie kost hem te gebruiken.' hij knikte naar Break, wiens ogen doffer begonnen te worden. 'En jij?' vroeg Ceion kortaf, die het steeds zwakker wordende lichaam van Break nu ook opmerkte. 'Heb jij een beschermgeest die ik kan gebruiken?' hij keek opzij. Ceder aarzelde even, maar knikte toen. 'Oké, roep hem op.' hij draaide zich naar Atio toe en bracht zijn handen naar voren. Een lichtbol verscheen voor zijn palm, werd groter, en schoot toen naar Atio toe. Deze draaide zich vliegensvlug om en sloeg met zijn zwaard tegen de bol, die weerkaatste. Ceion gromde en sprong opzij, zodat de bol hem mistte.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 16:58

Alex en Fanaa
Hij opende traag zijn ogen weer en streek kort door haar haren. Toen Ceion weer begon te praten liet hij haar voorzichtig los en deed hij een stap bij haar vandaan. Dat maakte het makkelijker om helder na te denken. Zijn blik gleed naar Break en er verscheen een wat bezorgde frons in zijn voorhoofd toen hij zag hoezeer het oproepen van zijn beschermgeest hem uitputte. Fanaa keek toe terwijl Atio met Break en Ceion vocht, zonder dat ze iets kon doen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 07:35

Ceion ~ Ceder
Hij keek opzij naar Break, die plots een vreemd zwaard in zijn handen had. Mad Hatter was verdwenen. Hij stak het zwaard uit, dat een donkere gloed uitstraalde. Nee, Mad Hatter was niet verdwenen. Hij was een zwaard geworden. Ceion keek even om naar Ceder, die handzegels vormde. Ze was dus toch nog van plan hem te helpen. Hij keek weer voor zich uit, en grimaste toen Atio plots recht voor hem stond. 'The guardian of Abyss kan niet dood, toch?' vroeg hij honend, waarop Ceions gezicht betrok. Hij schoof enkele passen achteruit, maar was niet op tijd zijn eigen zwaard te ontwijken. Het schild dat hij om zich heen had getrokken werd gebroken en hij voelde hoe het gevest zich in zijn zij boorde.
Ze keek geschrokken op toen Ceion geraakt werd door het zwaard. Volgens de legende kon de Guardian alleen dood als zijn eigen zwaard hem vermoordde. 'Ceion!' riep ze geschrokken.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 20:57

Alex en Fanaa
Zijn blik schoot afgeleid naar Ceion en zijn pupillen vernauwden zich toen hij zag wat er gebeurde. Meteen greep hij Ceder's arm vast, alsof hij bang was dat ze meteen op hem af zou rennen en zichzelf zo in gevaar zou brengen. Hij zag echter dat hij verkeerd gedacht had: het was namelijk Fanaa die meteen naar hem toesnelde.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 okt 2011, 07:31

Ceders guardian: http://www.youtube.com/watch?v=ws4X-J1dbpc

Ceion ~ Ceder
Een scherpe pijn schoot door zijn huid, vlees, lichaam. Ceion kreunde gedempt en wankelde enkele stappen achteruit. Atio lachte zacht en trok het zwaard abrupt uit zijn zij, waardoor Ceion schreeuwde van de pijn. Hij zakte hijgend op zijn knieën, zijn hand tegen de wonde gedrukt. Op dat moment bereikte Fanaa hem. Hij keek langzaam op, zijn gezicht wit weggetrokken en grauw. 'Ga hier weg,' fluisterde hij. 'Wat een emotioneel moment.' zei Atio honend. Hij hief het gevest van zijn zwaard. 'Helaas heb ik hier geen tijd voor. Zodra ik jou vermoord zal het zwaard van mij zijn.' hij duwde Fanaa aan de kant. Ceion sloeg zijn blik weer neer en sloot zijn ogen. Wat hij ook probeerde, de wonde wou niet snel genoeg genezen. Atio lachte zacht en liet het zwaard neerdalen. Voor het echter de schouder van Ceion bereikte, had een reusachtige klauw het wapen geremd. Atio keek verstoord op, en zijn gezicht betrok toen hij Chesire zag. 'Great,' siste hij. De katachtige jongen keek hem een lange tijd met koude ogen aan voor hij met zijn klauw naar Atio uithaalde. Vanop een afstand keek Break hijgend toe. Het lemmet van het zwaard lag nog steeds in zijn hand, maar hij gebruikte het niet. Misschien kon hij de rest aan Ceder over laten.
Ceder grijnsde triomfantelijk toen haar Guardian aka beschermgeest Atio ervan weerhield Ceion te vermoorden. 'Nice, dit is de eerste keer dat ik in staat was Chesire op te roepen.' zei ze blij. 'Anders waren het allemaal zwakkere beschermgeesten.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 okt 2011, 14:47

Alex en Fanaa
Hij glimlachte zwak toen hij Ceder hoorde, waarna hij even een bezorgde blik op Ceion wierp. Hij zag er niet uit alsof het erg goed met hem ging. Hij deed weer een kleine stap naar Ceder toe en dwong zichzelf vervolgens naar Atio te blijven kijken, voor het geval hij nu zou proberen Ceder iets aan te doen.
'Ceion!' Ze wilde net voor hem op de grond knielen, toen Atio haar ruw opzij duwde. Haar ogen schoten woedend zijn kant op toen ze haar evenwicht verloor en op de grond terecht kwam. Ze keek met een geschrokken blik toe hoe Atio Ceion bijna neergestoken werd. Zodra het zwaard echter tegengehouden werd kroop ze weer naar hem toe en ze sloeg haar armen stevig om hem heen.

Je suis sorry dat mijn F wat langer is, maar ik weet eigenlijk echt niet wat ik met Alex moet x'd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 okt 2011, 20:38

En met je F weet je dat natuurlijk wel -_-''
Afbeelding

Plaats reactie