[Game] Back to the Middle-ages ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 16:35

Alex en Fanaa
Hij wierp een korte blik op Atio, voor hij een zakmes uit zijn zak haalde en Ceder los sneed (ze zat vast met touwen, toch? x]). Hij trok haar dicht tegen zich aan en hield zijn ogen strak op Atio gericht. 'Wie is hier?' vroeg hij.
Ze ontspande direct weer bij het voelen van zijn aanraking en ze drukte zich dicht tegen hem aan. Ze knipperde even met haar ogen toen de omgeving veranderde in een paar tellen tijd en haar greep verslapte wat.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 sep 2011, 20:39

Ze zat vast aan kettingen ^-^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 20:44

Dangit, zoiets vreeste ik al x]

Alex
Hij sloeg een arm om haar middel en bleef dicht tegen haar aan staan. Zijn ogen gleden wantrouwend over Atio heen en hij wendde alleen kort zijn blik af om te zien waar Break heen ging. 'Wie is hier?' vroeg hij bot.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 sep 2011, 07:13

Break en Atio zijn weggelopen. Nou ja, Break is Atio gevolgd...

Ceion ~ Ceder
Hij streek afwezig door Fanaa's haren, maar weigerde haar los te laten toen haar greep verslapte. Wat kon hij doen? Hij kon het gebouw invallen, maar dat had weinig nut. Bovendien kon hij aanvoelen dat daar al chaos genoeg was. Toen Break uit het raam sprong keek hij op. De jonge man keek Ceion even geschrokken aan, klaar om hem aan te vallen als dat nodig zou zijn. Toen hij de prinses in zijn armen echter opmerkte, ontspande hij weer. 'Wat doen jullie hier? Ga hier weg!' riep hij. Ceion schudde zijn hoofd. 'Ik kon hier iets terughalen dat van mij is.' hij liet Fanaa voorzichtig los. 'Bescherm haar,' gebood hij Tatsuki, waarna hij naar Break toeliep. Deze keek hem wantrouwig aan, voor zijn ogen groot werden. 'Bewaker,' zei hij zacht, eervol. Ceion knikte traag, maar verstarde toen Tatsuki luid gromde. Atio stond tegenover de draak, zijn blik strak op de prinses gericht. 'Het enige wat ik nodig heb is haar,' zei hij zacht. Ceions gezicht betrok en hij keek opzij naar Break, die enkele handzegels maakte. 'Ceion!' riep Tatsuki. 'Ga Ceder losmaken! Ik kan niet transformeren met haar zolang ze vasthangt!' Ceion keek op, maar knikte toen.
Ceder keek priemend naar Envy, die zacht lachte. 'Laten we eerst maar met jou afrekenen, knapperd.' zei ze spottend. Haar nagels werden onmiddellijk langer. 'Dit moet voldoende zijn,' zei ze kalm voor ze op Alex afschoot. Ceder gilde, toen haar boeien plots loslieten. Zonder erbij na te denken vormde ze enkele handzegels. Nog voor Envy Alex kon bereiken schoten de linten om Ceders benen los en wikkelden zich om het lichaam van de feeks. Envy gromde luidruchtig en probeerde zich los te worstelen. Ceder negeerde het en gooide haar krachtig tegen de muur aan met behulp van de linten die voor een deel nog losjes om haar benen zaten.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 18:10

Alex en Fanaa
Hij hapte geschrokken naar adem en zijn ogen schoten naar Envy, die plotseling op hem af kwam. Hij zette een wankele stap naar achteren toen Ceder plotseling voor hem gesprongen was. Hij keek haar geschrokken aan- voor een kort moment dacht hij dat ze zich gewoon voor hem zou werpen als een soort menselijk schild, maar de spanning viel van zijn schouders af toen hij de linten zag verschijnen.
Ze beet op haar lip en keek kort naar Ceion voor ze haar aandacht wat verbaasd op Tatsuki richtte. Bij het horen van Atio's stem keek ze geschrokken zijn kant op. Waar had hij het over?
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 sep 2011, 18:10

Ceion ~ Ceder
Vanuit het raam keek hij toe hoe Ceder Envy uitschakelde. Normaal zou hij onder de indruk zijn (het was immers niet makkelijk voor magiërs zo'n spreuk uit te voeren), maar momenteel maakte het hem allemaal weinig uit. Hij keek nog even toe hoe de linten Envy van muur tot muur gooiden, totdat ze niet meer opstond. 'Ceder!' siste hij. Het gehavende meisje keek geschrokken om en vormde ondertussen enkele handzegels. De linten om haar benen lieten los, en de wonden op haar lichaam verdwenen. Zelfs het bloed op haar lichaam werd weer vloeibaar en droop van haar lichaam. Haar haren, die eerder nog vol klitten zaten, waren nu weer glad en glanzend. 'Kom hier!' siste Ceion, waarbij hij regelmatig over zijn schouder om keek. Het liefst wou hij nu weglopen en Atio te lijf gaan, het zwaard van hem afnemen, maar hij wist dat hij beter de hulp van een Elite in kon roepen.

Ik moet gaan
Naar de kermis
Vandaag kom ik probably niet meer terug TT__TT
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 18:37

Alex
Hij keek een beetje misselijk toe hoe Envy heen en weer geslingerd werd, waarbij ze iedere keer opnieuw tegen de muur opknalde. Hij had geen medelijden met haar, alles behalve, maar het zag er alleen behoorlijk pijnlijk uit, en stom genoeg kon hij daar niet goed tegen. Hij keek kort over zijn schouder toen hij een onbekende stem hoorde. Toen hij weer voor zich keek, naar Ceder, zag ze er bijna uit alsof ze een hele gedaanteverandering had begaan. Er verscheen een vlaag van een glimlach op zijn gezicht en hij pakte haar hand vast. Hij hield zich echter in. Dit was niet het moment om eraan te blijven denken dat hij haar eindelijk terug had, er moest eerst nog van alles afgehandeld worden. Hij vlocht zijn vingers door de hare en trok haar vervolgens mee naar Ceion.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 17:43

Breaks Guardian: http://www.youtube.com/watch?v=yzR0uKO3 ... re=related (De guardian zie je op 1:03)

Ceion ~ Ceder
Break stond voor Fanaa, zijn ogen samengeknepen. 'Achteruit,' siste hij naar de prinses voordat hij zijn vingertoppen op zijn wang legde. 'Ik had gehoopt dit niet meer te moeten gebruiken.' zei hij zacht voor zijn hand naar boven gleed. Zijn vingers wrikten het verband rond zijn linkeroog traag los. Atio keek wantrouwig toe, verstarde zelfs even toen hij het rode lichtpunt zag op de plek waar zijn oog hoorde te zitten. Hij greep Abyss onwillekeurig steviger beet en richtte de punt van het lemmet op de borstkas van Break, die nu grijnsde. Vreemde schaduwen omgaven zijn lichaam, en verspreidden zich toen. Langzaam zweefden de inmiddels rookwolken naar achteren en vormden een wervelwind. Kettingen schoten uit de grond, om de wervelwind heen. 'Het lijkt erop dat ik gedwongen word.' mompelde Break. De lucht werd rustiger, en twee rode strepen tekenden zich boven Break. Het oog opende zich. Atio gromde. 'Mad Hatter, de befaamde beschermgeest die tussen de werelden in kan reizen en gemaakt is om wezens van Saniope te verwoesten.' zei hij zacht.
Ceion spande zijn spieren op toen hij Atio hoorde praten. Break had alles onder controle, nam hij zichzelf voor. Hij hoefde zich nergens druk om te maken. Hij had al eerder gevoeld dat de jonge man veel kracht in zijn bezit had. Nog meer dan Ceder, die al behoorlijk sterk was. Het vreemde bleef, echter, dat hij de kracht van Atio niet kon aanvoelen. Misschien was hij wel nog veel machtiger dan Break? Zodra hij omkeek, en Mad Hatter zag, werd die vraag al snel beantwoord. Nee, Atio was met geen mogelijkheid krachtiger dan Break. Op dat moment sprong Ceder uit het raam. Zodra ze Mad Hatter zag, huiverde ze. Het was één van de dingen die ze altijd aan Matt had gehaten. Hij was haast oppermachtig, en daarbij was zijn beschermgeest ontzettend angstaanjagend. 'Hij wil Fanaa,' zei Ceion zacht. 'Ik moet haar gaan helpen. Dek me.' gebood hij. Ceder snoof. 'Waarom zou ik zoiets doen?' vroeg ze boos. Ceion keek abrupt om. 'Omdat dat mijn zwaard is!' zei hij geërgerd. Hij knikte naar het zwaard dat Atio nog steeds in zijn handen had. Ceder observeerde het wapen even verbaasd, maar hapte toen naar adem. 'J-jij -,' begon ze. 'Bewaar dat voor later. Ik wil dat je Atio afleidt.' zei hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 20:14

Alex en Fanaa
Hij gaf een zacht kneepje in Ceder's hand, waarna hij met een frons van haar naar Ceion keek. 'Wat?' vroeg hij. 'Jullie weten duidelijk iets dat ik niet weet,' zei hij op een bijna beschuldigende toon. 'Wat is er?' Hij beet op zijn lip. Hij voelde zich ontzettend dom nu. 'Wat is er met dat zwaard?'
Ze beet op haar lip en volgde Break's advies op door een aantal ruime stappen naar achteren te nemen. Wat ging hij doen? Die vraag werd al snel beantwoord toen ze zag hoe hij zijn beschermgeest opriep. Haar blik schoot kort naar Atio en ze luisterde naar zijn woorden, al begreep ze er niet erg veel van.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 20:26

Je doet het weer o3o
Afbeelding

Plaats reactie