Laatste kans --paardenspellutjee

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 sep 2011, 20:48

Hime
Ze trok een van haar wenkbrauwen op in een sceptische uitdrukking. 'Jij? Een vriendin? Leuk voor je. Ik ben single, en ben niet van plan zoiets snel aan te passen. Hoe weet je eigenlijk dat ik naar die stalling moet?' ze nam voorzichtig achterop de motor plaats en sloeg haar armen losjes om zijn middel heen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 20:51

Dylan
'Nou,' begon hij. 'Ten eerste is er verder niets in de wijde omgeving te vinden,' zei hij. 'Ten tweede zie je eruit als iemand die daar heen zou gaan. Je lijkt op mijn zusje,' zei hij. Hij zette zijn helm goed op en keek kort over zijn schouder. 'Hou je vast,' zei hij, voor hij de motor weer startte en met een schok naar voren schoot.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:32

Hime
Ze hapte geschrokken naar adem toen hij plots vooruit schoot en klemde zich steviger vast aan zijn shirt. Vervolgens drukte ze haar gezicht haastig in zijn shirt en kneep haar ogen stevig dicht.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:41

Dylan
Hij moest onwillekeurig lachen en was blij dat de motor dat geluid overstemde. Zodra ze na een paar tellen bij het instituut aankwamen, reed hij de oprit op. Bij het zien van zijn zusje gaf hij nog net iets meer gas, zodat Amor gillend opzij moest springen om niet aangereden te worden. Met een brede grijns kneep Dylan de rem in, zo hard dat Hime naar voren vloog. (dat klinkt als godmooding, maar ik wist niet hoe ik het anders moest typen x[ )
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 sep 2011, 18:04

Hime
Ze klemde zich nog steviger aan het vast, zodat ze niet abrupt van de motor af zou vliegen. Ze voelde er immers weinig voor een belachelijke "entree" te maken. Toen de motor helemaal tot stilstand was gekomen liet ze hem aarzelend los, bang dat hij misschien toch besloot nog een stukje verder te rijden. Haar gezicht was wit weggetrokken, waardoor haar halflange haren roder oogden dan ze in werkelijk waren.

Quest
Hij keek met een gefronsd voorhoofd om toen hij een motor hoorde. Zou dat dan misschien de eigenaar van de stalling zijn? Hij hoopte het maar. Anyway, zo te horen was hij redelijk roekeloos met een voertuig. Wist hij dan niet dat er hier paarden waren die er mogelijk van konden schrikken? Zoals hij al had verwacht stoven de paarden, die verderop in een wei stonden, angstig uiteen. Enkele meters verder kwamen ze echter traag tot stilstand, draaiden zich om en keken nieuwsgierig naar een punt in de verte dat Quest zelf niet kon zien. Hij besloot maar te gaan kijken. Met zijn handen diep in de zakken van zijn jeans gestoken liep hij naar de plek waar het ronkende geluid van de motor vandaan kwam.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 18:32

Dylan en Amor
'Voilá, bestemming bereikt,' zei hij met een brede grijns en hij zette zijn helm af. Hij wierp een onschuldige blik op Amor. 'Zusje van me, help jij dit meisje even op de grond?' vroeg hij, alsof hij haar niet bijna aangereden had. Amor snoof en stampte naar hem toe. 'Ik had je nooit om een lift moeten vragen,' mompelde ze, waarna ze naar Hime keek. Er verscheen een begripvolle blik in haar ogen toen ze haar witte gezicht zag. 'Hij is verschrikkelijk, ik weet het,' zei ze, waarna ze haar aarzelend een hand aanbood om van de motor af te klimmen.

Sen
Hij sprong wat geschrokken naar achteren toen het paard waar hij naar stond te kijken tegen de staldeur aanstampte. Zijn blik schoot naar de oprit, of eigenlijk naar de stal die ervoor stond. Hij snapte ook niet waarom je op een motor naar een paardenstal zou komen. 'Ssh-ssh,' mompelde hij tegen het dier, voor hij toch wat nieuwsgierig richting de oprit liep. Ondertussen kon hij niet voorkomen dat hij toch opnieuw naar alle paarden keek die hij tegenkwam.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 15:33

Quest ~ Hime
Hij bleef even staan toen hij bij de oprit uitkwam. Eerst bestudeerde hij de mensen vanop een afstand voor hij toch besloot dichterbij te komen. Om zichzelf een nonchalante houding te verlenen had hij zijn armen weer achter zijn hoofd gevouwen. 'Je veroorzaakt nogal veel opschudding, vriend.' zei hij tegen de jongen die op de motor zat. Het kwam er noch onvriendelijk, noch geamuseerd uit. Gewoon neutraal en koel.
Hime liet Dylan onmiddellijk los, maar snoof minachtend toen Amor haar hand uitstak. 'Ik heb je hulp niet nodig.' zei ze hooghartig, en om haar woorden te verduidelijken sprong ze soepel van de motor. Haar blik bleef even op Quest hangen. Hij zag er niet slecht uit, maar dat nam niet weg dat hij haar type niet was. Quest keek even wantrouwig naar Hime voor hij zijn aandacht toch weer op de groep vestigde. 'Zijn jullie hier allemaal voor de stalling?' vroeg hij met een zwakke grijns.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 20:11

Amor, Sen en Dylan
Haar hand viel slap langs haar lichaam toen Hime haar hulp nogal bot afsloeg. Ze beet op haar lip en wierp haar heel even een vijandige blik toe. Dylan keek met een geamuseerde grijns naar Quest. 'Oh, het spijt me,' zei hij niet erg overtuigend. Vervolgens snoof hij. 'De dag dat ik vrijwillig zo'n stinkend beest aanraak moet nog komen,' zei hij, waarop Amor haar ogen samenkneep. 'Vreemd dat je dat nog ruikt in de aura van je eigen stank,' mompelde ze. 'En die uitlaatgassen,' voegde ze er nog gedempter aan toe. Dylan deed alsof hij haar niet hoorde en keek opnieuw naar Quest. 'Ik kwam alleen mijn zus afzetten. En dit meisje dat van plan was te lopen,' zei hij met een brede grijns en hij klopte zacht op Hime's hoofd.
Toen hij om de hoek van de grote schuur liep, viel zijn blik op het kleine groepje dat zich verzameld had. Heel even wierp hij een jaloerse blik op de duur uitziende motor, voor hij verder liep. 'Ehm, hai,' zei hij traag, toen hij bij de vier mensen aankwam.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 13:59

Quest ~ Hime
Hij haalde zijn schouders op om aan te tonen dat de reactie van Dylan hem koud liet. Vervolgens glimlachte hij even naar Amor. 'Dus dat is je zusje?' vroeg hij kalm. Zijn blik gleed even terug naar Hime, die de hand van Dylan geërgerd wegsloeg. 'Volgens mij ga ik toch liever met paarden om dan met jou.' zei ze uitdagend. Quest's mondhoeken krulden zich automatisch op tot een grijns en hij stak zijn hand naar Amor uit. 'Aangenaam, ik ben Quest.' introduceerde hij zich. 'En stel maar geen vragen over mijn naam. Mijn ouders hebben er voor gekozen, en ik ben er tevreden mee.' voegde hij eraan toe zodra hij vanuit zijn ooghoeken opmerkte dat Hime haar mond opende. Hij wierp haar een uitdagende blik toe, die Hime beledigd beantwoordde. Vervolgens gleed haar blik opzij, naar Sen. Ze tuitte haar lippen nieuwsgierig. Kijk, dat was nu meer haar type.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 20:08

Sen en Amor
Hij keek traag naar Hime toen hij haar ogen op zijn lichaam voelde branden. Waarom keek ze zo? Vond zij hem ook al te klein? Hij spande zijn spieren op en stak zijn handen in zijn zakken, zodat niemand zag dat hij ze tot vuisten balde. Zijn gedachten gingen heel even terug naar wat de psycholoog tegen hem had gezegd. Dat hij zich niet druk moest maken om wat anderen dachten, omdat hij dat toch niet kon raden. Het was pas iets om zich over op te fokken als er gezégd werd wat ze dachten. Hij sloot kort zijn ogen en dwong zich te ontspannen, waarna hij een kleine glimlach forceerde. 'Ik ben Sen,' zei hij, omdat hij nog net had gehoord hoe Quest zich voor had gesteld. Amor wierp Dylan nog even een dodelijke blik toe en ze sloeg haar armen over elkaar. 'Je kan nu wel weggaan, hoor,' zei ze tegen hem, waarop Dylan breed grijnsde. 'Ik hou ook van jou, mi Amor,' gaf hij als reactie, omdat hij wist dat ze een hekel had aan die bijnaam. Hij was haar gegeven door een jongen die ze niet kon uitstaan, maar die haar wel leuk had gevonden. Ze perste haar lippen op elkaar en zei niets meer.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie