[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 16:53

Subtiel ^^

Ik heb mijn examen gehaald.
Maar na twee minuten had ik al steken in mijn zij, dus kon ik niet meer sneller <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 20:39

Dat is mijn tweede naam (a)
En awesome (op de steek na) :'D
Ik had gisteren ook steek- maar ik zat gewoon aan tafel in het restaurant en ik bewoog amper o.o
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 11:09

Nu kan je Scar neerleggen en kan hij wakker worden.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:48

O- ja. natuurlijk.

Ansley en Kaya
Hij kwam tot stilstand en keek kort om zich heen, waarna hij tevrede vast stelde dat hier niemand zou komen. Vervolgens legde hij Scar op de grond neer en knielde hij naast hem. Kaya keek hem korte tijd aan voor ze Serena ook neerlegde- ze was behoorlijk zwaar om met één arm te tillen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 feb 2012, 07:28

Scar
Zodra hij op de koele grond werd neergelegd, kromp hij ineen. De pijn was ondraaglijk. Het vuur binnenin hem verteerde hem langzaam. Eerst zijn maagstreek, om vervolgens via zijn bloedvaten naar boven te trekken, naar zijn hart. 'Fuck,' siste hij, voor hij weer wat bloed ophoestte. Zijn handen vouwden zich om zijn keel, alsof dat hem zou helpen het vuur binnenin hem terug te dringen. 'Ansley,' siste hij hees. 'Haal Kaya en Serena hier weg. Als ik in een vampier verander moet ik drinken, en ik wil hen geen pijn doen.' Hij keek de andere vampier even doordringend aan voor hij weer ineen kromp. 'Snel!'

Serena
De duisternis rondom haar werd onverwacht naar de achtergrond verdrongen, en eindelijk was Serena in staat haar ogen te openen. Ze knipperde enkele keren verbaasd met haar ogen voor ze gedempt kreunde. Alles deed pijn. Een koude wind deed haar huiveren, en ze besefte abrupt dat ze geen kleren aan had. Maar het besef dat vooral tot haar doordrong, was dat Echo weg was. Ze had zichzelf opgeofferd, voor haar. Haar zus, die altijd bij haar was geweest, was nu dood.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 feb 2012, 20:26

Ansley
Er verscheen een bezorgde frons toen hij zag hoe Scar langzaam bijkwam. Ook al was het ontzettend lang geleden, hij wist nog precies hoe erg het was om de verandering te ondergaan. Bij het horen van zijn woorden zette hij een stap naar achteren en knikte. 'Maak je geen zorgen,' zei hij op gedempte toon. Het verbaasde hem dat hij nog genoeg controle had om helder na te denken, maar hij zei er niets over. Het belangrijkste was om Kaya en Serena ergens anders heen te brengen. Serena. Hij keek opzij en haalde opgelucht adem toen hij zag dat ze haar ogen had geopend. Vervolgens schudde hij de gedachten en emoties die hij op dit moment niet kon gebruiken van zich af en hij liep naar haar toe. Het viel hem opnieuw op dat ze geen kleren aan had en hij schraapte ongemakkelijk zijn keel. Kaya, die haar blik vooral op Scar had gericht, overhandigde hem haar trui, die ze al eerder had uitgetrokken. 'Ik kan hem niet aantrekken,' zei ze hees, doelend op haar gebroken arm. Ansley zakte bij Serena neer en trok de trui voorzichtig over haar hoofd, waarna hij haar van de grond tilde. Hij zei niets tegen haar, nog niet. Ze moest hier eerst weg. 'Volg me,' zei hij tegen Kaya, die een onzekere blik op Scar wierp. 'Hij redt het wel, maar jij moet hier weg,' zei hij, waarop ze haar blik lostrok en toch achter hem aanliep.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 jun 2012, 17:25

Ik kan even weinig doen met Scar, dus vergeef me dat ik meer typ met mijn F.

Scar en Serena
Hij zweefde inmiddels tussen een toestand van bewustzijn en droom in. Zijn handen, die eerder nog om zijn keel hadden gelegen, sloten zich nu om een losse steen, die hij verkruimelde tot as. Een diep gegrom ontsnapte aan zijn lippen toen het vuur uiteindelijk zijn hart bereikte, en met de hartslag speelde. Sneller, trager, sneller, stop, traag, trager, stop, sneller. Een gedempte kreet ontsnapte aan zijn lippen, die over ging in een nieuwe grom. In zijn gedachten zag hij hoe het vuur hem insloot, en aan zijn ledematen likten. Zijn huid werd niet aangetast, maar desondanks was de pijn ondraaglijk. Zijn oren suisden, en vaag op de achtergrond kon hij zijn hartslag horen, die nog steeds tempowisselingen maakte. Zijn zintuigen verzwakten gedurende een korte tijd, en hij leek in een gevoelloze toestand weg te vallen. Niets. Geen vlammen. Alleen zwart, en zijn kloppend hart. En toen stil.
Toen Ansley bij haar neer knielde leek ze niet te beseffen wat er gebeurde. Pas toen hij haar optilde leek er iets in haar te breken. 'Nee!' gilde ze. 'Nee! Zet me neer!' De woorden waren uiteraard in het Nederlands uitgesproken, gezien het allemaal vrij vaag tot haar door leek te dringen. Ze wachtte niet eens totdat Ansley haar neerzette, maar wrikte zich los uit zijn greep en rende weg. Ze wist niet waar ze naar toe ging, en eigenlijk maakte dat ook niet uit. De pijn deed goed. Het bracht haar weer bij haar positieven, en gaf aan dat ze leefde. Zij leefde, en Echo niet. Ze verdiende de pijn.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 16 jun 2012, 18:04

Kaya en Ansley
Ze liep achter Ansley aan, maar kon niet voorkomen dat ze toch nog de hele tijd omkeek, ook toen ze de hoek al om waren. Bij het horen van Scar's schreeuw kromp ze ineen en ze wierp een onzekere blik op Ansley. 'Weet je zeker dat-,' begon ze, maar viel stil toen ze Serena hoorde.
Ansley verstond haar woorden dan misschien niet, de betekenis was niet erg moeilijk om te raden door de manier waarop ze ze uitsprak. Versufd liet hij haar uit zijn armen springen en pas toen ze weg rende keerde hij weer tot zichzelf. 'Serena!' schreeuwde hij en vloekte vervolgens gedempt. Hij wierp een aarzelende blik op Kaya. 'Kun je de weg naar Scars huis alleen vinden?' vroeg hij, waarop Kaya knikte. Niet dat ze dat echt zo zeker wist, maar iemand moest achter Serena aan en op dit moment was zij zelf daar niet de geschikte persoon voor.
Ansley wierp haar een vluchtige, wat schuldbewuste glimlach toe voor hij het op een rennen zette. Hij dacht er niet eens bij na om zijn tempo normaal te houden om de mensen om hem heen niet aan het schrikken te brengen. Gelukkig voor Ansley leek er op dit moment niemand buiten te zijn. Binnen een paar tellen kreeg hij Serena in zicht en hij haalde even opgelucht adem. Vervolgens haalde hij haar in en bracht haar tot stilstand door zijn armen stevig om haar heen te slaan. 'Serena, stop,' fluisterde hij gespannen en hij klemde haar nog wat steviger vast. 'Stop, stop, stop,' mompelde hij, voor hij haar een klein stukje van zich af duwde om te kijken of ze oké was. Alsof ze zichzelf in die paar tellen al iets aan had kunnen doen.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie