Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 18:51

Gray
Hij schudde zijn hoofd langzaam terwijl zijn blik strak op de grond gericht bleef. 'We zullen het dal te voet moeten verlaten. Dat kost ongeveer een uur tijd. Daarna moeten we een lift nemen, die bijna een dag in beslag neemt. Dan pas zijn we weer aan Fairy Tail en kunnen we de trein naar het koninklijk paleis nemen, maar dat neemt ook weer een dag in beslag.' Hij richtte zijn blik op. 'We kunnen beter zo snel mogelijk vertrekken.' zei hij. Zero en Snow keken elkaar even aan voor ze resoluut knikten. 'Wij gaan mee,' zei Zero trots. Travers vouwde zijn armen achter zijn hoofd. 'Ik heb zeker geen keuze, hmm? We moeten sowieso de trein naar onze opdrachtgevers terugnemen.' Gray keek tevreden op. 'Laten we gaan.'

Kerah
Ze sloeg haar blik neer. 'Wat als ik je vertel dat ik de vermiste prinses ben?' vroeg ze zacht. 'Xander weet het, en West ook. Dat is de reden dat Siegrain mij wou hebben. Als hij mij heeft kan hij mijn ouders onderdrukken.' Ze beet op haar lip. 'Ik wil niet terug.' piepte ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 09:33

Xander en Simon
Hij perste zijn lippen onwillekeurig op elkaar toen hij moest denken aan de tijd die het ze zou kosten om bij Kerah en Elise te komen. Hij ademde een paar keer diep in voor hij knikte. Simon's blik schoot van Travers en Zero naar Gray en heel even zag het ernaar uit dat hij op en neer zou gaan springen. 'Ik wil ook mee!' zei hij op een misschien iets te gretige toon. 'Ik bedoel, ik kan helpen,' zei hij iets rustiger en hij keek hoopvol naar Gray. Xander zei niets en wendde zijn blik af, waarna hij begon te lopen. 'Eerst maar naar buiten, toch?' mompelde hij en hij stak zijn handen in de zakken van het uniform.

Elise
Ze haalde diep adem en staarde Kerah korte tijd aan, terwijl ze dacht aan de theorie die zij en Gray bedacht hadden. Het eerste wat ze wilde zeggen was dat ze haar niet geloofde, maar waarom zou Kerah op dit moment zoiets verzinnen? 'Oh,' zei ze daarom alleen maar. 'Nouja, dan- moeten we gewoon ontsnappen, toch?' probeerde ze in een zwakke poging Kerah op te vrolijken- als ze ging huilen wist ze echt niet wat ze moest doen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 15:07

Gray
Hij keek even naar Simon voor hij knikte. 'We kunnen nu beter zo veel mogelijk leden hebben voor deze missie.' Hij keek de groep even rond. 'Kom op,' zei hij, waarna hij zich omdraaide en achter Xander aan liep. Zero trok Snow dicht tegen zich aan en volgde hem, gevolgd door Travers. 'Komen jullie nog mee of niet?' vroeg hij aan Dylan en Simon voor hij weer voor zich uit keek en verder liep.

Kerah
Een nieuwe schok ging door het voertuig en ze trok bleek weg. 'Damn,' fluisterde ze misselijk.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:28

O, god. Ik vergeet Dylan echt constant x'd

Xander, Simon en Dylan
Hij keek vluchtig over zijn schouder toen hij merkte dat nog niet iedereen volgde, maar hij weigerde zijn tempo te verlagen. Zijn hoofd zat op het moment veel te vol met dingen waar hij niet aan wilde denken. Simon grijnsde breed en opgewekt en haastte zich achter de rest aan, met zijn ogen op Xander's rug gericht. Dylan liet zijn schouders verslagen hangen en zuchtte diep. 'Ik kan moeilijk als enige niet meedoen, toch?' vroeg hij met een zwakke grijns, waarna hij achter de rest aan liep.

Elise
Ze perste haar lippen op elkaar en ging voorzichtig iets rechterop zitten. 'Zolang je niet overgeeft en het hier naar jouw kots gaat stinken is het goed,' mompelde ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 18:30

Doorspoelen, dan maar?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 18:35

Oui
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 17:02

Naar het aankomen bij het kasteel dan maar?
Eerst van Elise en Kerah ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 20:42

Jij eerst? (a)
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 23 okt 2011, 09:02

O ja, Kerah heeft een tweelingszus, Kitsu.

Plaatje; http://cartoongirl7.deviantart.com/gall ... 4#/d1qo3f2
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 okt 2011, 20:26

Oehla
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie