Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 12:24

Kerah ~ Siegrain
Haar ogen werden groot toen Xander tussen beide kwam. Zodra alles echter weer tot haar doordrong, werden haar ogen koud. 'Bemoei je niet, Xander.' zei ze kil. 'Ga gewoon weer naar je lieve Elizabeth. Alsof het jou iets uitmaakt.' Ze keek opzij naar Siegrain, die Xander geïnteresseerd aankeek. 'Weet hij het?' vroeg hij. Kerah aarzelde even, maar knikte toen. Siegrain knikte en leunde verveeld achterover. 'Ik heb niet eeuwig de tijd om je spelletjes te spelen, Kerah. Als je niet vrijwillig mee wilt komen zal ik je moeten dwingen.' zei hij. Kerah beet op haar lip. 'Je wist het dus?' vroeg ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 16:15

Xander, Elise en Simon (die was ik vergeten x'D)
Hij spande zijn spieren op en ging nog iets meer voor Kerah staan. 'Vergeet Elizabeth gewoon even, oké?' zei hij met opeen geklemde kaken. 'Het is stom om je gewoon over te geven alleen maar omdat je me nu haat,' siste hij. 'Het is nog stommer om niet eens naar mijn kant van het verhaal te luisteren en zelf je conclusies te trekken,' voegde hij eraan toe. Hij greep haar bij haar schouders vast en duwde haar bij Siegrain weg. 'Ze gaat niet vrijwillig mee,' zei hij vervolgens tegen hem.
Zodra ze weer wat op adem begon te komen, dwong zichzelf weer recht te gaan staan.
Simon, die als dood tussen de soldaten was gaan liggen, kwam nu aarzelend weer overeind. Voor zover hij wist was die Siegrain nu echt weg en dat betekende dus dat hij één ding minder had om zich zorgen over te maken. Zijn blik gleed over Gray en co en zijn gezicht werd langzaam steeds bleker. Dat zag er alles behalve goed uit.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 16:29

Gray ~ Kerah
De droom die over hem heen had gehangen was pijnloos geweest. Nu hij wakker werd, kwam alles dubbel zo hard tot hem terug. Gray kreunde luidruchtig toen er een scherpe pijn door zijn arm schoot en hij kromde zijn rug. Dit had dan weer tot gevolg dat hij geen adem kon halen. Hij hapte meerdere malen tot adem en begon te hijgen. Waarom leefde hij nog? Een normaal mens zou al lang dood zijn. Hij opende zijn ogen traag en keek dof voor zich uit. Elise was weg. Hij had haar laten gaan.
Ze hapte naar adem toen hij haar bij Siegrain wegduwde. 'Wat doe je?' siste ze. 'Hou op! Weet je wel waar je me bezig bent. Laat me los!' Ze spartelde onder zijn greep.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 17:39

Xander, Simon en Elise
'Misschien niet, maar dat kan me eerlijk gezegd geen fuck schelen,' zei hij kortaf. In plaats van haar los te laten, pakte hij haar nog iets steviger vast. Hij streek in een vluchtig gebaar over haar wang, maar zei niets.
Toen hij Gray hoorde, rende hij naar hem toe, opgelucht dat hij in ieder geval niet in zijn eentje alles moest beslissen. 'Je leeft nog,' zei hij op een toon die, zo merkte hij toen hij zijn eigen stem hoorde, belachelijk opgewekt klonk na wat er net allemaal gebeurd was. Hij grimaste even en zakte naast hem door zijn knieën. 'Dus, waar doet het pijn?' vroeg hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2011, 07:10

Gray
Hij keek Simon een lange tijd dof aan voor hij zijn ogen weer sloot. 'Waar is Elise?' vroeg hij zacht. 'Wat heeft die man met Elise gedaan?' vroeg hij gedempt, al wist hij al welk antwoord hij ging krijgen. 'Vergeet het. Maak Zero wakker. Zijn ketting zal me wel helpen. Maak daarna alle anderen wakker.' gebood hij hijgend. 'Damn, dit doet pijn.' voegde hij er zachter aan toe.

Siegrain ~ Kerah
Haar ogen werden koud, maar al snel hapte ze naar adem toen ze Siegrains gezicht zag. Ze drukte haar vingertoppen diep in zijn schouders en draaide hen zodanig dat ze met haar rug naar Siegrain toe stond. Op dat moment trof de eerste lichtbol haar tussen de schouderbladen. Haar ogen werden groot en ze drukte zich dicht tegen hem aan. Haar vingers, die ze noch steeds tegen zijn schouders gedrukt hield, trilden. Zodra de tweede bol haar trof schreeuwde ze van de pijn en zakte snikkend tegen hem aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2011, 17:33

Xander, Simon en Elise
Er verscheen een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht toen hij doorhad wat ze deed en hij greep haar nog steviger vast. Hij perste zijn lippen op elkaar toen er voor hij iets kon doen een lichtbol haar in haar rug rakte. 'Kerah, idioot!' riep hij geschrokken, waarna meteen een tweede lichtbol volgde. Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen en kneep zijn ogen dicht, waarna een muur van aarde zich tussen hen en Siegrain optrok.
Hij beet op zijn lip. 'Ik weet het niet,' bekende hij. 'Ze verdwenen ineens.' Er verscheen een verwarde uitdrukking op zijn gezicht. 'Ketting?' vroeg hij fronsend.
Toen ze wat steviger stond dan eerst, keek ze met een bleek gezicht naar Siegrain. 'Stop,' zei ze, al wist ze dat ze hem niet tegen kon houden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2011, 21:04

Gray
Hij probeerde zich overeind te drukken. 'Doe het nu maar!' snauwde hij geërgerd. 'Maak Zero wakker!' Er steeg een zacht geluid op uit zijn keel. Iets tussen een grauw en een kreun in. Hij had gefaald. Die man had Elise meegenomen. Wat gebeurde er nu met haar? Verschillende ideeën rezen bij hem op. Geen een van hen was aangenaam. Hij kreunde opnieuw en sloot zijn ogen verslagen, waarna hij de gedachten uit zijn hoofd bande.

Siegrain ~ Kerah
Zijn blik gleed traag opzij, naar Elise, voor hij naar haar toe liep. Om zijn lippen hing een onheilspellende grijns. 'Hangt er van af.' zei hij zacht. 'Ben je bereid me te helpen?' vroeg hij vervolgens. 'Ik vraag je maar om een kleine gunst. Breng Nuki naar me toe. Schakel de jongen uit.'
Zwarte vlekken dansten onophoudelijk voor haar ogen. Ze hapte meerdere keren naar adem, maar het leek niet te helpen. Voor ze het besefte werd alles zwart voor haar ogen en viel haar grip op Xander weg.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 okt 2011, 20:25

Xander en Elise
Hij vloekte gedempt en greep haar stevig vast voor ze op de grond kon vallen. 'Kerah,' fluisterde hij gedempt. Hij perste zijn lippen op elkaar en tilde haar van de grond, waarna hij de muur die voor hem stond weer liet afbrokkelen. Vervolgens kromde hij zijn tenen en begroef ze in de harde aarde, waarna de grond hevig begon te trillen. 'Klootzak,' fluisterde hij schor.
Ze keek hem korte tijd ontzet aan voor ze haar hoofd schudde. 'Ik dacht het niet,' zei ze op spottende toon.

Simon
Hij kromp ineen toen Gray zijn stem verhief. 'Sorry,' piepte hij zwakjes en hij ging recht staan. 'Ik dacht alleen- ik- ik kan ook helpen,' mompelde hij, voor hij zich haastig omdraaide en wegliep, waarna hij weer stil bleef staan. Wie was Zero?
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 okt 2011, 20:40

Gray
Hij kreunde overnieuw toen hij nogmaals een poging waagde overeind te komen. Zinloos. Hij gromde van frustratie en hapte vervolgens naar adem. 'Schiet op,' zei hij ademloos. 'Straks gebeurt er nog iets met Elise. Je kan me helpen als je Zero wekt.' zei hij hijgend. 'Alsjeblieft, ik smeek het je. Je mag dan het broertje zijn van Xander, en ik mag Xander dan niet mogen, maar als je me helpt zal ik je eeuwig dankbaar zijn.' Hij kneep zijn ogen stijf dicht.

Siegrain
'Laat ik het zo verwoorden.' zei hij met duidelijk leedvermaak in zijn stem. 'Als je me helpt, zal ik je vriendje misschien niet vermoorden.' Zodra de muur afbrokkelde en hij Kerah in de armen van Xander zag liggen grijnsde hij triomfantelijk. 'Dit wordt alsmaar makkelijker.' zei hij honend, waarna hij in de lucht ging zweven. Op die manier hadden de schokken geen invloed op hem.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 okt 2011, 20:47

Xander en Elise
Hij perste zijn lippen nog iets harder op elkaar en gromde gedempt toen Siegrain de lucht in zweefde. Verdomme, hij was nooit goed geweest met lucht. Hij drukte Kerah nog iets dichter tegen zich aan en spande zijn spieren op, waarna hij met samengeknepen ogen meerdere brokken aarde omhoog liet schieten.
Elise deed een haastige stap naar achteren en zocht steun bij de muur, toen ze Siegrain hoorde. Haar adem stokte in haar keel en ondanks het feit dat ze zich had voorgenomen het niet te doen, keek ze hem nu met een angstige blik aan. Nee. Dat kon hij niet menen.

Simon
'Maar ik weet niet wie het is!' bracht hij uit en keek over zijn schouder naar Gray. Vervolgens werden zijn ogen groot. 'Je- mag Alexander niet?' vroeg hij oprecht verbaasd.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie