Kaichou wa Maid-sama

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 09:29

Saylin
Ze glimlachte zwakjes. 'Sorry, maar dat ken ik ook niet,' zei ze. 'Ik luister niet zo vaak muziek,' bekende ze vervolgens. Ze keek naar de kleren en pakte ze iets steviger vast. 'Waar kan ik me omkleden?' vroeg ze voorzichtig en keek weer naar hem op.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 16:10

Ace
Hij schudde zijn hoofd afkeurend. 'Je zou je moeten schamen.' meende hij terwijl hij zijn armen voor zijn borstkas vouwde. 'Iedereen hoort hen te kijken. Ze zijn veel beter dan Eminem of Justin Bieber. Nou ja, er zijn veel groepen beter dan dat zij zijn.' hij observeerde haar vluchtig. 'Zou je je hier omkleden als ik me omdraai en beloof niet om te kijken?' vroeg hij vervolgens met een zwakke grijns.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 19:26

Saylin
Ze kleurde rood. 'Ik- ik luister ook niet naar Eminem of Justin Bieber. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit iets van Justin gehoord,' zei ze en beet op haar lip. Vervolgens keek ze hem wat verbaasd aan en ze kneep haar ogen tot spleetjes. 'Als je echt niet kijkt,' zei ze. 'Misschien moet je je hoofd in de prullebak steken, dan ben ik er zeker van dat je niets ziet,' stelde ze voor met een doodserieus gezicht.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 19:49

Ace
'Nee, laat maar. Ik ga me toch nooit aan die belofte kunnen houden.' hij liep traag naar de uitgang van zijn kamer. 'Als je klaar bent laat je maar iets weten.' hij trok zijn shirt over zijn hoofd uit en gooide dat achteloos op de grond. Vervolgens trok hij de deur open en verdween.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2011, 09:30

Saylin
Ze voelde hoe haar wangen gekleurd werden door een lichte blos en ze wendde haar blik van hem af. Wel ving ze nog net een glimp op van zijn ontblootte bovenlichaam, en dat zorgde ervoor dat ze lichte tintelingen in haar buik voelde. Ze fronste, schudde haar hoofd en kleedde zich vervolgens snel om in de kleren die hij haar gegeven had.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2011, 13:00

Ace
Hij leunde verveeld tegen de deur van zijn kamer aan. Het gevoel dat Saylin hem bezorgde, bracht hem in de war. Hij had nog nooit zo graag een meisje willen zoenen, en hij moest dan ook voortdurend op zijn lip bijten om te voorkomen dat hij iets zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Was dit dan het gevoel waar mensen altijd over praatten? Liefde?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2011, 13:04

Saylin
Ze glimlachte zwakjes toen de broek die ze aantrok bijna meteen weer afzakte en klopte op de deur. 'Ik ben klaar,' zei ze, aarzelend. Ondertussen hield ze met haar hand de broek omhoog en probeerde iets van touwtjes te vinden waarmee ze de band wat aan kon trekken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2011, 15:38

Ace
Hij keek op, zette zich af van de deur en opende die. Voor hij de kamer betrad stak hij zijn hoofd door de kleine opening. Zodra hij echter constateerde dat ze niet naakt was, liep hij naar binnen. 'Hmm, die broek valt misschien wat groot.' zei hij zacht toen hij haar bekeken had. 'Maar ik heb er helaas geen kleinere.' hij grimaste.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 16:58

Saylin
Ze glimlachte onwillekeurig. 'Denk je?' vroeg ze en trok het shirt over de broek heen. 'Nouja, ik hou hem wel gewoon vast,' zei ze en haalde zwak haar schouders op, terwijl ze niet al te veel naar Ace' ontblootte bovelichaam probeerde te kijken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 07:20

Ace
'Ja maar troost jezelf. Dat shirt staat beter bij jou dan bij mij.' hij grijnsde zwak terwijl hij zijn broek uittrok, zodat hij nu nog enkel zijn boxers aan had. Daarna liep hij naar de kedingkast en zocht rustig naar een slaapbroek. '
Afbeelding

Plaats reactie