[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 sep 2011, 19:53

Kaya en Ansley
Haar adem stokte in haar keel en haar ogen zakten genietend dicht. Voor een heel kort moment lukte het haar alles te vergeten. Toen hij zich terugtrok opende ze langzaam haar ogen weer. Ansley wendde kort zijn blik af om de twee wat privacy te gunnen en hij kauwde nerveus op zijn lip. Toen hij Scar hoorde praten keek hij weer hun richting uit en het lukte hem een kleine glimlach tevoorschijn te halen. 'Ik let op haar,' beloofde hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 sep 2011, 20:13

Scar
'Mooi,' zei hij oprecht tevreden. 'Denk eraan, verlaat deze plek niet totdat ik een teken geef.' en na dat gezegd te hebben liep hij weg, maar niet zonder even over Kaya's wang te hebben gestreken. 'Ik zal wel iets over Serena vragen om er achter te komen dat ze nog leeft.' zei hij vervolgens, voor hij zich stil hield. Even later verscheen er een dikke mist in het steegje, die op slag weer verdween. Drie gedaanten stonden recht voor de ogen van Scar. Pandora glimlachte opgewekt. 'Dus je bent toch gekomen.' zei ze giechelend. Locke rolde met zijn ogen en leunde tegen de muur aan, terwijl de man wiens arm er eerder nog was afgeblazen (Ryan) verveeld om zich heen keek. Scar knikte kalm en liet met tegenzin toe dat Pandora tegen hem aan leunden en zijn gezicht in haar handen nam. 'Ik wist het gewoon.' zei ze zacht. Locke schraapte zijn keel. Scar keek op. 'Hoe zit het met dat meisje dat bij je was en die andere vampier?' vroeg hij. Scar haalde zijn schouders op. 'Dood.' zei hij kalm. 'Ik heb hen vermoord. Hoezo?' hij grijnsde scheef. Locke fronste zijn voorhoofd en keek argwanend toe hoe Pandora straalde. 'En hoe zit het met Serena?' vroeg Scar vervolgens. Locke keek op, onverschillig. 'Ze bleef maar schreeuwen en huilen om ene Ansley. Nu is ze stil.' hij lachte. Scar fronste zijn voorhoofd. 'Bedoel je -,' 'Dood?' onderbrak Ryan hem. 'Nee, ze is gewoon stil.' hij grijnsde krankzinnig. 'Ze begon nogal irritant te worden.' zei hij schouderophalend. Pandora snoof minachtend. 'Jij moet je mond houden, jij. We weten allemaal dat jij haar lichaam gewoon gebruikt voor je pleziertjes.' zei ze koel. Ryan gromde. 'Ze protesteert niet.' verdedigde hij zich. 'Omdat ze niet kan praten.' zei Locke rustig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 18:05

Ansley en Kaya
Zijn hele lichaam verstijfde toen hij Ryan hoorde en het kostte hem al zijn kracht om te blijven staan en niets stoms te doen. Hij keek kort opzij toen hij een hand op zijn rug voelde, die van Kaya bleek te zijn. Zij leek ook niet erg vrolijk, wat waarschijnlijk kwam door hoe Pandora naar Scar deed.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 sep 2011, 07:15

Scar
Scar richtte zijn aandacht op Ryan. 'Ryan, ik heb je altijd al walgelijk gevonden, maar dit gaat te ver.' gromde hij. Ryan richtte zich op in zijn lengte. 'Wat maakt het uit? Die andere twee hebben haar geslagen en gestompt totdat ze halfdood was.' hij wees verwijtend naar Locke en Pandora, die beledigd snoof. 'Ik kon haar respectloze houding niet hebben.' verdedigde ze zich. Locke slaakte een zucht en leunde tegen de muur aan. 'Nou en? Zij heeft mijn armen er ook afgeblazen.' zei hij koel. 'En mijn arm heeft ze er ook afgetrokken, dus ik heb het recht haar te gebruiken.' zei hij. Scar slaakte een zucht en legde zijn handen op de schouders van Pandora, waarna hij haar iets van zich af duwde. 'Het komt er dus op neer dat iedereen haar gemarteld heeft. En Hij?' vroeg hij. Locke haalde zijn schouders op. 'Hij heeft enkel naar haar gekeken. Soms hoorde ik Hem met haar praten, maar ik kon niet verstaan wat Hij zei.' hij keek zwijgend naar de muur. Scar knikte traag en keek gespannen om zich heen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 16 sep 2011, 15:34

Ansley en Kaya
Hij perste zijn lippen op elkaar en hield zijn adem in, terwijl hij niets anders kon doen dan machteloos luisteren wat de voor hem onbekende mensen vertelden over Serena. Kaya klemde haar vingers om zijn shirt om zich in te houden, terwijl haar ogen telkens opnieuw van Pandora en Scar naar Ryan schoten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 15:01

Scar
Hij haatte dit. Het gevoel enkel te kunnen wachten, te machteloos iets te doen tegen de moord die nu gepleegd werd. Het liefst zou hij willen dat ze allemaal opgesloten werden. Nee, dat zou niet eens werken in Zijn geval. Hij wist nog net het verlangen te onderdrukken op zijn onderlip te kauwen. Pandora was een expert in het herkennen van emoties aan de hand van handelingen van die persoon. Ze zou iedereen zo kunnen vertellen dat hij zenuwachtig was. Daarom leunde hij nonchalant tegen de muur aan en hoopte vurig dat Ansley en Kaya geen domme dingen deden. Voetstappen. Scar opende zijn ogen en zag hoe Pandora glimlachend naar hem toe liep. Hij mocht haar niet, en niet alleen omdat ze hem vervloekt had. Hij was zich er van bewust dat zij wist dat Locke gevoelens voor haar koesterde. Dat was ook de reden dat ze zo close deed bij Scar. Scar was er van overtuigd dat Pandora Locke ook leuk vond, maar wat ze nog leuker vond dan liefde zelf was kwelling. Ook al kon je het misschien niet merken, Locke was de zwakste van de groep. Hij was knap, slungelig en lang. Kortom, een type dat hier niet hoorde. Scar zelf was eveneens lang, maar niet onmiddellijk slungelig. Bovendien was Locke de enige van de groep die een bril droeg, met een hoornen montuur. Pandora kwam voor Scar tot stilstand en legde haar handen op zijn borstkas. Ze moest waarschijnlijk gevoeld hebben dat hij zijn spieren opspande, want de blik in haar ogen werd onmiddellijk kouder. Scar leek het niet te merken. Hij draaide zich van Pandora weg. De mist keerde terug. Het was tijd om te gaan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 18:48

Ansley en Kaya
Zijn blik bleef constant op Ryan gericht, de jongen die Serena blijkbaar gebruikte voor zijn behoeften. Hij zou van alles met hem willen doen, en geen van alle dingen waren prettig, maar hij moest zich inhouden.
Kaya pakte Ansley's shirt nog wat steviger beet toen ze zag hoe Pandora haar handen op Scar's borstkas legde. De trut.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 19:02

Scar
'Nu al?' Pandora keek verontwaardigd naar de mist, maar haar stem bleef gedempt. Door de aanwezigheid van de mist, was ze zich bewust van Zijn aanwezigheid. Scar schraapte zijn keel. 'We gaan.' zei hij. Ryan keek hem even wantrouwig aan, maar knikte toen en liep weg. Locke zette zich traag van de muur af. 'Is er iets, Scar?' vroeg hij behoedzaam toen hij merkte hoe Scar omkeek. 'Nee, niets.' zei hij zacht, waarna hij weer voor zich uit keek. 'Ik hou gewoon niet van deze plek.' zei hij. Locke knikte, en voor het eerst was iets weemoedig in zijn ogen zichtbaar. 'Ja, de stank van de dood hangt hier gewoon in de lucht.' zei hij, en zonder verder nog een woord te zeggen draaide hij zich om en liep weg. Scar keek om, knikte (veinzend dat hij instemde met Locke, maar met de bedoeling het teken naar Kaya en Ansley te geven) en liep toen achter hem aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 19:44

Ze moesten gewoon volgen, toch? x]

Ansley en Kaya
Hij ademde scherp in en keek naar de mist die plotseling kwam opzetten. Hij kon nog net zien hoe Scar het teken gaf en hij pakte Kaya voorzichtig bij haar arm, waarna hij zo geruisloos mogelijk achter de kleine groep aanliep.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2011, 08:40

Zullen we anders doorspoelen totdat ze bij het gebouw aankomen?
Afbeelding

Plaats reactie