[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 26 mei 2011, 20:13

Kaya en Ansley
Kaya liep zwijgend achter hem aan.
Hij haalde zwak zijn schouders op. 'Graag gedaan,' mompelde hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 jul 2011, 11:16

Scar
Hij keek even om naar Kaya. 'Weet je nog waar het tweede slachtoffer van Jack wordt teruggevonden?' vroeg hij kalm. Vervolgens keek hij opzij naar Ansley. 'We vinden haar wel.' zei hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 jul 2011, 18:31

Lena, help me x]
Jij weet meer over Jack the Ripper dan ik- want ik weet alleen dat hij mensen vermoordde en Engels was x]

Kaya en Ansley
Ze knikte, een beetje misselijk. 'Ja,' zei ze schor. Ansley zag er ook niet op z'n allervrolijkst uit en knikte naar Scar, al was het duidelijk dat hij niet helemaal overtuigd was.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 jul 2011, 00:45

nabij Hanbury Street

Scar
Hij wierp Ansley een neutrale blik toe. 'Maar ik zeg niet dat ze nog wel in leven zal zijn als we haar bereiken.' voegde hij er net iets te serieus aan toe. En het was ook serieus bedoeld. Ze moesten rekening houden met alle mogelijkheden die konden voorvallen. 'Er is immers een mogelijkheid dat ze al dood is.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 aug 2011, 10:30

Kaya en Ansley
Ze ademde scherp in bij het horen van Scar's woorden en balde haar handen tot vuisten. Ze wilde helemaal niet denken aan de mogelijkheid dat haar beste en enige vriendin misschien al dood was.
Ansley zei niets, maar knikte enkel. Hij leek er hetzelfde over te denken als Kaya; hij zou niet weten wat hij moest doen als Serena dood was.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 06 aug 2011, 22:50

Scar
Zodra hij de blik in Kaya's ogen zag pakte hij haar handen geruststellend vast. 'Ik weet bijna zeker dat die Jack the Ripper haar laat leven. Waarschijnlijk is hij geïnteresseerd in haar kracht.' hij glimlachte zwakjes en trok haar vervolgens dicht tegen zich aan. Vervolgens keek hij naar Ansley. 'Kaya zoekt Serena wel terwijl wij de wachters uitschakelen.' zei hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 aug 2011, 09:44

Kaya en Ansley
Ze glimlachte zwakjes om zijn poging haar gerust te stellen en ze wendde haar blik af. Misschien had Scar gelijk, maar wat zou The Ripper dan met Serena doen als hij in haar kracht geïnteresseerd was? Misschien was dat nog veel erger, wisten zij veel.
Ansley knikte zwijgend en keek kort naar Kaya. 'Zijn we al in de buurt?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 aug 2011, 08:55

Scar
'Hier is het,' zei hij kalm, en om dat te verduidelijken knikte hij naar een oud plaatje dat tegen de muur hing. HANBURY STREET, stond er in drukletters op. 'Hier ergens vindt de volgende moord plaats. Nu, we grijpen niet in. Als er iets van de moord wordt aangepast, verandert de toekomst. Misschien is hij nu al wel veranderd. En zo wordt de kans alleen maar kleiner dat Kaya en Serena terug kunnen keren.' hij wendde zich tot Ansley. 'Hou je gedeist. Pandora weet toch dat ik hier ben, maar dat weet ze niet van jullie. Zodra wij weer vertrekken, volgen jullie ons.' hij drukte een kus op Kaya's voorhoofd. 'Ik kom terug,' beloofde hij haar.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 23 aug 2011, 10:43

Wow- wacht- wie was Pandora ook alweer en wat was hetplan? Het is allemaal nogal weggezakt x'd

Kaya en Ansley
Ze sloot kort haar ogen en sloeg haar armen om hem heen. 'Wees voorzichtig,' mompelde ze zwakjes. Ansley knikte en keek de straat door.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 sep 2011, 19:41

Pandora was de vrouw die Scar tot een vampier maakte. Ze hadden haar al eerder ontmoet. En het plan was dat Scar veinsde terug bij de groep te horen. Nadat de moord gepleegd was en ze weer weggingen, zouden Ansley en Kaya hem volgen.

Scar
Hij wierp even een zijdelingse blik op Ansley, maar liet zijn lippen toen naar omlaag glijden en plaatste die vurig op die van Kaya. Niet veel later verbrak hij het contact echter en trok zich traag terug. 'Jullie volgen me zodra we weggaan. Maar zorg ervoor dat je niet opgemerkt wordt.' zei hij.
Afbeelding

Plaats reactie