The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 mei 2011, 07:26

Blake
Hij beet op zijn lip en keek even opzij naar Chesar alvorens hij zijn ogen sloot. Langzaam creërde hij een vreemd schietwapen (eerder een soort van pijl en boog) in zijn hand. Vliegensvlug, voor Chesar kon ingrijpen, schoot hij de pijl in het glas, waar het zich diep inboorde. 'Kai!' zei hij vervolgens haastig, waardoor het glas en de pijl ontplofte.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 mei 2011, 11:42

Usui en Ryn
Hij wist nog net op tijd opzij te springen toen er ineens een pijl op hem af kwam suizen. :')
De jongen, die Ryn bleek te zijn, keek naar - ehm.. Ryn die de jongen bleek te zijn (xd). Hij had ook zijn eigen gedaante weer teruggekregen en krabbelde haastig overeind.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 mei 2011, 18:17

Blake
Voor Chesar iets kon doen was Blake naar de koepel gelopen. Pas toen de rook was weggetrokken werd hij weer zichtbaar, met Sagara in zijn armen. Het water had hij even geleden aan uit haar longen verwijderd, waardoor ze nu vrij kon ademhalen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 mei 2011, 19:18

Usui en de jongen
Zijn ogen werden groot en korte tijd kon hij alleen maar stomverbaasd naar Sagara kijken. Toen het echter tot hem door drong, verscheen er een brede, opgeluchte glimlach op zijn gezicht.
De jongen slaakte een gedempte kreet toen Ryn een schijnbeweging naar hem maakte en dook weg achter Chesar.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 mei 2011, 13:32

Blade
Hij liep niet naar Usui toe, maar sloot zijn ogen snel. Hij had geen tijd te verliezen. Chesar kon elk moment in actie schieten. Daarom legde hij zijn hand over Sagara's ogen en keek in haar herinneringen. Toen hij het juiste moment vond ademde hij diep in, en toen verdween ze. Seth keek met grote ogen toe. 'Wacht! Waar is ze naartoe?' vroeg hij. Chesar richtte zijn aandacht op Seth. 'Voer hem weg.' gebood hij de bewakers, die zijn bevel gehoorzaam uitvoerden. 'Ik bedenk later wel een straf voor hem.' mompelde hij, waarna hij zich tot Blade en Usui richtte.

Ik heb een idee!
Maar jij moet me helpen ;DD
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 mei 2011, 15:12

Usui
Hij stond zichzelf toe wat te ontspannen toen Sagara plotseling verdween, wat dus betekende dat ze in ieder geval niet hier was. Dat hij er nog wel was en zeker weten gestraft zou worden maakte hem weinig uit.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 mei 2011, 16:18

Lees je wel? XD
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 mei 2011, 17:10

Foutje :}
Ja, ik lees- maar vervolgens ga ik eerst iets anders doen om het dan half te lezen en te reageren :}

Wat ist deine idee?
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 26 mei 2011, 07:25

Haha XD

Ik heb dus een ideetje. Angel en Sagara zijn beide naar huis gekeerd. Daarom dacht ik dat Chésar nu in actie kon schieten en iets zou doen waardoor Usui en Blade opnieuw in zijn macht kwamen. Daarna gaan ze voor een jaar op training, waardoor Angel en Sagara hen niet meer terugzien en al die tijd op hen wachten. Dan - op een bepaald moment, zien ze beide jongens terug op school, maar ze zijn gebrainwasht. Usui en Blade willen de meisjes dus opnieuw vermoorden. Maar ik zit met een probleem. Wat gebeurt er met Seth? x'd
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 26 mei 2011, 08:35

Oemf.
Dat is best wel een awesome idee *wenkbrauwwiebel*

Ehm- Misschien is hij bedreigd en moet hij het geheim houden ofzo? x]
ooooof- iemand heeft hem helpen ontsnappen? Een geest misschien?

Ik zeg ook maar wat :')
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie