Fairy Tail ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 apr 2011, 11:29

Elizabeth en Simon
Ze snoof. 'Ik heb altijd een punt,' mompelde ze. Meteen daarna verscheen er een onschuldige glimlach op haar gezicht. 'Je hebt mijn echte gedaante nog niet gezien,' zei ze met een toon die duidelijk zei dat zij iets wist wat de anderen niet wisten.
Hij keek naar haar gezicht, al was dat neergeslagen. 'Volgens mij vind je hem best speciaal,' zei hij. 'Maar ik zal er maar niets over vragen,' voegde hij eraan toe. 'Ik ben Simon, niet Xander.'
People holding grudges should be holding hands.

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 apr 2011, 12:28

Weet je..
Ik zie ineens dat de lijstjes van Xander en Elise niet in het topic staan en ik wilde uit pure verveling een lijstje voor Simon maken..
Dus nu verzin ik wel gewoon een nieuwe achternaam voor hem en Xander :')

Naam: Simon Bei Fong
Leeftijd: 15
Geslacht: M
Uiterlijk: http://chibibakaneko.deviantart.com/gallery/#/d2wlhmd
Element: Aarde
Extra: Hij is de jongere broer van Xander en kijkt enorm tegen hem op, ondanks het feit dat hij hem nog nooit van zijn leven ontmoet heeft. Zijn ouders hebben hem echter duizenden verhalen over hem verteld en foto's laten zien waardoor het voor hem is alsof hij hem al jaren kent. Ook bevat hij een grote mensenkennis, maar zonder dat hij dat zelf echt door heeft.
Speelt: The Almighty Floor :'D

Omijngans.
Ja, dat is de achternaam van Toph uit avatar :')
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 apr 2011, 19:08

Travers ~ Kerah
Hij rolde met zijn ogen en keek vervolgens even opzij naar Xander. 'Heb jij haar echte gedaante al eens gezien?' vroeg hij rustig.
Ze keek op. 'Simon?' vroeg ze onzeker. Alles leek te kloppen, hoewel er nog enkele dingen ontbraken. Hij leek op Xander, en daarbij deelde hij zijn naam met zijn jongere broer. 'Simon Bei Fong?' vroeg ze vervolgens ongelovig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 apr 2011, 19:31

Xander, Simon en Elizabeth
Hij keek langzaam op van de grond, met een doffe blik in zijn ogen. 'Nee,' zei hij schor. Elizabeth wierp Xander een snelle, bezorgde blik toe voor ze zelfgenoegzaam naar Travers glimlachte.
Hij keek haar verbaasd aan. 'Hoe weet je mijn achternaam?' vroeg hij. 'Zoveel lijk ik toch niet op mijn ouders?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 mei 2011, 07:36

Kerah ~ Travers
'Nee,' fluisterde ze zacht. 'maar wel op je broer.' ze sloeg haar blik neer en glimlachte zwak bij de gedachte aan hem. 'H-hij - liet me in de steek.' voegde ze er zacht aan toe. Tranen drupten op de grond.
Hij negeerde Elizabeth. 'Hee, we vinden haar wel.' verzekerde hij Xander.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 mei 2011, 09:59

Xander, Elizabeth en Simon
Xander keek Travers korte tijd aan. 'Hoe weet je dat zo zeker?' vroeg hij zwak. 'Kaia vertelde me net nog dat de kans groot is dat er mensen achter blijven.' Elizabeth slaakte een zucht en gaf Xander toen zonder enige waarschuwing een harde klap in zijn gezicht.
Het duurde evn voor de woorden van Kerah tot hem doordrongen, maar meteen daarna werden zijn ogen groot van bewondering. 'Ken jij mijn broer?' vroeg hij en trok hard aan de boeien in een poging dichterbij te komen. 'Hoe is hij? Is hij echt zoals ze zeggen? Is hij aardig?' vuurde hij allerlei vragen op haar af. Vragen waarvan hij van kinds af aan al de antwoorden van wilde weten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 15:08

Travers ~ Kerah
Hij keek nogal overdonderd toe.
Ze schudde haar hoofd. 'Ik weet het niet,' fluisterde ze. 'Ik weet het gewoon niet meer.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 mei 2011, 15:22

Xander, Elizabeth en Simon
Hij zette een wankele stap achteruit, overdonderd door wat Elizabeth zojuist gedaan had. 'Nu is het afgelopen!' beet ze hem kwaad op. 'Niemand hier schiet ook maar iets op met dat negatieve gedrag van jou!' riep ze. 'We gaan Kerah vinden en we brengen haar terug, maar alleen als jij iets aan die houding van je doet,' zei ze met een diepe, woedende frons in haar voorhoofd. Xander hoorde het allemaal verbaasd aan.
Hij was even stil en schoof toen zover als zijn boeien hem toestonden naar haar toe. 'Hee,' zei hij voorzichtig. 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 15:29

Travers ~ Kerah
'Je haatte Kerah toch?' vroeg hij onschuldig. 'Begin je haar toch sympathiek te vinden?' hij grijnsde gemeen.
Ze schudde haar hoofd, maar verstarde toen ze gelach hoorde. 'Dus jij bent de bekende Nuki?' vroeg een man die de cel betrad. 'Het zogenaalde vermiste prinsesje?' hij bracht de woorden er spottend uit. Kerahs blik werd koud toen ze in zijn ogen keek. 'Husero!' snauwde ze hem toe. De man lachte en keek even naar Simon.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 mei 2011, 15:39

Elizabeth en Simon
Ze kneep haar ogen samen en keek naar Travers. 'Ik heb nooit gezegd dat ik haar haatte,' zei ze bot.
Hij keek met grote ogen naar Kerah. 'Prinses?' herhaalde hij langzaam. Hij was even stil, voor hij opnieuw begon te praten. 'Ik dacht al zoiets,' zei hij hoofd schuddend, waarna hij naar de man keek. 'En wie bent u?' vroeg hij.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie