The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 mar 2011, 08:08

Sagara ~ Blake
Ze sloeg haar blik snikkend neer. 'Kan ik nog even afscheid van hem nemen?' vroeg ze zacht aan Chesar toen ze een vreemde ruimte betraden. Hij keek haar een tijdje emotieloos aan, maar knikte toen. In de ruimte aangekomen lieten de mannen Usui los.
Blake grauwde zacht. 'Angel, doe niet zo naïef!' riep hij. 'Denk je echt dat ze me met rust zullen laten als jij je voor me opoffert? Ik heb hun verraden, en als Chesar ergens niet tegen kan is het wel verraad.' een van de mannen stompte hem in zijn maag en hij zakte hoestend op zijn knieën.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 mar 2011, 08:57

Angel en Usui[b/]
'Nee!' Ze sloeg gillend om zich heen in een poging bij Blake in de buurt te komen. 'Laat hem met rust!'
Hij moest een paar wankele stappen naar voren zetten om zijn evenwicht te bewaren toen hij plotseling losgelaten werd. Hij keek woedend naar Chesar, maar in plaats van naar hem uit te halen, zoals hij eerst van plan was geweest, dook hij op Sagara af en sloeg hij zijn armen stevig om haar heen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 mar 2011, 09:21

Sagara ~ Blake
Ze sloeg haar armen huilend om hem heen, plots overmand door haar emoties.
Hij keek op naar Angel. 'Ik heb je gewaarschuwd,' zei hij alvorens zijn arm werd vastgenomen. Een hand sloot zich zo krachtig om zijn pols dat daar een brekend geluid uit voortkwam.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 mar 2011, 17:25

Angel en Usui
'Laat me los!' schreeuwde ze, alsof het haar pols was die zojuist gebroken was. Zonder nadenken zette ze haar tanden in één van de handen die haar vasthield en ervan weerhield naar Blake toe te rennen.
Hij beet hard op zijn lip en drukte zichzelf dicht tegen haar aan, met harde, opgespannen spieren.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 mar 2011, 18:43

Blake ~ Sagara
De jongens keken elkaar wantrouwig aan, maar toen knikte de een naar de ander. Angel werd losgelaten. Blake zakte kreunend op de grond toen hij ook werd losgelaten.
'Je doet me pijn,' fluisterde ze snikkend.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 mar 2011, 19:56

Angel en Usui
Zodra ze losgelaten werd liet ze de hand los, spuugde de vieze smaak weg en rende naar Blake. Ze zakte zonder af te remmen door haar knieën en klemde zich aan hem vast. 'Blake,' fluisterde ze schor.
Hij beet nog net iets harder op zijn lip en probeerde wat te ontspannen. 'Het spijt me,' fluisterde hij schor.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 mar 2011, 20:08

Sagara ~ Blake
Ze lachte zacht, al lachten haar ogen niet mee. 'Het geeft niet.' tranen gleden nog steeds over haar wangen. 'Ik houd van je, Usui.'
Hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Rustig,' fluisterde hij. 'Je moet hier weg.' hij drukte zijn lippen op haar voorhoofd. 'Ik laat je hier niet sterven.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 mar 2011, 20:21

Usui en Angel
Hij sloot voor een korte tijd zijn ogen, waarna hij zijn lippen naar haar oor bracht. 'Ik haal je hier weg,' fluisterde hij gedempt. 'Je moet hier weg.' Hij slikte.
Haar gezicht betrok en ze kroop dicht tegen hem aan. 'En ik laat jou hier niet achter,' zei ze met een stem die schor was van de tranen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 27 mar 2011, 15:13

Sagara ~ Blake
Ze schudde haar hoofd even en keek naar zijn gezicht. 'Kus me,' smeekte ze. 'Alsjeblieft.' ze greep zijn shirt vast.
Hij spande zijn spieren onwillekeurig op, maar trachtte zich al snel weer te ontspannen. 'Angel, luister naar me. Ik kan niet sterven. Jij wel!' hij trok haar dichter tegen zich aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 27 mar 2011, 19:49

Usui en Angel
Zijn adem stokte voor een moment en er schoten allerlei woorden door zijn hoofd, maar in plaats van nog iets te zeggen boog hij zich opnieuw naar haar toe en drukte zijn lippen op de hare.
Ze kneep haar ogen dicht. 'Daarom,' zei ze schor. 'Ik ga gewoon dood en boem, ik heb nergens meer last van,' zei ze zwakjes. 'Jij hebt dan nog steeds overal last van.' Ze klemde zich aan zijn shirt vast en kroop zo mogelijk nog dichter tegen hem aan.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie