The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 12 feb 2011, 09:51

Sagara ~ Blade
Ze drukte zich dicht tegen hem aan terwijl Chesar lachte. 'Denk je nu echt dat je het tegen mij kan winnen, Usui?' vroeg hij.
'Rennen,' zei hij toen de bewakers hem in het oog kregen. 'Heel hard rennen,' hij trok haar op zijn rug. 'Houd je goed vast,' hij flitste door het gebouw terwijl het alarm dat afging maar vaag zijn trommelvliezen bereikte.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 12 feb 2011, 09:59

Usui en Angel
Hij schudde zijn hoofd, maar er was geen spoortje angst op zijn gezicht te zien. 'Maar ik kan je wel lang genoeg afleiden om Sagara een kans te geven hier weg te komen' Zei hij kalm.
Ze kneep haar ogen geschrokken dicht en klemde zich stevig aan hem vast.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 feb 2011, 18:59

Blake ~ Sagara
Hij kwam vloekend tot stilstand toen de weg versperd werd door zijn soortgenoten. 'Andere kant,' mompelde hij, maar toen hij zich omdraaide merkte hij dat hij daar eveneens niet kon ontsnappen.
Chesar lachte kil. 'Ik geef je 5 minuten om afscheid te nemen.' zei hij. Sagara slikte en keek Usui gekweld aan. 'Ik ga hier niet weg zonder jou.' fluisterde ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 feb 2011, 15:53

Angel en Usui
Ze opende aarzelend haar ogen toen ze weer stilstonden en keek om zich heen, waarna ze slikte.
Hij kneep zijn ogen samen, maar zei niets. In plaats daarvan trok hij Sagara weer naar zich toe. 'Dat doe je wel' Zei hij. 'Ik ben hier niet helemaal heen gekomen om je alleen maar te zien sterven' Hij trok haar dicht tegen zich aan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 mar 2011, 07:22

Sagara ~ Blake
Tranen sprongen, voordat ze die kon onderdrukken, in haar ogen. 'Het spijt me,' fluisterde ze alvorens ze voorzichtig op haar tenen ging staan zodat haar lippen die van Usui raakten. Tranen liepen uit de ooghoeken van haar gesloten ogen.
Een bepaalde jongen stapte uit de groep. Blake kende hem niet, maar de blik in zijn ogen vertelde hem al genoeg. 'Geef ons Angel,' zei hij. Blake grauwde waarschuwend. 'In je dromen!' snauwde hij de jongen toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 mar 2011, 15:14

Usui en Angel
Zijn ogen zakten dicht en hij nam haar gezicht voorzichtig in zijn handen, haar tranen met zijn duimen weg vegend.
Ze trilde, al had ze dat zelf niet door. 'Blake' Zei ze schor. 'Misschien moet ik- anders- als ze-' Stotterde ze onsamenhangend.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 06 mar 2011, 21:46

Blake ~ Sagara
'Denk er maar niet aan!' beet hij Angel toe, eerder geschrokken dan echt boos. 'Ik geef je niet aan hen! Nooit!'
Ze sloeg haar armen om zijn hals heen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 16:40

Angel en Usui
Ze kromp wat ineen. 'Maar-' zei ze schor. 'Ik wil niet dat jou iets gebeurt.' Ze klemde zich steviger aan hem vast en probeerde de brok in haar keel weg te slikken.
Hij tilde haar voorzichtig een klein stukje van de grond en drukte zijn lippen dichter op de hare.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 mar 2011, 16:49

Blake ~ Sagara
'Dat gebeurt toch,' zei hij. 'Daar kan jij niets aan veranderen. Ik word sowieso gestraft wegens mijn ongehoorzaamheid van jaren terug.'
Hoe vaak had ze wel niet gewild dat hij wegging? Hoe vaak had ze geprobeerd hem los te laten? En nu was alles anders. Net nu ze hem dicht bij zich wou hebben, werd ze gedwongen zich van hem af te keren. Ze wou het niet. Ze wou hem niet verliezen! Een snik welde op uit haar borstkas.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 16:53

Angel en Usui
Ze drukte haar gezicht in zijn haren en ademde diep zijn geur in. 'Ik hou van je,' fluisterde ze hees.
Hij vlocht de vingers van zijn rechterhand door haar haren en liet zijn lippen van die van haar glijden. In plaats daarvan bracht hij ze naar haar oor. 'Niet huilen,' fluisterde hij. 'Alsjeblieft,' voegde hij er gekweld aan toe.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie