The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 feb 2011, 07:38

Blake ~ Sagara
Hij ging hevig op in de zoen.
Net toen ze van de grond getild zou worden voelde ze hoe haar pols werd beetgegrepen en krachtig bij Usui weg werd getrokken. Ze viel met een harde klap op de grond en hapte naar adem toen de katachtige jongen zijn voet op haar arm zette, om die nadien te breken. Sagara schreeuwde het uit van de pijn.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 feb 2011, 16:22

Usui en Angel
Zijn handen tastten even in de lege lucht voor het tot hem doordrong wat er gebeurd was. Zijn lichaam verstijfde voor een kort moment en vervolgens keek hij met een ruk opzij. 'Laat haar los!' Grauwde hij woedend en schoot zonder nadenken op de jongen af.
Ze kreunde en streelde zijn borstkas, maar haar ogen schoten open toen ineens vanuit het niets een harde gil klonk, die ze herkende als die van Sagara.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 feb 2011, 16:39

Sagara ~ Blake
Het verdoofde stadium bereikte Sagara, en ze bleef trillend liggen. De jongen, echter, tilde haar overeind en vouwde zijn hand op haar keel, die hij dichtkneep. Sagara kreunde gedempt om vervolgens wanhopig naar adem te happen. 'Ik had wel verwacht dat je zou komen.' zei Chesar (eerder gekend als hem) met zijn hoge, schrille en toch ijle stem. Hij had de aanval van Usui ontweken en kneep Sagara's borstkas nog krachtiger dicht.
Hij liet zijn lippen geschrokken van die van Angel glijden en keek om, maar West verperdde de uitgang. 'Oh - nee!' zei hij gedempt. 'Hij is het, dus je kan niets voor hen doen.' hij keek benauwd om. 'Bovendien breng je mij zo ook in problemen,' hij keek naar Blake, die inwendig vloekte. 'Wat kunnen we dan doen?' vroeg hij West, maar die schudde enkel zijn hoofd. 'Ik geloof dat er niet veel is wat we kunnen doen.' bekende hij, toen er haastig op de deur werd geklopt. 'Doe open, ik ben het!' siste de stem van Seth.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 feb 2011, 16:49

Angel en Usui
Ze liet haar handen onder zijn shirt weg glijden en keek met een bleek gezicht naar de deuropening. Moesten ze echt hier blijven en luisteren hoe Sagara gemarteld werd of wat er dan ook met haar gebeurde?
Zijn blik bleef gekweld op Sagara hangen en de woede in zijn lichaam werd langzaam vervangen door wanhoop. Hij kon Chesar niet aan, dat wist hij. Maar zo ging Sagara dood en hij had lang geleden dat dat iets was dat niet voor haar tachtigste zou gebeuren. 'Laat haar los' Zei hij opnieuw zwakjes.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 04 feb 2011, 07:15

Sagara ~ Blake
Chesar schudde zijn hoofd langzaam, hoewel zijn hand van haar keel gleed. Sagara hapte opgelucht naar adem, maar kreunde weer toen haar pols werd vastgegrepen. 'Dat kan ik helaas niet doen.' zei Chesar. 'Je weet wat ze is, Usui, en mijn oordeel is genomen. Ze zal sterven.'
Blake's pupillen vernauwden zich toen hij de woorden van Chesar hoorde en hij keek opzij naar West, maar deze schudde overnieuw zijn hoofd. 'Verdomme,' siste hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 04 feb 2011, 08:25

Usui en Angel
Hij klemde zijn kaken op elkaar. 'Jouw oordeel kan me al heel lang niets meer schelen' Zei hij fel. 'Laat haar los'
Ze keek van Blake naar West en weer terug. 'Wat?' vroeg ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 feb 2011, 08:44

Sagara ~ Blake
Chesar schudde zijn hoofd grijnzend. 'Zoals ik al zei is het oordeel bepaald.' zei hij. 'En er is een keuze. Ofwel vermoord jij haar, ofwel doe ik het.' hij liet Sagara langzaam los, maar alvorens hij dit deed maakte hij een diepe kras in haar wang met zijn nagels.
Blake keek zwijgend toe hoe West de deur opende om Seth binnen te laten. 'Ze willen haar vermoorden,' zei hij. 'nu, op dit moment.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 feb 2011, 11:44

Usui en Ryn
Zijn pupillen vernauwden zich en hij deed een wankele stap achteruit. De sterke geur van Sagara's bloed drong zijn neusgaten binnen en hij sloeg een hand voor zijn mond en neus.
Hij kwam zwijgend achter Seth aan de kamer binnen. 'Tja, het was te verwachten' Zei hij rustig.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 feb 2011, 11:51

Sagara ~ Blake
Ze zette geschrokken een stap vooruit toen Chesar haar een duwtje gaf en botste zo tegen Usui aan.
Hij keek zwijgend van Seth naar Ryn. 'En nu?' vroeg hij. 'we moeten hen toch kunnen tegenhouden.' hij keek naar West, die bewust wegkeek.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 feb 2011, 12:11

Ryn, Angel en Usui
'Tuurlijk' Zei hij met een uitgestreken gezicht. 'Niemand houdt je tegen om erheen te gaan' Meteen nadat hij dat had gezegd verstevigde Angel haar greep op Blade's hand. Ryn liet zijn blik naar Angel glijden. 'Ik denk dat je dit moment beter kunt gebruiken om haar hier weg te krijgen'
Hij hapte naar adem en er ontsnapte een zachte grauw uit zijn mond toen hij Sagara beetpakte. Zijn ogen gleden met een koortsachtige blik van de snee in haar wang naar haar hals.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie