The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 mar 2011, 16:56

Blake ~ Sagara
Hij greep haar iets steviger beet en keek vervolgens om zich heen, op zoek naar een uitweg. Hij moest hier weg zien te komen.
'Het spijt me,' fluisterde ze snikkend, waarbij ze zich los probeerde te maken uit zijn greep.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 17:03

Angel en Usui
Ze trok haar gezicht weer terug toen ze er zeker van was dat ze de tranen ver genoeg weggedrongen had en keek haar omgeving rond.
Hij bleef haar stevig vasthouden, met zijn ogen dichtgeknepen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 mar 2011, 17:31

Blake ~ Sagara
Voordat hij er enig besef van had verschenen er plots twee mannen achter hem die Angel van zijn rug trokken. Hij draaide zich grauwend om, maar net toen hij de aanval op de mannen in wou zetten werd hij aan zijn armen vastgegrepen. 'Laat me los!' snauwde hij luid.
Ze hapte onwillekeurig naar adem toen er 2 jongens achter Usui verschenen en er tezelfdertijd een hand op haar schouder werd gelegd. Een enorme kracht trok haar los van Usui en bracht haar in de armen van Chesar.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 17:34

Angel en Usui
Ze hapte geschrokken naar adem en probeerde zich tevergeefs aan Blake vast te houden toen ze bij hem weggetrokken werd.
Zijn ogen schoten open en er ontsnapte een luide grauw uit zijn mond. 'Nee!' Hij dook op Chesar af, maar voor hij iets kon doen grepen twee paar handen hem van achteren vast.

Drie keer raden hoeveel sommen ik al heb gemaakt.
Een!
En dat kwam omdat ik hem niet snapte en overgeslagen heb x]
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 mar 2011, 17:41

Blake ~ Sagara
Hij trachtte zich wanhopig los te trekken. 'Laat me verdomme los!' snauwde hij een van de mannen toe die hem had vastgenomen, maar die negeerde hem. 'Angel!' riep hij luid. 'Angel! Laat haar met rust!'
Ze spartelde niet tegen, kon enkel gekweld naar Usui kijken. 'Doe hem geen pijn. Alsjeblieft,' fluisterde ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 17:44

Usui en Angel
Hij probeerde zich woedend los te trekken, maar de twee jongens die hem vasthielden waren duidelijk te sterk. 'Laat haar met rust!' Schreeuwde hij. 'Laat haar verdomme met rust!'
De tranen wisten zich, ondanks haar pogingen ze tegen te houden, toch een weg naar buiten te vechten, maar ze weigerde haar blik ook maar voor een moment van Blake los te maken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 mar 2011, 18:11

Blake ~ Sagara
'Doe met mij wat je wilt, maar laat Angel gaan!' zei hij.
'Zolang jij meewerkt doen we hem niets,' beloofde Chesar haar. 'Volg me nu maar,' hij greep haar pols steviger dan nodig was vast en trok haar mee.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 mar 2011, 18:16

Usui en Angel
'Nee!' Schreeuwde hij opnieuw met net niet overslaande stem. 'Sagara, niet luisteren!' Hij bleef zich verwoed verzetten tegen de twee jongens.
Haar schouders schokten en ze deed met moeite een stap bij Blake vandaan. 'Nee,' snikte ze. 'Laat Blake met rust'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mar 2011, 20:07

Sagara ~ Blake
Ze beet op haar lip, maar verzette zich niet tegen Chesar. De twee jongens die Usui hadden vastgenomen volgden hun leider.
Hij keek Angel even verbouwereerd aan, maar herstelde zich al snel en zette een nieuwe poging in los te komen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 mar 2011, 18:41

Angel en Usui
Haar lichaam trilde en ze keek Blake nog steeds met waterige ogen en onderhand betraande wangen aan. Ze wilde niet dood, nog lang niet, maar als ze met haar overlijden Blake een leven kon geven had ze dat ervoor over.
Hij bleef schreeuwen, ondertussen te overmand door zoveel verschillende emoties dat hij geen woorden meer over had.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie