Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 15:52

Travers ~ Kerah
'Nee, omdat je niet kon praten.' zei hij spottend.
'Een bewaker,' zei de jongen kortaf, waarna hij Simon afkeurend bekeek. 'Ik begrijp niet wat Siegrain zo belangrijk aan jou vond.' zei hij langzaam. Kerah's adem stokte. 'Siegrain?' vroeg ze zacht, angstig. De bewaker keek om en lachte weer. 'Dus je herinnert je hem nog?' vroeg hij. Kerah begon onwillekeurig te trillen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 mei 2011, 16:03

Simon en Elizabeth
Hij keek de bewaker beledigd aan. 'Ik begrijp ook niet wie jou als bewaker heeft kunnen kiezen, maar hoorde je mij dat zeggen?' vroeg hij verontwaardigd. Hij keek heel even afgeleid naar Kerah, zonder te weten wie Siegrain was.
Ze gaf hem een verrassend harde stomp tegen zijn borst. 'Ik haat Kerah niet,' zei ze. 'Nu tevreden?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 18:11

Travers ~ Kerah
'Heel tevreden,' zei hij sarcastisch, waarbij hij met een vertrokken gelaat over zijn borstkas wreef.
De bewaker lachte opnieuw. 'Je zal straks wel verenigd met hem worden.' zei hij, waarna hij de cel uitliep. Kerah keek hem angstig na.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 mei 2011, 18:15

Simon en Elizabeth
Hij keek de bewaker na, beledigd dat hij gewoon genegeerd werd. Vervolgens keek hij fronsend naar Kerah. 'Wie is Siegrain?' vroeg hij.
Ze glimlachte triomfantelijk.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 19:50

Kerah ~ Gray ~ West
'Doet er niet toe,' zei ze. De handboeien om haar polsen kleurden plots rood en lieten vervolgens los. 'Baka's,' fluisterde ze grijnzend alvorens ze naar Simon liep. 'Achteruit,' fluisterde ze.
'We zijn terug,' zei Gray kalm, ontspannen. 'en we hebben een plan,' voegde West er trots aan toe. 'Dat ik helemaal all-,' hij haperde toen hij Gray hoorde kuchen. 'oké, dat wij hebben bedacht.' verbeterde hij zichzelf met tegenzin.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 mei 2011, 20:05

Xander, Elizabeth en Simon
Hij keek langzaam op naar West en Gray, maar niet meer met die doffe blik in zijn ogen. Gek genoeg had Elizabeth's versie van een peptalk hem geholpen.
Ze keek de twee jongens nieuwsgierig aan.
Hij keek verbaasd naar Kerah. 'Hoe deed je dat?' vroeg hij, terwijl hij haar bevel opvolgde en naar achteren schoof.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 mei 2011, 20:28

Travers ~ Gray ~ Kerah
'Zijn we klaar om te gaan?' vroeg Travers kalm. Gray schudde zijn hoofd. 'We moeten wachten op Zero en Snow,' zei hij, waarna hij even omkeek. 'We komen!' riep Zero vanuit de verte, en inderdaad stond hij even later in de woonkamer.
'Fire dragon slayer,' zei ze kalm. 'Ik verhit het metaal gewoon, zodat het smelt,' ze legde haar hand tegen het metaal van Simons handboeien, dat onmiddellijk rood kleurde.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 mei 2011, 16:46

Elise en Simon
'Nee, vergeet mij maar, hoor,' zei ze gespeeld verontwaardigd, terwijl ze op stond van de bank en achter Gray bleef staan.
Zijn adem stokte en hij keek haar met grote ogen aan. 'Je bedoelt-,' begon hij, waarna het hem wat tijd kosten om de juiste woorden te vinden. 'Je bent geen aarde stuurder?' vroeg hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 mei 2011, 18:30

Gray ~ Kerah
'Oh -,' hij keek om. 'Sorry,' hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Kan je me ooit vergeven?' hij drukte een kus op haar voorhoofd.
'Nee, hoezo?' vroeg ze kalm, met opgetrokken wenkbrauwen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 mei 2011, 18:37

Elise en Simon
Ze kon niet voorkomen dat haar mondhoeken omhoog trokken en ze verborg haar gezicht in zijn shirt. 'Misschien voor een kus?' zei ze zo onschuldig mogelijk.
Hij knipperde met zijn ogen. 'Ik heb- wauw,' zei hij ademloos en keek naar Kerah alsof ze een exotisch dier was. 'Ik heb nog nooit een vuurstuurster gezien.'
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie