[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 21:14

Ansley en Kaya
Hij gromde zacht en boog zich over haar heen, waarna hij zijn tanden in haar hals boorde. Bij het proeven van de eerste druppel bloed ontsnapte er een zachte kreun aan zijn lippen. Kaya's adem stokte en ze keek verward opzij naar Scar.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 21:18

Serena ~ Scar
Haar adem begon te stokken en ze klapte haar handen ineen. Toen ze echter besefte dat het Ansley was, zakten haar armen weer langs haar zij. Scar schoot naar Ansley toe en trok hem achteruit, weg bij Serena. 'Wanneer heb je Pandora's bloed gedronken? Waar is ze?' schreeuwde hij luid. Op dat moment werd de deur geopend. Pandora stapte sierlijk naar binnen. 'Stoor ik?' vroeg ze speels. Scar keek abrupt om en gromde luid.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 21:25

Ansley en Kaya
Zijn ogen schoten open toen Scar hem wegtrok en er verscheen een woedende blik in zijn ogen. 'Laat me los, idioot!' schreeuwde hij en rukte zich uit zijn greep. Vervolgens wilde hij weer terug naar Serena lopen, maar Kaya was hem voor. Voor hij haar kon bereiken, werd hij in zijn zij geraakt door een vuurbal. Hij gromde gedempt en keek kwaad opzij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 21:39

Oehh, ik ga Pandora een awesome kracht geven =33

Scar ~ Serena
Zijn ogen werden groot toen Pandora opzij keek, naar Kaya. 'Je houdt van haar, hm?' vroeg ze onschuldig aan Scar, die verstarde. 'Wat?' vroeg hij. Zijn pupillen vernauwden zich. 'Waag het niet!' snauwde hij, maar het was al te laat. 'Gotcha,' fluisterde Pandora. Lichtgevende draden werden zichtbaar, die van haar vingertoppen naar de lichaamsdelen van Kaya vlogen. 'Nee!' riep Scar geschrokken. Pandora lachte hysterisch terwijl ze haar vingertoppen bewoog. Het was een simpele beweging, maar de draad aan Kaya's arm verdraaide zich zodanig dat haar bot brak. Scar keek hulpeloos toe, zijn ademhaling jachtig. Als hij Pandora aan zou vallen, zou precies hetzelfde gebeuren met Kaya. Serena was op de grond gezakt, haar hand hijgend tegen de bloedende wonde in haar hals gedrukt. Het had geen zin. Ze had al teveel bloed verloren.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 04 okt 2011, 20:19

En een hysterische lach x'D

Ansley en Kaya
Hij wierp een korte blik op Kaya, maar besloot toen dat Pandora al met haar afrekende. Dat was voor hem alleen maar beter: Serena's bloed was tienmaal lekkerder. Hij gromde zacht en dook weer op haar af. Toen hij haar op de grond zag zitten, verscheen er heel even een gekwelde blik in zijn ogen, maar die verdween al snel weer.
Ze keek verward opzij naar Scar. Net toen ze hem wilde vragen wát ze precies niet moest wagen, zag ze de draden. Toen ze haar eigen bot kon horen breken, ontsnapte er een luide gil aan haar lippen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 07:32

Scar
Zijn pupillen vernauwden zich en hij keek abrupt om. Het viel hem niet eens meer op dat Ansley op het punt stond Serena leeg te drinken. Het enige waar hij nu aan kon denken was Kaya, die momenteel gemarteld werd door Pandora. 'Pandora, stop! Alsjeblieft! Ik doe alles wat je zegt, maar laat Kaya leven. Ik smeek het je!' Hij wierp een wanhopige blik opzij, voordat hij zich niet meer kon bedwingen. Hij schoot op Kaya af en sloot haar in zijn armen. 'Rustig,' fluisterde hij trillend. 'Ik bevrijd je wel.' Hij verstarde toen Pandora kil lachte. 'Denk je nu echt dat ik haar laat gaan? Ze zal sterven, Scar, of je dat nu wil of niet.' zei ze. Scar keek geschrokken om, maar schudde toen wild zijn hoofd en trok Kaya dichter tegen zich aan.

Serena
Haar ogen werden groot toen ze het gegil van Kaya hoorde, maar door het bloedverlies was ze niet in staat zichzelf overeind te drukken. Tranen gleden uit haar ooghoeken terwijl ze hulpeloos op de grond bleef zitten, niet in staat nog iets te doen. Ze kon alleen luisteren hoe Scar smeekte om Kaya's leven.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 19:58

Ansley
Zodra hij voor haar op de grond zakte, nam hij haar gezicht in zijn trillende handen. Zijn blik gleed over haar gezicht en hij kneep zijn ogen dicht. 'Je moet de kamer uit,' fluisterde hij hees. Het was duidelijk aan hem te zien hoeveel moeite het hem kostte zijn dorst en de opdracht van Pandora te negeren. 'Ik moet de mensen in deze ruimte vermoorden.' Er verscheen een gekwelde blik in zijn ogen. 'Ik wil helemaal niemand vermoorden, en al helemaal niet jou,' zei hij en hij boog wat naar haar toe. Hij bedacht zich echter weer toen hij haar bloed rook en hij perste zijn lippen op elkaar.

Kaya
Haar onderlip trilde en ze deed haar best haar tranen binnen te houden. Ook al werd de pijn niet minder erg, of het idee dat ze op een waarschijnlijk behoorlijk pijnlijke manier vermoord zou worden, ze voelde zich meteen beter toen ze Scar's armen om zich heen voelde. Ze haalde trillend adem en leunde zwaar tegen hem aan. 'Het valt wel mee,' fluisterde ze hees, al geloofde ze die woorden zelf niet eens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:06

Ehh, normaal is het niet echt mogelijk om uit de bezwering van Pandora te komen. Scar kon het ook niet o3o

Scar
Hij vouwde zijn vingers om een van de draden. Het was een zinloze actie, maar toch kon hij het niet verdragen niets te doen. Hij moest iets doen. In een wanhopige poging Kaya los te krijgen begon hij aan het touw te trekken. Weliswaar zachtjes, want anders zou hij haar pijn doen. Het haalde niets uit. Het touw sneed in zijn hand en hij gromde, maar gaf zijn poging niet op. 'Pandora, hou alsjeblieft op. Ik smeek het je!' hij keek wanhopig opzij naar Kaya voor hij haar wat dichter tegen zich aan trok.

Serena
Ze keek versuft naar zijn gezicht, niet in staat antwoord te geven. Ze moest Kaya helpen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:24

O, dangit x]
Maar gaat Serena nu dan niet gewoon dood? x'd

Kaya
Ze beet op haar lip toen ze zag hoe Scar een zwakke poging deed haar los te krijgen en ze drukte haar lichaam dichter tegen hem aan. 'Ik hou van je,' zei ze met trillende stem.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:31

Dat is vals! Jij moet reageren met Ansley, anders reageer ik niet met Scar!
Ik had bovendien een idee o3o
Afbeelding

Plaats reactie