Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 aug 2011, 11:04

Liam
Hij schraapte zijn keel. 'Ik had gehoopt dat je dat vergeten was,' zei hij met een onschuldige grijns.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 aug 2011, 09:03

Hime
'Maar dat ben ik dus niet,' zei ze koeltjes, en om haar woorden kracht bij te zetten porde ze hem bij elk woord eenmaal in zijn zij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 23 aug 2011, 10:48

Liam
Hij lachte en wreef over zijn zij. 'Au,' zei hij en trok haar naar zich toe. 'Het spijt me, nou goed?' vroeg hij en drukte een kus in haar hals.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 sep 2011, 19:18

Hime
Ze sloot haar ogen genietend. 'Hmm,' zei ze enkel terwijl ze zich dicht tegen hem aan drukte.

Seth
Hoe lang stonden ze hier nu al? 10 minuten? Misschien zelfs al een half uur? Een ding was zeker; ze waren hier al veel te lang. Na een korte tijd keek hij even opzij naar Evelyn. Ook zij was nog niet weggegaan. Wachtte ze misschien op hen, net als hijzelf? Zonder er verder nog bij na te denken haakte hij zijn arm rond die van Evelyn. 'Kom op,' zei hij. 'Die twee komen toch niet meer terug. Ik zal je trakteren op een drankje, omdat ik een echte man ben.' hij grijnsde zelfingenomen voor hij haar, zonder haar antwoord af te wachten, mee trok, een willekeurige gang in. Het enige probleem dat nu nog restte; waar konden ze ergens iets gaan drinken?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 17:27

Laim
Hij moest licht grijnzen om haar reactie en hij bleef voor een kort moment met gesloten ogen tegen haar aanstaan. Vervolgens liet hij haar los en deed hij een kleine stap bij haar vandaan. 'Zullen we naar binnen gaan?' vroeg hij, terwijl hij zijn blik kort over haar heen liet glijden. 'Het is hier koud,' zei hij met een schaapachtige grijns op zijn gezicht. Hij haalde plagend een hand door haar haren en keek toen even om zich heen.

Evelyn
Ze schrok op uit haar gedachten en keek met een wat verbaasde glimlach naar Seth. 'Een echte man?' herhaalde ze, terwijl ze haar gezicht in de plooi probeerde te houden. 'Nouja, als je zo aandringt is het onbeleefd om af te slaan,' zei ze vervolgens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2011, 18:01

Seth
Hij knikte overtuigend. 'Heel onbeleefd.' zei hij kalm, waarna hij zijn aandacht op zijn omgeving vestigde. Waar moesten ze nu heen? Misschien moesten ze maar even een plattegrond vinden? Hij keek even onzeker opzij. 'Jij hebt toevallig geen draagbare GPS bij je, hmm?' vroeg hij voorzichtig, waarbij hij breed begon te grijnzen.

Hime
Ze knikte grinnikend. 'De kust is nu veilig, geloof ik.' ze drukte een zachte kus op zijn lippen en pakte vervolgens zijn hand vast.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 18:16

Liam
Hij grijnsde lichtjes. 'Laten we hopen,' zei hij met een serieus gezicht en hij sloeg zijn arm om haar middel. Vervolgens trok hij haar dicht naar zich toe en hij drukte een kus op haar haren.

Evelyn
Ze grinnikte en deed alsof ze haar zakken moest controleren. 'Nee, ik geloof dat ik die thuis heb laten liggen,' zei ze met een spijtig gezicht.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 08:19

Seth
Hij schudde zijn hoofd afkeurend. 'Hier had je op voorbereid moeten zijn.' berispte hij Evelyn, waarna hij een geveinsde, vermoeide zucht slaakte. 'Nou ja, dan zijn we gedwongen een plattegrond te vinden... alweer.' hij slaakte een zucht terwijl hij Evelyn dicht tegen zich aan trok. 'Weet je, je kan ook voor levende GPS spelen?' hij porde zijn wijsvinger uitdagend tegen haar zij.

Hime
Ze gaf hem een zacht duwtje en rende vervolgens grinnikend naar de ingang van het gebouw. Vervolgens stak ze haar tong uitdagend naar hem uit en liep het gebouw in.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 09:22

Liam
'Hee!' Hij lachte en zette de achtervolging in. Het duurde niet erg lang voor hij haar ingehaald had en hij legde zijn handen op haar schouders. 'Jammer voor jou dat ik iedere ochtend om vijf uur opsta om te hardlopen,' zei hij met een brede, onschuldige grijns. Hij boog zich over haar heen en drukte een kus in haar hals. 'Het is niet aardig om zomaar weg te rennen,' zei hij op straffende toon.

Evelyn
Ze lachte en schudde haar haren uit haar gezicht. 'Ik weet het en ik schaam me diep,' liet ze hem met een serieus gezicht weten. 'Ik hoop dat je me vergeeft.' Ze grinnikte en deed een zwakke poging zijn vinger te ontwijken. 'Is een drankautomaat genoeg voor een echte man?' vroeg ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 15:52

Seth
Hij fronste zijn voorhoofd even, maar veinsde toen na te denken. 'Hmm - ik geloof dat het er wel mee door kan.' besloot hij uiteindelijk. 'Maar dan moeten we dus naar de kantine, want daar hebben ze drankautomaten. Hopelijk hebben ze Coca Cola Cherry (=33).' zei hij grijnzend. 'Ik houvan Cherry Coke.' hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd en keek subtiel opzij naar Evelyn. 'Heb je al een plattegrond gevonden?' vroeg hij onschuldig.

Hime
Haar adem stokte in haar keel terwijl haar ogen genietend dicht zakten. 'Hmm - waarom gaan we niet gewoon even naar jouw kamer toe?' vroeg ze zacht.
Afbeelding

Plaats reactie