[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2011, 09:56

Slim ^^
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2011, 14:05

Scar
Even later kwam de groep tot stilstand voor een groot landhuis. Het zag er verlaten uit. Tenminste, dat dachten de voorbijgangers. Scar en de anderen wisten we beter. Locke en Ryan keken even wantrouwig om zich heen. Hopelijk zouden ze Kaya en Ansley niet ontdekken, bedacht Scar zich zenuwachtig. Als ze hen zagen, was alles om zeep. Pandora, echter, liep onmiddellijk naar het gebouw en duwde de deur open. 'Kom op, stelletje idioten.' zei ze geërgerd. 'Ik heb het koud, en dus geen zin om uren buiten te wachten terwijl jullie de omgeving inspecteren.' ze keek hen een voor een ongeduldig aan. Voor het eerst in zijn leven was Scar haar dankbaar. 'Laten we maar naar binnen gaan.' mompelde hij voor hij naar Pandora liep. Locke aarzelde geen moment. Hij hield er niet van dat Pandora alleen zou zijn met Scar. Hij was net blij geweest dat Scar zijn gezicht al een lange tijd niet meer had vertoond. Toen had ze immers troost bij hem gezocht. Nu was ze weer dat onhebbelijke meisje dat ze een tijd geleden ook was. Ryan bleef nog even staan, maar liep toen grommend achter hen aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 16:37

Ansley en Kaya
Al die tijd was het Ansley en Kaya gelukt hen te volgen zonder lawaai te maken of op een andere manier op te vallen. Nu ze bij het huis aankwamen moest Kaya onwillekeurig slikken. Dit zag eruit als het standaard huis uit een slechte horrorfilm waarin iedereen die naar binnen ging een gruwelijke dood stierf. Niet dat ze dat aan Ansley kon uitleggen: hij wist waarschijnlijk niet eens wat horror betekende. Ansley pakte haar iets steviger bij haar arm vast en trok haar met zich mee naar het huis.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 sep 2011, 20:54

Scar
Toen hij Pandora eindelijk bereikte kwam hij niet tot stilstand. In de plaats daarvan liep hij door. 'Waar is ze?' vroeg hij kortaf. Pandora tuitte haar lippen verontwaardigd. 'Je ziet me eindelijk terug, na zoveel tijd, en je hebt enkel oog voor dat lelijke wicht?' ze snoof beledigd. 'Waar denk je dat ze zit?' vroeg ze vervolgens. Meer hoefde Scar niet te weten. De anderen gingen weg, naar hun kamers. Scar zelf liet de deur op een kier staan waar Ansley en Kaya gemakkelijk door konden glippen. Daarna liep hij geöriënteerd door de gangen van het gebouw, totdat hij voor een deur tot stilstand kwam. Toen hij die opende hapte hij naar adem. Zoals hij al kon verwachten hing Sagara vast. Ze zat versuft op de grond, haar blik teneergeslagen. Haar zwarte haren zaten in de war en klitten aan elkaar. Haar naakte huid hing onder het bloed. De blik in haar ogen was leeg.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 20:59

Ansley en Kaya
Hij wierp een korte blik op Pandora voor hij Kaya met zich meetrok, achter Scar aan. Hij wist dat hij het kon verwachten, maar toch was hij er verbaasd over dat hij hier zo goed zijn weg wist te vinden. Kaya klemde zijn hand nu helemaal vast en keek een beetje angstig naar de deur. Ansley duwde hem zo zacht mogelijk open en ze liepen achter Scar aan. Bij het zien van Serena kon Kaya niet voorkomen dat er een hoog gepiep uit haar mond kwam en ze sloeg haar hand geschrokken voor haar mond.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 sep 2011, 07:22

Scar
De lucht verliet zijn opeengeklemde kaken sissend terwijl hij de bloedgeur an Serena probeerde te negeren. Hij hing hier sterk in de kamer, dus het was moeilijker dan hij had verwacht. Als Kaya hier in laats had gehangen, wist hij dat hij de controle al lang was verloren. Hij keek even om naar Kaya. 'Je hoeft dit niet te zien.' zei hij zacht, waarna hij zijn armen om haar heen sloeg en op die manier haar gezicht naar hem toe keerde in plaats van naar Serena. Op dat moment keek Serena op. Even keek ze versuft naar Scar, voor haar blik op Kaya viel. Haar ogen werden onmiddellijk waterig terwijl ze zich overeind probeerde te drukken. Tevergeefs. Alles deed haar pijn. Ze sloeg haar blik huilend neer, maar maakte geen geluid.
Scar keek geschrokken op toen hij iets hoorde. De geest van Echo zat in een kleine ruimte, afgesloten met grote, doorschijnende muren. Ze kon niet ontsnappen. 'Kaya!' riep ze luid. 'God, wat ben ik blij jullie te zien.' ze ontweek met opzet de blik van Ansley. 'Het spijt me dat ik jullie niet kon verwittigen. Zodra Serena wakker werd hebben ze mijn ziel van de hare losgetrokken. En toen - Serena is - ze kan niet meer praten.' Scar keek geschrokken opzij. Dus dat hadden ze bedoeld toen ze zeiden dat ze niet kon praten. Serena keek weer op. Hij zag hoe haar lippen zijn naam vormden, en daarna die van Kaya, maar er was geen geluid. Daarna gleed haar blik onzeker naar Ansley.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 18:15

Kaya en Ansley
Ze beet op haar lip en drukte haar gezicht in zijn shirt, waarna ze diep inademde. Ze had van alles verwacht, maar niet dit. Na korte tijd leek ze zich Ansley weer te herinneren en ze keek op. Ansley stond met dichtgeknepen ogen tegen de muur aan, in een poging de sterke bloedgeur die hier hing te negeren.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 sep 2011, 09:08

Scar
Hij grimaste en keek weer naar Serena. 'Ik kan niet in haar buurt komen.' zei hij zacht. 'De geur daar is sterker. Als ik een stap dichter haar richting in zet, is ze dood.' Zijn blik gleed opzij naar Ansley. 'Misschien kan je beter naar buiten gaan.' opperde hij voorzichtig. Vervolgens liep hij behoedzaam naar de glazen gevangenis waar Echo in zat. 'Kan jij haar helpen?' vroeg hij. Echo slikte, maar schudde toen haar hoofd. 'Ze hebben onze lichamen gescheiden.' Om haar woorden te verduidelijken knikte ze naar Serena. In haar maag zaten zwart afstekende krassen die aangaven dat ze Echo daar uit Serena's lichaam hadden getrokken. Scar grimaste en keek snel weer voor zich uit. 'Als ik deze cel verlaat, verdwijn ik.' Ze slikte. 'Voor eeuwig.' Nu leek er weer wat leven in Serena te komen. Ze sperdde haar ogen wijd open en drukte zich zonder erbij na te denken overeind. Toen ze echter naar Echo toe wou lopen, weerhielden de kettingen haar daarvan. Ze proestte wat bloed uit en trok aan de ketting om haar enkel. Scar keek even geschrokken om en drukte zijn hand toen tegen zijn lippen en neus. 'Maar als je het doet, zal ze haar krachten terug krijgen en dan kan ze zich losmaken.' voegde Echo er zachter aan toe. Serena keek abrupt op. 'Nee!' gilde ze, zonder geluid. 'Nee, nee, nee!' ze keek paniekerig naar Scar, die knikte.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 25 sep 2011, 10:57

Ik moet zo alweer gaan.
De hele familie komt naar Amsterdam, dus ik heb er zin in :3

Ansley en Kaya
Hij beet nog iets harder op zijn lippen en knikte zwak. Hij wilde alles behalve weg bij Serena, maar hij had zelf ook wel door dat hij haar op dit moment alleen maar in gevaar bracht door bij haar te zijn. Zijn blik gleed naar Serena en hij moest moeite doen te blijven staan waar hij stond. 'Sorry,' fluisterde hij schor, voor hij met lood in zijn schoenen naar de deur liep en de ruimte verliet.
Ze keek alsnog naar Serena en beet op haar lip. Vervolgens dwong ze zichzelf niet naar al het bloed te kijken en liep ze naar haar toe. 'Serena,' fluisterde ze en glimlachte zwak. 'We krijgen je hier wel weg,' beloofde ze, nu met iets meer kracht in haar stem. Ze keek geschrokken op toen ze plotseling overeind kwam en naar Echo probeerde te rennen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 sep 2011, 07:16

Scar ~ Serena
Hij legde zijn hand op het technische slot dat op de gevangenis zat. Serena keek Scar met grote ogen aan, waardoor ze de aanwezigheid van Kaya niet opmerkte. 'Hou op!' gilde ze, nog steeds zonder stem. 'Hou op! Echo! Echo!' ze snikte hevig, al was het nog steeds geluidloos. Toen leek alles traag te gaan. Scar negeerde Serena bewust terwijl hij probeerde te achterhalen hoe hij het precies los kreeg. Uiteindelijk sloot hij zijn vuist er rond en verpulverde het. Het glas verdween, en Echo rechtte haar rug. 'Dankje,' zei ze zacht. Scar keek verafschuwd toe hoe er een barst in Echo's wang kwam, gevolgd door meerdere barsten. En toen viel ze uit elkaar. Vreemd, lichtgevend stof steeg op van de grond. Scar keek er geconcentreerd naar, volgde het zelfs met zijn ogen toen het langzaam naar Serena vloog en in haar lichaam trok. 'Goed,' zei hij uiteindelijk zacht. 'Nu kan je jezelf bevrijden.' zei hij tegen Serena, die geschokt op haar knieën zakte.
Afbeelding

Plaats reactie