Laatste kans --paardenspellutjee

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 12:41

Quest ~ Hime
'Mi Amor?' vroeg hij geïnteresseerd, waarbij hij opzij keek naar het meisje dat naast hem stond. Vervolgens keek hij weer om zich heen. 'Heeft iemand hier eigenlijk de eigenaar van deze stalling gezien? Het ziet er hier nogal verlaten uit, lijkt me.' hij vouwde zijn armen weer achter zijn hoofd en keek weer even naar de motor. Hij moest toegeven dat hij er best goed uitzag. Niet dat die van hem er slecht uitzag. Ze hadden enkel een compleet verschillend model. 'Oh, wacht. Ik ben mijn gsm vergeten.' Hij knikte hen allen even toe voor hij naar zijn motor liep.
Toen hij haar blik beantwoordde glimlachte ze verleidelijk. Daarna vestigde ze haar aandacht subtiel weer op de stallingen. Alles zag er best indrukwekkend uit. Ja, hier kon ze zich wel in vinden.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 16:54

Sen en Amor
Hij keek wat verbaasd naar Hime toen ze verleidelijk naar hem glimlachte, terwijl hij zich afvroeg of ze dat bewust deed of niet. Uiteindelijk perste hij er maar gewoon een kleine glimlach uit en knikte hij bij wijze van begroeting. 'Nog niet,' zei hij vervolgens tegen Quest, die alleen net weg liep. Hij perste zijn lippen beledigd op elkaar en spande opnieuw de spieren in zijn handen op.
Amor wierp Dylan een dodelijke blik toe toen ze Quest's vraag hoorde. 'Vergeet dat maar,' mompelde ze, waarna ze afwachtend naar Dylan keek. Die stak lachend zijn handen in de lucht. 'Oké, oké, ik snap hem. Ik ga al weg,' zei hij en legde zijn handen op het stuur. 'Ik kom je aan het eind van de dag weer ophalen,' zei hij, voor hij de motor liet brullen en met veel lawaai weer weg scheurde.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 18:33

Quest ~ Hime
Zijn blik gleed even over zijn motor en hij grimaste. Waar had hij zijn gsm eigenlijk gelaten? Hij tilde het zitvlak van de motor naar boven en grijnsde triomfantelijk zodra hij het kleine toestel onder zijn opgeborgen helm vond. Hij nam het in zijn hand, duwde het zitvlak weer naar beneden, sloot het en liep terug naar de groep. 'Zo, ik heb het.' zei hij tevreden. 'Voor iemand die paarden haat blijf je hier eigenlijk wel erg lang.' voegde hij er onschuldig aan toe tegen Dylan. Niet veel later reed hij weg. 'Hij doet het weer.' merkte hij nogal overbodig op.
Hime keek de groep rond voor ze opnieuw geïnteresseerd naar Sen keek. 'Misschien moeten we de eigenaar dan toch maar gaan zoeken. We gaan in groepjes. Ik ga met Sen!' ze liep tevreden naar hem toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 20:53

Sen en Amor
Hij knipperde opnieuw met zijn ogen en keek van Hime naar Quest en Amor. 'Ehh- oké,' zei hij uiteindelijk, omdat hij niet het idee had dat hij iets anders kon zeggen. Toen de motor van Dylan verdwenen was, wierp hij onwillekeurig een blik op het stuk roest dat zijn fiets voor moest stellen. God, wat haatte hij dat ding.
Haar blik schoot kort naar de weg en vervolgens naar Quest, waarna ze haar schouders ophalen. 'Vergeet hem maar. Hij kan er niet tegen dat ik me volwassener gedraag terwijl hij drie jaar ouder is,' zei ze en stak haar kin in de lucht.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 okt 2011, 22:16

Quest
Hij keek haar een lange tijd zwijgend aan voor hij knikte. 'Goed, laten we dan maar verder gaan.' zei hij. 'Als jullie het erf afzoeken zullen wij binnen gaan kijken.' zei hij tegen Sen. Hij maakte met opzet geen oogcontact met Hime. Hij kende haar nog niet, maar ergens in zijn achterhoofd had hij het vage vermoeden dat ze dat soort meisje was dat enkel aan jongens en make-up kon denken. Zonder een reactie af te wachten pakte hij de pols van Amor voorzichtig vast en trok haar mee, richting de ingang van het gebouw.

Hime
Zodra Quest en Amor aan haar zicht onttrokken werden richtte ze haar blik op Sen. 'Dus,' zei ze zacht. 'Jij bent Sen. Aangenaam, ik ben Hime.' Ze glimlachte opnieuw verleidelijk naar hem voor ze haar hand in de zijne legde. 'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 15:46

Sen
Hij knikte traag naar Quest, omdat hij niet dacht dat er iets anders was dat ze konden doen. Hij opende zijn mond om nog iets te vragen, toen hij Amor al met zich meetrok en hij alleen met Hime overbleef. Daarom richtte hij zijn aandacht maar op haar. 'Weet jij eigenlijk hoe de eigenaar eruit ziet?' vroeg hij, op precies hetzelfde moment dat zij ook begon te praten. Hij grijnsde schaapachtig. 'Oh, sorry,' zei hij en keek even naar haar glimlach. Hij zou bijna geloven dat ze hem probeerde te versieren. 'Ehm, ja, goed plan,' zei hij vervolgens.

Amor
Ze wierp een korte blik op Sen en Hime, voor ze zich door Quest liet meetrekken. Zodra ze buiten gehoorsafstand waren begon ze te praten. 'Normaal ben ik er zwaar op tegen om achter iemands rug om te roddelen of gemene dingen te zeggen, maar ik ga toch een uitzondering maken,' zei ze, terwijl ze haar tempo wat versnelde en naast hem kwam lopen. 'Ik vind dat meisje doodeng.'

:3
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 17:46

Quest
Hij keek verbaasd opzij naar haar gezicht toen ze begon te praten. Om zichzelf een houding te geven, haalde hij slechts zijn schouders op. 'Mij maakt het eigenlijk weinig uit. Het is waarschijnlijk gewoon weer zo'n meisje dat denkt dat ze goed met paarden om kan gaan en uiteindelijk gillend wegrent als ze er een moet borstelen. Geloof me, die is zo weer weg.' hij vouwde zijn armen opnieuw achter zijn hoofd en duwde de deur open. 'Hij moet hier ergens aanwezig zijn, want anders zou het gebouw gesloten zijn.' merkte hij nogal overbodig op terwijl hij naar binnen stapte. Hij hield de deur vriendelijk open. 'Kom je nog, Mi Amor?' vroeg hi met een schaapachtige grijns.

Hime
'Ehh, niet bepaald.' Ze glimlachte zwakjes en keek weer om zich heen. 'Misschien besloot hij wel snel nog een buitenrit te maken en is hij de tijd uit het oog verloren?' opperde ze vervolgens voorzichtig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 20:33

Sen
'Hmm,' zei hij peinzend. 'Misschien,' bracht hij uiteindelijk uit. 'Maar ik denk eigenlijk dat hij binnen zit.' Er verscheen een brede grijns op zijn gezicht. 'Dus ik dacht, misschien kunnen we net zo goed de paarden wat beter gaan bekijken,' stelde hij voor, aangestoken door haar - ietwat vreemde- enthousiasme. Zonder op haar reactie te wachten trok hij haar met zich mee aan de hand die hij nog steeds vast had.

Amor
'Dat bedoel ik,' zei ze. 'Die types vind ik doodeng.' Ze gaf zichzelf even de tijd om geimponeerd naar het gebouw te kijken, toen ze hem hoorde. Ze kwam abrupt tot stilstand. 'Niet. Grappig,' zei ze en keek hem met samengeknepen ogen aan. 'Ik meen het. Het is gewoon Amor.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2011, 07:37

Quest
Hij stak zijn handen onschuldig in de lucht, maar hield de deur zorgvuldig open door zijn voet tussen de opening en de deur te zetten. 'Als je het niet leuk vindt zal ik het niet meer doen.' beloofde hij haar. Quest keek verbijsterd om toen hij iets hoorde, en verstarde toen hij de drie honden zag die opgewekt naar hem toe renden. Ze waren allen in één woord te beschrijven: groot. 'Wacht, wacht, wacht! Niet springen!' riep hij. Niet dat de honden er echt naar luisterde. Quest greep zich wankel vast aan de deur toen de grootste hond zijn voorpoten op zijn borstkas zette en zijn tong tegen Quest's oog drukte.

Hime
Ze keek hem even verbaasd aan, maar grinnikte toen. 'Oké dan.' zei ze net zo opgewekt. 'Hoe weet je zo zeker dat hij binnen zit?' vroeg ze vervolgens op een ietwat sceptische toon. 'Je bent toch niet telepatisch, ofzo, hm, want dat geloof ik niet.' voegde ze er wantrouwig aan toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 okt 2011, 20:11

Sen
'Oh,' zei hij en fronste lichtjes. 'Nu moet ik een andere verklaring bedenken,' zei hij met een serieus gezicht. 'Geloof je het als ik zeg dat ik helderziend ben?' vroeg hij vervolgens hoopvol, terwijl hij even stopte bij de eerste stal, die- zo ontdekte hij nadat hij over de deur gekeken had - leeg was. 'Of dat ik vaak van die hele sterke voorgevoellen heb?' probeerde hij vervolgens, terwijl hij verder liep.

Amor
'Als ik het niet leuk vind,' herhaalde ze. 'Dat is nu wat je noemt een understatement,' zei ze, waarna ze verbaasd naar de deuropening keek. Bij het horen van geblaf verscheen er een brede glimlach op haar gezicht en kwam ze dichterbij. Toen ze zag hoe groot de honden waren, bleef ze echter toch maar even achter hem staan.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie