The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 18:57

Usui
Hij keek zwijgend de gang door, terwijl hij op zijn gemak richting de uitgang liep. Hij wist nog niet precies wat hij ging doen. Hij was gewoon nieuwsgierig naar de reden dat Sagara Blake omhelsde. Zodra hij bij de uitgang kwam duwde hij de zware deur open. Bij het zien van die laatste krulde zijn mondhoeken omhoog tot een lichte grijns.

Angel
Het was puur toeval dat ze naar buiten keek. Ze kon niet eens vertellen wat haar aandacht getrokken had. Dat leek ook niet belangrijk meer bij het zien van Blake. Het leek alsof haar hart even stil bleef staan en haar hele lichaam verstijfde. Hij was terug.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 18:58

Welke laatste? o.o
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:03

Blake x]
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 07:20

Blake
Hij grimaste toen hij Usui zag. Het meisje, Sagara, bleek hem nog niet opgemerkt te hebben. Ze zegt dat ze ons kent. Ik weet niet waar ze het vandaan haalt, maar ze kent mijn naam en de jouwe. Misschien kunnen we het spelletje beter meespelen zodat we hun vertrouwen winnen. seinde hij Usui met behulp van zijn kracht van onuitgesproken woorden. Vervolgens wendde hij zich weer tot het meisje. Een klein kijkje in haar hoofd nemen zou vast geen kwaad kunnen. Hij sloot zijn ogen tijdelijk. Loog ze echt toen ze zei dat ze hen kende? Verschillende beelden schoten door zijn hoofd. Allereerst zag hij Usui, die een van de klaslokalen betrad. Daarna zag hij zijn gezicht. Hij had het over Angel. Waarom had hij het over Angel? Het volgende wat hij zag was een zwaard, en daarna Déna. Hij kende het meisje was. Ze was een van hen. Hij zag hoe Déna een jongen vermoordde, en in zijn achterhoofd hoorde hij het geschreeuw en gesnik van Sagara. Usui kwam erbij. De beelden versnelden, en toen ze weer een beetje normaal werden zag hij dat Usui Sagara tegen de muur gedrukt hield en aan haar wang likte. Alweer versnelden de beelden. Het volgende moment hield hij Sagara's dode lichaam in zijn armen. Alles werd weer doorgespoeld. Nu zag hij Sagara, in de armen van Usui, zoenend, in hun basis. Zodra hij zijn eigen baas zag, die Sagara martelde, werd het te veel. Zijn ogen schoten abrupt open en hij drukte zijn handen hoestend tegen zijn bloedneus. Wat was er aan de hand? Was dit een val? Ja, dat moest haast wel.
Sagara keek hem met grote ogen aan. 'Blake? Blake!' ze legde haar hand op de zijne, die hij wegsloeg.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 19:22

O, fuck. Ik begin me echt steeds slechter te voelen.
Ik heb niet eens keelpijn ofzo zoals iedereen bij mij op school (mijn halve klas is al ziek)
Ik heb gewoon echt nergens puf voor en barstende hoofdpijn.
Ik dacht eerst dat het gewoon kwam door het feit dat we weer ruzie dreigden te krijgen en dat ik last had van spanningshoofdpijn, maar ik begin nu toch te twijfelen.

Ik ben btw verliefd op dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=7NhkK-1epUA :3

Usui en Angel
Hij fronste zijn voorhoofd en knikte kort naar Blake als teken dat hij het met hem eens was. Ondertussen vroeg hij zich wel af of die Sagara dan wel helemaal oké was. Hij stak zijn handen in zijn zakken en besloot dichterbij te komen. Zijn voeten sloften over de tegels terwijl hij zijn ogen met lichte nieuwsgierigheid op Sagara gericht hield. Daardoor zag hij pas laat wat er met Blake gebeurde. Er verscheen een verwarde uitdrukking op zijn gezicht toen hij zijn bloedneus zag en hij bleef abrupt staan. Wat was er aan de hand? Had Sagara iets gedaan zonder dat hij het door had? Nee, dat leek hem sterk. Er waren nu nog maar weinig mensen die het voor elkaar kregen iets uit te halen voor zijn neus wat hij niet door zou hebben.

Angel
De pen, die ze net nog vastgehouden had, viel met een dof geluid op de grond, waardoor sommige leerlingen naar haar omkeken. Iemand schraapte zijn keel. 'Gaat het wel?' 'Je ziet zo wit' 'Wat is er aan de hand?' Er werden allerlei vragen op haar afgevuurd, maar die drongen niet tot haar door. Toen ze de controle over haar spieren terug had vloog ze overeind en stormde ze zonder iets te zeggen het lokaal uit.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 sep 2011, 17:25

Blake ~ Sagara
Hij keek ongelovig naar het meisje dat tegenover hem stond en hem verbouwereerd aankeek. De emotie leek zo gemeend, en toch was Blake er van overtuigd dat het gelogen was. Nee, dat was hij niet. Hij wou er zeker van zijn. Volgens haar herinneringen hadden ze elkaar eerder ontmoet, en zelfs een gesprek aangebonden. Volgens haar herinneringen had ze contact gehad met Usui. Volgens haar herinneringen had ze oog in oog met Hem gestaan. Het was onmogelijk. Als hij haar echt al eens had ontmoet, zou hij haar wel kennen. Dan zou hij zich herinneren wat er allemaal gebeurd was. Dit was bedrog. Het moest bedrog zijn. Was dat misschien ook één van haar krachten? Om mensen te misleiden, zelfs als ze zo krachtig waren als Blake zelf?
'Blake, wat is er toch met je?' vroeg ze gespannen. Er was duidelijk iets mis met hem, en deze keer ging haar angst niet uit naar Usui, maar naar Angel. Hoe zou ze reageren als ze ontdekte dat Blake niet meer was zoals hij... was? Toen ze voetstappen hoorde keek ze om, in de veronderstelling dat het Angel was. 'Angel, ik -,' ze viel stil toen ze Usui herkende. Ze kon hem gedurende één minuut enkel sprakeloos en met grote ogen aankijken. 'Usui,' fluisterde ze toen ze haar stem hervond, en zonder er verder over na te denken liep ze op hem af, sloeg haar armen om hem heen en verborg haar gezicht snikkend in zijn shirt.
Het bloeden was gestopt. Verward veegde hij het bloed van zijn gezicht en hij keek naar Sagara, die zijn aandacht nu op Usui had gevestigd. Er is iets mis met haar. seinde hij hem door. Volgens haar geheugen kent ze mij, jou, en hem. Ze is zelfs in onze basis geweest. Het moet vervalsing zijn. Misschien kunnen we het spel beter meespelen totdat je haar om het leven brengt.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 26 sep 2011, 17:15

Usui en Angel
Hij wankelde verrast achteruit en sloeg in een reflex zijn armen om Sagara heen. Meteen daarna drong het tot hem door wat er eigenlijk gebeurde. Zijn ogen werden groot en hij wierp Blake een ontzette blik toe. Meespelen? Wat moet ik dan doen?! Ze is aan het janken, verdomme. De spieren in zijn lichaam waren opgespannen en hij keek met een mengeling van afkeer maar vooral verbazing naar Sagara.
De deur naar buiten vloog met een harde knal tegen de muur aan en Angel bleef heel even staan, een beetje verbaasd over de kracht waarmee ze de deur opengesmeten had. Dat vergat ze echter al snel weer toen ze Blake voor de tweede keer zag. Hij was het echt.
People holding grudges should be holding hands.

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 26 sep 2011, 17:16

Dangit.
Kom ik net thuis, heb ik drie minuten gehad om me te ontspannen, moet ik helpen met koken.
Ik kan dus niet meer online komen, want ik moet werken en ook nog huiswerk maken en om half negen gaat internet dicht >.<
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 sep 2011, 19:53

Sorry, godmooding komt er weer aan. Laten we doen dat Blake en Usui een relatie hebben met twee andere meisjes (hun soortgenoten). En mag Usui dan een relatie hebben met Déna, die vroegere vriendin van Sagara?

Blake ~ Sagara
Hij haalde zijn schouders op. Volgens haar herinneringen ben jij haar - ehh -, hij haperde even. vriendje. Maakte hij zijn zin uiteindelijk af. En als je me niet gelooft, moet je zelf maar kijken. Ik weet alleen dat ik een beeld van haar verleden gezien. En jullie waren aan het - ehh - zoenen. Ik dacht dat je al een relatie had met die - ehh - Déna? hij fronste zijn voorhoofd. Nog voor de deur de muur raakte, keek hij op. De luchtverplaatsing had hij al lang opgemerkt. Even gleed zijn blik vijandig over het meisje dat naar buiten liep, maar hij ontspande zich toen hij Angel herkende. Nu hij haar in het echt zag, merkte hij op dat ze er totaal anders uit zag. 'Angel,' mompelde hij.
Ze drukte zich dichter tegen hem aan en veegde haar tranen vervolgens ruw weg. 'Ik dacht dat je niet meer terug zou komen.' fluisterde ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 29 sep 2011, 20:03

Voor deze ene keer vergeef ik je x]
Ist gut ^^

Usui
Zijn ogen werden groot en zijn gezicht vertrok. Wat? Zijn blik schoot van Sagara naar Blake. Als hij echt zou meespelen zou dat betekenen dat hij haar ook moest- zoenen. En dat zou betekenen dat hij waarschijnlijk levend gevild zou worden door Déna. Hij perste zijn lippen op elkaar en klemde zijn vingers om de stof van Sagara's vest. Vervolgens dwong hij zichzelf de gedachte aan Déna uit zijn hoofd te bannen en zich op het meisje in zijn armen te concentreren. 'Ik ben er nu,' zei hij, een beetje ongemakkelijk.
Zonder waarschuwing brak er een brede glimlach door op haar gezicht- waarschijnlijk voor het eerst sinds dit jaar. 'Blake,' fluisterde ze en ze rende op hem af. Zonder verder nog iets te zeggen sloeg ze haar armen om hem heen en begroef ze haar gezicht in zijn shirt.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie