Bunzing

Alles wat niks te maken heeft met de rest.
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2010, 14:37

Ik heb zelf ook kippen ;D
Ik vind eenden eng.
Vroeger had ik die, en eentje had mij gebeten.
(Ja, nu vraag je je waarschijnlijk af hoe een beest zonder tanden je kan bijten. Maar hij kon het! En het deed fucking pijn!)
Afbeelding

Virtuxa
Actief lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 nov 2010, 14:59

Bericht door Virtuxa » 04 nov 2010, 16:08

Konijn binnen houden; het is buiten toch koud en blij zijn dat er tenminste nog bunzings lopen; de meeste van dat soort kleine roofdiertjes zijn al druk bezig (deels) uit te sterven.
Smile, tomorrow will be worse.

Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 04 nov 2010, 16:28

Virtuxa schreef:Konijn binnen houden; het is buiten toch koud en blij zijn dat er tenminste nog bunzings lopen; de meeste van dat soort kleine roofdiertjes zijn al druk bezig (deels) uit te sterven.
No option
Ze zijn niet gewend aan binnen zitten, dan gaan ze echt dood.. Ze mogen ook graven en onder de grond valt de kou wel mee. (-18 graden hebben ze ook overleeft ^^) het zou pas killing zijn als we ze nu binnen zouden zetten.
Break dance, not hearts.

Virtuxa
Actief lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 nov 2010, 14:59

Bericht door Virtuxa » 04 nov 2010, 16:31

Mysterique schreef:
Virtuxa schreef:Konijn binnen houden; het is buiten toch koud en blij zijn dat er tenminste nog bunzings lopen; de meeste van dat soort kleine roofdiertjes zijn al druk bezig (deels) uit te sterven.
No option
Ze zijn niet gewend aan binnen zitten, dan gaan ze echt dood.. Ze mogen ook graven en onder de grond valt de kou wel mee. (-18 graden hebben ze ook overleeft ^^) het zou pas killing zijn als we ze nu binnen zouden zetten.
De boel beter beveiligen; je konijn kan graven; die bunzing gaat lieve rnaar iets anders opzoek.
Smile, tomorrow will be worse.

Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 04 nov 2010, 20:34

Virtuxa schreef:
Mysterique schreef:
Virtuxa schreef:Konijn binnen houden; het is buiten toch koud en blij zijn dat er tenminste nog bunzings lopen; de meeste van dat soort kleine roofdiertjes zijn al druk bezig (deels) uit te sterven.
No option
Ze zijn niet gewend aan binnen zitten, dan gaan ze echt dood.. Ze mogen ook graven en onder de grond valt de kou wel mee. (-18 graden hebben ze ook overleeft ^^) het zou pas killing zijn als we ze nu binnen zouden zetten.
De boel beter beveiligen; je konijn kan graven; die bunzing gaat lieve rnaar iets anders opzoek.
Nju hij eet ook kikkers
ik heb niet meer gehoord dat er meer konijnen dood zijn
khoop dat ie weg is..
Break dance, not hearts.

Virtuxa
Actief lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 nov 2010, 14:59

Bericht door Virtuxa » 05 nov 2010, 10:42

Oh, da's wel najs.
Zijn je konijnen een beetje groot? Zo dapper zijn bunzings namelijk niet xD

Bunzing: Nja, me hungry
Konijn: What? *maakt groot*
Bunzing: Oh, heheh, nevermind, just saying that I wasn;t hungry.. heheh, at all ^^ *rent weg*
Smile, tomorrow will be worse.

Plaats reactie