Zero no Tsukaima ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 10:47

Aswin
Hij keek met een lichte frons naar haar staf, terwijl hij zich afvroeg of ze dacht dat zo'n ding echt werkte. Blijkbaar wel, drong het tot hem door toen ze het ding op zijn gezicht richtte en iets onverstaanbaars zei- niet dat ze tot nu toe iets had gezegd dat hij wel verstond. Zijn ogen werden groot toen de kamer plotseling gevuld werd met rook en hij viel achterover, waarna hij hoestend een hand voor zijn mond sloeg. 'Holy crap, vind je dat normaal?' riep hij woedend. 'Je kunt niet zomaar- zomaar- de kamer opblazen!' Hij ging weer overeind staan en liep bij haar weg. 'Jezus, zeg. Jullie zijn allemaal gestoord hier,' mompelde hij en haalde een hand door zijn haren. Vervolgens ging hij koppig weer op het bed zitten en hij trok zijn voeten naar zich toe, waarna hij strak voor zich uit keek. Precies zoals hij altijd al had gedaan als hij boos was.

Mercedes
Haar blik werd donker toen hij het houten ding buiten haar bereik hield en ze perste haar lippen hard op elkaar. 'Geef dat ding hier,' siste ze en probeerde het opnieuw te pakken. Ze kon misschien niet verstaan wat hij zei, maar de manier waarop hij op haar neer keek vertelde genoeg. 'Hou je mond!' riep ze kwaad en trok haar staf. Nadat ze hem daar eerst een mep mee had gegeven sprak ze de woorden uit van de eerste spreuk die haar te binnen schoot. Pas toen de kamer gevuld werd met dichte rook en er een gedempte knal klonk, bedacht ze zich dat er slimmere dingen waren die ze had kunnen doen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 17:01

Je denkt toch niet dat ik echt ga reageren, hmm? -angel-
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 09:20

Ik heb het aangepast.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 13:44

Braaf ^^

Zero
Misschien had hij haar toch beter zijn skateboard gegeven, meende hij toen Mercedes' blik betrok en duister werd. Toch bracht hij het voorwerp opnieuw uit haar bereik zodra haar vingers er voor een tweede keer naar graaiden. 'Wat heb je er aan? Meisjes als jou vallen enkel op de grond en gaan daarna huilen en zeggen dat het mijn schuld is. En nee, daar heb ik weinig zin in.' Hij zette een stap bij haar vandaan, maar net toen hij er nog een wou zetten verstarde hij. Natuurlijk kon hij de woorden die zij hem toesnauwde niet verstaan, maar hij kon er vaag uit afleiden dat ze er niet van hield dat hij praatte. 'Rustig aan, rustig aan.' zei hij, en kon net niet op tijd de staf ontwijken die tegen hem aan werd geslagen. Eigenlijk voelde hij er weinig van, maar dat zou hij niet aanhalen. Misschien zou ze hem op de een of andere manier toch verstaan en zou ze hem nog harder slaan, en hij was niet van plan haar op dat idee te brengen. Zijn ogen werden plots verblind en hij hapte naar adem. Vervolgens drukte een onzichtbare kracht hem tegen de grond aan en perste alle lucht uit zijn longen.

Hime
'Hou je mond!' snauwde ze hem toe. 'Ik probeerde er enkel voor te zorgen dat je zweeg, maar dat werkte duidelijk niet want -,' ze haperde even en keek hem verbijsterd aan. '- ik kan je verstaan.' zei ze zachter, waarna ze naar het raam toe liep en dat open zette zodat de rood de ruimte zou verlaten.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:14

Woef x'd

Aswin
Hij hield zijn blik strak op de muur gericht en hij perste zijn lippen nog iets dichter op elkaar. Zijn concentratie werd echter verbroken toen het tot hem doordrong dat hij haar woorden echt kon begrijpen. Hij keek met een ruk op en staarde haar korte tijd aan. 'Wauw,' zei hij uiteindelijk. 'Dus jullie zijn toch niet zo doordrongen van een fantasy film als ik had gedacht.' Iets daarna herinnerde hij zich dat zij zíjn woorden ook begreep en hij schraapte haastig zijn keel. 'Ik bedoel- ik bedoelde natuurlijk- ik wilde niet- ehm- leuke schoenen,' bracht hij uit en grijnsde onschuldig.

Mercedes
Ze keek met trillende handen naar Zero voor ze zich omdraaide. 'Godsamme,' mompelde ze. 'Ik ben hopeloos. Jíj bent hopeloos!' snauwde ze hem kwaad toe en ze liet zich met een harde plof op het bed zakken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 18:02

Zero
Hij bleef een lange tijd bewegingloos op de grond liggen, staarde versuft naar het plafond. De rook begon langzaam weg te trekken, maar hij kwam pas overeind zodra hij weer gewoon om zich heen kon kijken. Toen pas drongen de woorden van Mercedes tot hem door. Hij wreef over zijn pijnlijke rug en wierp haar vervolgens een giftige blik toe. 'Ik ben hopeloos?' riep hij haar woedend toe. 'Jij bent hopeloos! Je bent gestoord! Hoe noemen ze zoiets ook weer? Shizofreen? Ja, je bent shizofreen! Gek in je hoofd, ofzo!' Om zijn woorden te verduidelijken tikte hij met zijn wijsvinger tegen haar slaap. 'J- H- Hoe deed je dat?' vroeg hij vervolgens verward.

Hime
Haar blik werd koud en ze vouwde haar armen voor haar borstkas. 'Ik draag geen schoenen.' zei ze emotieloos. Toen ze naar hem toe wou lopen, vloog de deur echter open. Hime keek verward om, maar haar ogen kregen al snel iets kil toen ze Isa herkende. Het meisje, minstens een kop groter dan Hime, stapte zelfingenomen de kamer in.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 18:17

Aswin
Hij grijnsde schaapachtig toen het hem zelf ook op viel dat ze geen schoenen droeg en hij haalde met een onschuldig gezicht zijn schouders op. Hij schraapte wat ongemakkelijk zijn keel toen hij zag hoe ze naar hem toe wilde komen en hij haalde opgelucht adem toen de deur openging. Hij keek kort naar het meisje dat binnen kwam lopen, waarvan hij vermoedde dat het wel een vriendin moest zijn. Waarom zou ze anders de kamer binnen komen lopen? Met het idee dat hij een betere indruk zou maken als hij de vriendinnen van het meisje, dat hem blijkbaar wel in haar bed had laten slapen, vriendelijk begroette, kwam hij overeind. 'Hallo,' zei hij en stak zijn hand naar Isa uit. 'Aswin.'

Mercedes
'Hou je mond!' schreeuwde ze kwaad terug. 'Ik ben niet degene die knuffelt met een stuk hout! Jij bent hier de schizo- schizo dinges!' beet ze hem toe, terwijl ze zichzelf in stilte vervloekte omdat ze de gewoonte had moeilijke woorden direct weer te vergeten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 07:35

In hun wereldje weten ze niet wat Shizofreen is ^^
Isa: http://udonnodu.deviantart.com/gallery/ ... 0#/d37ks5d

Zero
'Het is geen stuk hout!' sneerde hij. 'Het is een skateboard! Mijn skateboard, begrijp je? Wacht wacht, je verstaat me? Waarom versta ik jou?' Hij keek Mercedes wantrouwig aan. 'Heb je me veranderd in één van jouw soort, ofzo? Het was die kus, right? Jij hebt me vervloekt met die kus.' Hij legde zijn board op de grond en ging erop staan, waarna hij peinzend heen en weer begon te rollen. 'Er moet iets zijn gebeurd dat ik je plots kan verstaan. Misschien - misschien - Nee.' Hij slaakte een zucht en keek haar vervolgens aan. 'Dus, nu je me toch kan verstaan: wie ben je en waarom ben ik hier? En wat was dat ding dat je deed waarbij alles poef deed?' voegde hij er zachter aan toe.

Hime
Ze keek met opeengeklemde kaken toe hoe Aswin naar haar toe liep, maar weigerde in te grijpen. Isa glimlachte gemeen. 'Hallo, Aswin. Je moet het vast zwaar hebben met iemand zoals Hime als je eigenaar.' Ze wierp een zijdelingse blik op Hime, die een boek pakte en op haar bed ging zitten. 'Je zou veel beter af zijn met iemand zoals mij.' Ze streek even over zijn wang en glimlachte verleidelijk naar hem.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 20:38

Nouja, ze heeft ook niet echt gezegd dat ze weet wat het betekent (a)

Aswin
Hij fronste zijn voorhoofd en keek Isa korte tijd aan. 'Eigenaar?' herhaalde hij langzaam en keek naar het meisje, dat blijkbaar Hime heette. 'Je denkt dat zij mijn- eigenaar is?' Zijn mondhoeken krulden traag omhoog bij dat idee, en het duurde niet lang voor hij zijn lachen niet meer in kon houden. 'O, God. Jij bent grappig,' wist hij uit te brengen, toen hij na lange tijd zijn lachstuipen kon onderdrukken. Hij klopte zachtjes op Isa's schouders. 'Luister, je lijkt me heel aardig, maar ik denk dat ik het ook wel af kan zonder eigenaar,' meende hij en glimlachte lichtjes. Hij wierp een korte blik op Hime en staarde even naar het boek, maar het zei hem helemaal niets. Hij zuchtte en sloeg zijn armen over elkaar, waarna hij aan de andere kant van het bed ging zitten. 'Misschien kun je me wel vertellen waar ik ben,' opperde hij hoopvol. Het leek hem niet dat Hime aanspreekbaar was: hij wist hoe onbereikbaar hij zelf was als hij een boek las. Bovendien leek Isa hem aardig, en het hielp ook mee dat ze er niet verkeerd uit zag.

Mercedes
Ze keek hem ontzet aan. 'Je verzint eigen woorden voor een plank. Dat bewijst alleen maar meer dat je schizo bent,' zei ze en perste haar lippen op elkaar. 'En bovendien hoor je me als beschermgeest niet te-,' ze viel stil toen ze Zero hoorde. Hij had gelijk- ze kon hem inderdaad verstaan. Heel even voelde ze lichte blijdschap- de spreuk was niet zo mislukt als ze dacht- maar die verdween meteen weer. 'Vervloekt?' herhaalde ze. 'Heel erg bedankt. Ik wéét dat ik niet- dat ik geen ster ben in zoenen enzo, maar zó erg kan het niet zijn,' bracht ze beledigd uit. Bij het horen van zijn vragen klaarde haar gezicht weer op. 'Ik zou het je natuurlijk allemaal meteen kunnen vertellen,' zei ze. 'Maar misschien kun je beter eerst je bed klaar maken,' zei ze en gebaarde naar het hoopje dekens op de grond. 'En misschien nog wat dingetjes opruimen,' voegde ze er mompelend aan toe, terwijl ze door de kamer keek.

In het weekend ben ik maar heel weinig online- waarschijnlijk alleen zaterdagochtend/middag, al moet ik dan ook heel veel doen.
Zondag vier ik samen met Sanne mijn verjaardag (ja, het is heel laat, zeg maar niets x'd), omdat we hiervoor daar nog geen tijd gehad hebben door school en vakanties en gebrek aan zin om het af te spreken x'd
Zaterdag ga ik ook al naar haar toe, maar pas rond vijf uur als zij haar volleybalwedstrijd heeft gehad en dan blijf ik daar ook slapen. En zaterdagmiddag moet ik nog van alles voor school doen >.>
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 11:08

Zero
'Waar heb je het over? Dit is een skateboard. Iedereen noemt het zo, weet je. Je bent wel erg achter, hmm?' Hij maakte vanuit stilstand een ollie. 'Zie je? Het is om trucjes mee te doen.' voegde hij er trots aan toe. Zodra hij zijn blik weer op haar vestigde, en de vreugde uit haar gezicht aflas, trok hij zijn wenkbrauwen hoog op. 'Oké, wat je nu doet is eng.' mompelde hij naar waarheid, waarna hij wat achteruit rolde. 'Nee, je zoen was oké. Ondanks dat je je nagels in mijn huid boorde, toch.' Om zijn woorden te verduidelijken toonde hij haar de diepe, bloedende krassen in zijn armen. 'Vind je het soms normaal vreemde mensen te zoenen?' Hij sprong van zijn board en nam dat weer vast, toen ze opperde zijn bed op te maken? 'Bed? Welk bed?' Zijn blik gleed naar de dekens en hij haalde zijn neus op. 'Dit meen je niet. Luister, het is niet mijn bedoeling hier te blijven. Ik wil terug gaan, begrijp je. Terug naar waar ik vandaan kom. Dus vertel me nu waar ik ben, dan kan ik zo weer weg. Ik heb hier echt geen zin in en mijn ouders gaan pissig worden als ik niet voor zonsondergang thuis ben.' Zijn blik gleed gespannen naar het raam, om tot de conclusie te komen dat de zon nu pas aan het hoogste punt van de hemel stond. 'Oké, ik heb dus nog even tijd.' zei hij tevreden. 'Maar dat neemt niet weg dat je me nu moet vertellen waar ik ben!' voegde hij er dreigend aan toe.

Hime
Isa hield haar hoofd lichtjes schuin, maar glimlachte toen opnieuw verleidelijk. 'Natuurlijk kan je zonder eigenaar leven. Ik geloof dat je zelfs beter af bent zonder haar.' Ze knikte afkeurend naar Hime. 'Zij en haar zus zijn allebei hetzelfde: saai, dom, lelijk en ongetalenteerd.' Ze schudde haar hoofd walgend. Hime hield haar blik koel op haar boek gericht. 'Laat Mercedes hierbuiten, alsjeblieft.' zei ze zonder op te kijken. Isa vouwde haar armen voor haar borstkas. 'Maar zij heeft je opgeroepen,' vervolgde ze tegen Aswin. 'Dat betekent dat jij haar beschermer bent. Je kan natuurlijk ook naar mij komen. Dat is in ieder geval beter dan hier te blijven.' ze stapte naar hem toe en glimlachte opnieuw verleidelijk, waarna ze zachtjes over zijn wang streek. Hime schraapte haar keel. 'Isa, heb jij nu geen afspraakje met één of andere jongen?' vroeg ze onverschillig.

Heb je je verjaardag al niet eens gevierd? Ik kreeg vorig jaar nog een filmpje doorgestuurd, daarvan.
En je vindt Sanne echt wel leuker dan mij, hmm?
Ik ben niet eens uitgenodigd -_-''
Afbeelding

Plaats reactie