Zero no Tsukaima ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2011, 20:51

:3

Aswin
Toen hij weer wakker werd, voelde hij zich slaperiger dan hij zich in lange tijd had gevoeld en hij kreunde gedempt. Hij moest die stomme hond nog uitlaten, de vaatwasser uitruimen, de was doen- het was soms belachelijk hoeveel klusjes hij opkreeg sinds zijn stiefmoeder in was komen trekken. Ja, ze was aardig, maar erg veel deed ze niet. Hij rolde op zijn buik en opende traag zijn ogen. Het duurde even voor het beeld van de onbekende kamer tot hem doordrong. 'Huh?' bracht hij uit en hij drukte zich half overeind. Het eerste wat hij zag was een meisje, enkel gewikkeld in een handdoek. 'Wow!' Hij liet zich direct weer vallen en drukte zijn gezicht in de lakens om niets meer te hoeven zien. Vervolgens kwamen alle herinneringen weer terug en hij vloekte gedempt. Het was dus geen droom geweest, maar echt gebeurd. Er schoot hem iets te binnen en hij kwam traag weer overeind, waarna hij ontzet naar het teken op zijn hand staarde.

Mercedes
Ze zat met opgetrokken knieën op de grond, met haar rug tegen het bed aan. Sinds ze Zero met veel moeite op het bed gekregen had was ze niet meer van haar plek gekomen. Ze kon er alleen maar aan denken hoe ongelooflijk die hele ceremonie was geweest en vroeg zich af of het niet beter was geweest als ze gewoon niets had opgeroepen. Ze keek traag op toen ze het bed hoorde bewegen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 12 okt 2011, 19:04

Zero
Zodra hij vanuit zijn ooghoeken beweging opmerkte sprong hij overeind. Hij klemde zijn kaken vijandig op elkaar, wat resulteerde dat de kaaklijn meer uitgesproken werd. Toen hij Mercedes echter herkende, ontspande hij zich weer. Hij beschouwde haar niet onmiddellijk als een vijand, al had ze hem gezoend. Maar ze was een meisje, en ze was knap. Welke reden had hij dat hij haar pijn zou doen? Een lange tijd keek hij haar enkel verbijsterd aan, zijn ogen wijd opengesperd. Wat moest hij doen? Moest hij misschien iets zeggen? Nee, dat zou ze toch niet verstaan. Na een zucht geslaakt te hebben liet hij zich weer op het bed zakken en observeerde haar geïnteresseerd. Wie was ze?

Hime
Ze rolde met haar ogen toen hij iets piepte, maar ze liep niet naar hem toe. 'Rustig aan. Ik doe je geen pijn, ofzo.' verzekerde ze hem. Vervolgens liet ze de handdoek die ze om haar lichaam had geslagen vallen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 19:55

Aswin
Net toen hij toch weer even opkeek, liet ze de handdoek op de grond vallen. Hij sperdde zijn ogen wijdopen en kleurde meteen daarna vuurrood. Zijn volgende reactie was om zijn gezicht weer in de dekens te drukken, maar dit keer zonder weer op te kijken. 'Is dat echt nodig?' vroeg hij. 'Ik ken je niet eens,' mompelde hij, duidelijk niet op zijn gemak. Ze verstond zijn taal misschien niet, hij hoopte dat ze dankzij zijn toon en gebaren toch wel begreep wat hij zei.

Mercedes
Ze staarde korte tijd naar Zero, die als eerste reactie nogal vijandig op haar neerkeek. Ze perste haar lippen op elkaar en wilde hem iets toesnauwen, toen hij alweer ontspande. Ze snoof en wendde haar blik weer af. 'Volgens mij heb ik helemaal niets aan je,' mompelde ze gedempt.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 okt 2011, 17:50

Zero
Zijn ogen namen haar zorgvuldig in zich op. Zodra ze echter iets zei, viel hij weer uit zijn gespannen houding. 'Volgens mij heb je nog steeds niet door dat ik je niet kan verstaan.' zei hij, meer tegen zichzelf dan tegen Mercedes. Vervolgens liep hij naar haar toe en kwam voor haar tot stilstand en boog zich over haar heen. 'Do you speak English?' vroeg hij. 'Ou Français?' voegde hij er grijnzend aan toe. 'Of Japans? Nee, laat maar. Die taal kan ik niet eens spreken.' Hij slaakte een verslagen zucht.

Hime
Zodra ze wat kleding aan had getrokken liep ze naar hem toe en trok de dekens van hem weg. 'Kijk, daar is je bed!' zei ze kalm, wijzend naar de mand die langs haar bed stond.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 17:37

Aswin
Toen de dekens plotseling weggetrokken werden, sloeg hij zijn handen geschrokken voor zijn ogen, bang voor wat hij zou zien. Vervolgens merkte hij echter op dat ze kleren had aangetrokken en hij liet zijn handen weer zakken. Hij fronste toen ze opnieuw naar hem praatte en keek naar de man waar ze naar wees. 'O, god. nee,' bracht hij uit toen hij de mand zag staan. 'Heb je een hond? Ik háát honden, serieus.' Hij ging recht zitten en schoof bij haar vandaan.

Mercedes
Ze keek hem korte tijd met een uitdrukkingloos gezicht aan voor ze overeind kwam. 'Ik heb geen idee wat voor wartaal je allemaal uitslaat, maar erg interessant zal het wel niet zijn,' zei ze kortaf en ze rechtte haar schouders. 'Ik moet nog een bed voor je maken,' mompelde ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 17:51

Zero
Diepe groeven ontstonden in zijn voorhoofd terwijl hij op haar neerkeek. Wat voor taal sprak ze überhaupt? Het klonk nog veel ingewikkelder dan Chinees of Japans, als dat al mogelijk was. Dit bewees het dus. 'Wat ga je doen?' vroeg hij toen ze overeind kwam. 'Wat ben je van plan?' Hij nam haar wantrouwig in zich op. De toon waarop ze had gesproken (tenminste nog iets dat hij een beetje begreep) stond hem totaal niet aan. Was ze van plan hem nog eens te zoenen? Nee, zo erg zou dat niet zijn. Zou ze hem vermoorden? Nee, zo zag ze er ook al niet uit.

Hime
Ze vouwde haar vingers om zijn pols. 'Naar - de - mand!' gebood ze streng. 'Dat is je slaapplaats! Dit is mijn bed! Hup!' Ze begon halstarrig aan zijn arm te trekken. 'Werk nu even mee!'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:25

Aswin
Hij keek wat verbaasd naar haar hand en vervolgens naar haar gezicht. 'Luister, ik heb het al heel vaak gezegd, maar ik versta echt niet wat je zegt,' zei hij. Uiteindelijk kwam hij toch maar van het bed af, omdat hij niet in zag wat hij anders moest doen. 'Oja, als je echt een hond hebt moet ik misschien ergens anders heen als je wilt dat dat beest de nacht overleeft. Ik kan bijvoorbeeld naar huis gaan, als jij me even aanwijst waar ik heen moet,' stelde hij onschuldig voor.

Mercedes
Ze negeerde zijn vraag- waarschijnlijk omdat ze hem toch niet verstond - en opende haar kast. Vervolgens trok ze een la open en haalde ze een stapel dekens te voorschijn. 'Ik hoop dat je het hiermee kunt doen. Dat moet ook wel, want ik heb niets anders,' zei ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 07:07

Zero
Terwijl zij in de kast naar dekens zocht, gleed zijn blik over zijn omgeving. De kamer zag er netjes uit, opgeruimd, in tegenstelling tot zijn kamer. Hij grimaste bij het idee. Misschien moest hij daar maar werk van maken zodra hij thuis kwam. Zodra zijn blik op zijn skateboard, dat tegen de muur stond, bleef haperen, was hij al het andere vergeten. Hij hoorde Mercedes zelfs niet meer toen ze de dekens uit de kast had gehaald. In de plaats daarvan liep hij snel naar het board toe en tilde dat van de grond. 'Ik heb je gemist, mijn boardje.' zei hij vertederd, waarna hij het omhelsde. =33

Hime
'Kan je ook zwijgen?' vroeg ze hem geërgerd, waarbij ze hem resoluut naar de mand trok. 'Zo, dit is je slaapplaats.' zei ze. 'Begrijp je dat? Dat wil zeggen dat je hier slaapt. Niet op mijn bed!' Ze probeerde hem naar omlaag te drukken.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 20:51

Aswin
Hij keek haar ontzet aan toen ze hem verdacht dicht naar de hondenmand duwde. 'Wat?' vroeg hij. 'Je verwacht toch niet dat ik ga slapen in dát?' Hij greep haar handen vast en trok die van zijn schouders. 'Doe het lekker zelf. Dat bed beviel me eigenlijk veel meer.' Hij grijnsde breed en tilde haar zonder al te veel moeite van de grond, waarna hij haar in de mand legde. 'Ik had eigenlijk gehoopt op iets meer gastvrijheid,' zei hij beledigd en liep vervolgens op zijn gemak weer terug naar het bed.

Mercedes
Ze fronste haar voorhoofd toen ze Zero's stem hoorde, die vreemd vervormd was. Toen ze zag wat hij aan het doen was werden haar ogen groot. 'Wat ís dat eigenlijk?' vroeg ze en liep naar hem toe, waarna ze het uit zijn handen probeerde te trekken. 'Je mag me ook wel helpen.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 07:31

Zero
Zijn blik gleed verbaasd opzij toen hij haar vraag hoorde. Niet dat hij het echt aanhoorde als een vraag. In zijn oren was het enkel een vreemd gebrabbel in een vreemde taal. Zodra ze echter naar het skateboard reikte, bracht hij het onmiddellijk buiten haar bereik. 'Nee, je mag het niet aanraken.' zei hij resoluut, waarbij hij haar een vijandige blik toewierp. 'Je bent een meisje. Meisjes vernielen skateboards enkel. Ja, ik spreek uit ervaring.' Hij verborg het skateboard achter zijn rug en keek grijnzend op haar neer. 'Je bent best wel klein, hmm?' vroeg hij.

Hime
Zodra hij haar in de mand legde, trok ze haar staf. De spreuk was uitgesproken voor ze het besefte. Een spreuk die er voor zou zorgen dat hij zou zwijgen. Waarom ze die net had gekozen, wist ze niet. Een grote ontploffing ontstond in de kamer en Hime kromp hoestend ineen.
Afbeelding

Plaats reactie