Zero no Tsukaima ~

Spelletjes!
Plaats reactie
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 18:36

Dat deed ik wel, maar ik kon weinig bedenken omdat hij nog niet echt met iemand reageert ofzo.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 18:52

Geldt dat niet ook zo voor mijn Male?
En toch typ ik ongelofelijk veel.

Verdomme, ik haat mijn school.
Vandaag hadden ze een briefje met de tekst 'You can't be ugly and play hard to get. It just doesn't work that way. You're already hard to want' Op mijn rug geplakt.
Het ergste was dan nog dat iemand anders het er af trok en het aan mij toonde. Ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren. Laten we het erop houden dat ik gekwetst was, maar uiteindelijk daar niets van toonde en deed alsof het me niets interesseerde.
Ik haat het!

Ik ga mijn haren even wassen <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 19:26

Wauw, dat is echt ronduit hard.
Ik weet niet wie het briefje op jouw rug heeft geplakt, maar diegene zou ik heel graag een stomp willen verkopen.
Samen met allemensen die het gezien hebben maar niets zeiden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 19:30

Ja, ik heb een kutdag achter de rug.
Ja, ik zit al bijna een uur aan een stuk te halen.

Ik heb er gewoon echt genoeg van. Het klinkt als een flauw grapje, maar voor mij is het echt onverdraagzaam.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 17:30

Argh. Ik haat huiswerk. Mijn hele dag is al zo'n beetje voorbij, terwijl ik nog maar net op de helft ben.Nu moet ik morgen in de auto naar Amsterdam vet veel doen >.>
En vanochtend ging ik weer sporten, werd ik misselijk en kon ik amper meedoen >.<

Nouja, laat ik nu maar wat extra met mijn M proberen te typen :')
Vergeet het vorige.

Aswin
Hij knipperde verward met zijn ogen toen iedereen om hem heen begon te praten. Toch begreep hij niets van wat ze zeiden: de woorden en klanken waren voor hem onbekend. Zijn ogen schoten nerveus over de kleine groep mensen. 'Waar hébben jullie het over?' vroeg hij, en als hij eerlijk was moest hij bekennen dat zijn stem een heel klein beetje angstig klonk. Hij probeerde zichzelf te laten geloven dat hij een straat ingeslagen was zonder erbij na te denken en nu beland was op één of andere nerdbijeenkomst, waar iedereen de taal uit één of andere starwars film had geleerd. Een stemmetje in zijn hoofd zei hem echter dat hij heel zeker wist dat hij nergens afgeslagen was zonder het door te hebben, dat hij in de koepel gezogen was en nu hier stond. Toen een meisje dichter naar hem toe kwam, met een gezicht dat er niet bepaald vrolijk uit zag, deinsde hij achteruit. 'Afstand!' zei hij haastig. Hij deed nog een stap naar achteren en richtte zijn handpalmen op haar gezicht. 'Ik meen het. Is er hier een normáál persoon waar ik mee kan praten? Ik moet die stomme hond vinden, anders krijg ik er niet meer voor betaald en zit ik waarschijnlijk een maand vast in huis,' ratelde hij nerveus.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 sep 2011, 17:38

Zero
Was het mogelijk pijn te hebben als je in de Hemel belandde? Hoorde je dan niet verlost te zijn van het Lijden? En waarom was deze Hemel niet wit? Zijn blik gleed afwezig over zijn omgeving, en het duurde even voordat de beelden tot hem door leken te dringen. Hij zat op een groot veld met hoog, groen gras. De hemel was blauw en lichtjes bewolkt. Verderop stond een kasteel, en een groep mensen omsingelde hem. Niet meer dan normaal, toch? Toen zijn blik voor een tweede keer over de mensen gleed, sperdde hij zijn ogen wijder open. Wow, wow, wow! Eerst en vooral lag er nergens een groen veld of een kasteel in de buurt van waar hij woonde. Daarbij kon hij zich ook niet herinneren dat er nerdbijeenkomsten werden georganiseerd in zijn omgeving. Tenminste, de mensen die hem aankeken leken toch op nerds. Nerds die zich als een tovenaar verkleedden en veinsden dat ze echt krachten hadden. Hij duwde zich verward op de bal van zijn voeten, zijn board stevig onder zijn arm geklemd. Wat was dit?

Hime
Haar blik betrok toen ze de lengte van de jongen opmerkte. Hij was haast twee keer zo groot. Op die manier zou ze nooit het contract kunnen sluiten. 'Hou op met janken, jij.' siste ze geërgerd, waarna ze omkeek. De leerkracht keek haar nog steeds afwachtend aan. Hime slaakte een zucht en legde haar hand voorzichtig op zijn onderarm. 'Ga zitten,' gebood ze hem streng.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 19:34

Aswin
Hij fronste zijn voorhoofd toen ze iets zijn kant opsiste en hij sloeg zijn armen over elkaar. 'Ik weet niet wát je zei, maar zo'n toon sla je niet aan tegen iemand die bijna twee koppen groter is, kleintje,' beet hij haar vijandig toe. Hij vond dit alles behalve leuk. Toen ze zijn arm aanraakte, trok hij zich direct terug. 'Oké, dit is niet leuk meer. Waar zijn de camera's?' vroeg hij, terwijl hij spiedend om zich heen keek. 'Oké, weet je, jullie je zin. Dit is doodeng, ik wil naar huis,' zei hij en keek naar de groep mensen, die allemaal naar hem staarden. 'Is hier ook maar iémand die ook normaal Nederlands praat? Vreemde talen zijn zwaar overschat,' probeerde hij. Het drong langzaam tot hem door dat deze mensen eruit zagen alsof ze écht niet wisten wat hij zei. Er trok een rilling door zijn ruggengraat omhoog. Wat als dit geen nerdbijeenkomst was?

Mercedes
Ze beet op haar lip en keek naar Zero. Ze kon dit maar beter zo snel mogelijk afhandelen, zodat ze zich daarna terug kon trekken in haar kamer en niet meer naar die minachtende gezichten hoefde te kijken. Ze deed een paar stappen naar de jongen toe, die zojuist uit de lucht was komen vallen, waardoor het haar opviel hoe groot hij eigenlijk was. Ze moest omhoog kijken om zijn gezicht te kunnen zien. Haar blik bleef even haperen op zijn skateboard. Wat moest hij daarmee? 'Let dat neer en ga alsjeblieft zitten,' mompelde ze zo zacht dat de rest het niet kon horen. 'Dat is een bevel,' voegde ze eraan toe, al klonk het niet zo. Haar stem bibberde net iets teveel om streng te klinken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 sep 2011, 20:16

Daar kennen ze geen skateboards ^^

Zero
Even gleed zijn blik over de verschillende meisjes, voor hij beweging vanuit zijn ooghoek opmerkte. Hij keek abrupt opzij, nam instinctief een vijandige houding aan. Toen hij echter opmerkte dat het slechts een hulpeloos, klein meisje was, ontspande hij zich weer. 'Oh,' mompelde hij grijnzend. Even gleed zijn blik over het meisje, dat een beetje van de groep verwijderd stond. Ze was best knap. Knapper dan al die andere meisjes, tenminste. En ze keek naar hem. Zou dat iets betekenen? Toen ze echter in een vreemd taaltje tegen hem begon te praten, vergat hij onmiddellijk waar hij aan dacht. 'Wow, welke taal is dat?' vroeg hij met gefronsd voorhoofd. 'Ik ken wel veel talen, maar dat taaltje is me onbekend.' Hij keek ontspannen toe hoe ze naar hem toe liep, haalde het zelfs niet in zijn hoofd van haar weg te gaan.

Hime
De frustratie die zich als eletriciteit door haar bloedbanen verplaatste maakte het voor haar haast ondraaglijk normaal te reageren. Zoals altijd wist ze haar controle echter te behouden en ze legde haar hand opnieuw op zijn arm. Waarschijnlijk verstond hij haar niet. Daarom gebaarde ze naar hem dat hij zijn hoofd wat dichter naar haar toe moest brengen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 19:40

Aswin
Hij keek wantrouwend van haar hand, die nu opnieuw op zijn arm lag, naar haar gezicht. 'Ik weet niet of je je er bewust van bent,' zei hij traag. 'Maar ik heb je net volgens mij duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat je me aanraakt.' Hij kneep zijn ogen samen. 'Ik ga niet om met nerds,' verklaarde hij en stak zijn kin in de lucht. Ook niet als ze er toevallig goed uitzien, voegde hij er in gedachten aan toe. Toen ze hem dichterbij wenkte werd zijn blik zo mogelijk nog wantrouwiger. 'Wat?' vroeg hij, waarbij hij ondanks zijn wantrouwen toch wat naar haar toeboog.

Mercedes
Toen ze zag hoe hij nonchalant bleef staan, alsof haar hele leven zojuist niet totaal verpest was, perste ze haar lippen op elkaar. Ze keek opnieuw naar het skateboard in zijn handen en pakte het vast, waarna ze het uit zijn armen trok. 'Ik had gezegd dat je het neer moest leggen,' mompelde ze. Ze beet even op haar lip en keek naar zijn borstkas. 'O, God,' mompelde ze kreunend en ze pakte met trillende vingers zijn shirt vast. 'Het zou wat makkelijker zijn als je niet zo groot was,' zei ze en forceerde een glimlach.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 20:20

Zero
Zijn ogen werden groot toen zijn skateboard abrupt uit zijn handen werd getrokken. Wat bezielde haar? Waar dacht ze mee bezig te zijn? 'Hé, niet doen!' zei hij geschrokken, waarbij hij naar het skateboard graaide. Uiteindelijk wist hij het met één hand vast te krijgen. 'Ik zeg dit maar één keer. Je mag dan een knap meisje zijn, maar mensen die aan mijn skateboard komen vind ik lang niet zo aantrekkelijk.' hij keek haar doordringend in de ogen. 'Geef terug.' Hij articuleerde de beide woorden nauwkeurig, en sprak ze dan ook traag uit. Hopelijk zou ze dat wel verstaan, al was hij daar niet bepaald overtuigd van.

Hime
Ze glimlachte triomfantelijk toen hij zich toch, na wat voor haar protesterende woorden leken te zijn, naar haar toe boog. Vervolgens legde ze haar hand op zijn achterhoofd, om te voorkomen dat hij zich terug trok, en plaatste haar lippen met gesloten ogen op de zijne. In gedachten wenste ze vurig dat hij zijn hoofd niet abrupt zou terugtrekken.
Afbeelding

Plaats reactie