Laatste kans --paardenspellutjee

Spelletjes!
Plaats reactie
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 12 sep 2011, 20:02

Quest
Hij stopte het papier in de broekzak van zijn jeans. Hij droeg altijd een jeans, zelfs als hij op zijn paard zat. Sommige mensen beweerden dat het ongemakkelijk was, en dat je beter met een rijbroek reed. Niet dat hem dat wat interesseerde. Hij had geen last van de jeans, en zolang dat niet gebeurde zou er ook niets veranderen. Hij slaakte een zachte zucht en vouwde zijn armen achter zijn hoofd, waarna hij de ranch betrad.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 sep 2011, 18:41

Amor
'Nou, het ziet er best goed uit, niet?' hoorde ze Dylan's stem achter zich. Ze draaide zich traag om en keek naar zijn gezicht. 'Wat doe jij hier nog?' vroeg ze op quasi-geïrriteerde toon. Dylan lachte en stak zijn handen in de lucht, voor hij zijn helm weer op zette. 'Je hebt gelijk, ik heb hier niets te zoeken. Die knollen zijn niets voor mij.' Hij schudde zijn hoofd en stapte weer op zijn motor, waarna hij met veel lawaai de oprit weer afreed. Amor rolde haar ogen en draaide zich weer naar de gigantische stallen toe. 'Show-off,' mompelde ze hoofdschuddend.

Sen
Hij keek met een ruk op bij het horen van een brullende motor en zijn ogen werden jaloers bij het zien van het voertuig. Vergeleken daarmee was zijn fiets helemáál niets meer. Hij schudde geërgerd met zijn hoofd en rukte zijn aandacht weer van zijn fiets af. Hij moest er gewoon niet aan denken. Zijn ogen gleden opnieuw over het imponerende terrein en er verscheen een enthousiaste grijns op zijn gezicht bij de gedachte dat hij hier zijn tijd zou gaan door brengen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 sep 2011, 18:45

Ik typ voor jou altijd zo veel met mijn M en jij vertikt het om wat meer te typen?
Dankje, Floor
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 17:20

Ik vertik het niet, ik heb hier alleen toevallig iets meer met mijn F getypt. -.-
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2011, 17:29

Ja, en ik eerdere posts ook <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 18:12

Naar mijn idee valt dat best mee >.>
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2011, 18:15

Dan nog, je doet het <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2011, 18:54

*diepe zucht*
Best, ik typ al meer >.>

Sen
Hij stak zijn handen in zijn zakken en besloot dat hij maar gewoon het terrein verder op moest lopen. Hij zou vast wel iemand tegen komen die hem kon helpen, besloot hij. Zo'n grote stal moest wel behoorlijk wat personeel hebben, bedacht hij zich. Hij kon het niet laten telkens om zich heen te kijken terwijl hij verder liep.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 14:38

Quest
Terwijl hij zijn verkenning voortzette gleed zijn blik onophoudelijk over zijn omgeving. De stallen waren groot en verzorgd, zoals hij wel verwacht had. De paarden die erin huisden zagen er allemaal goed verzorgd en energiek uit. Klaar om onder het zadel te worden gezet. Waarschijnlijk waren ze nog jong, maar dat kon Quest niet deren. Hij had nog nooit een paard zadelmak gemaakt, maar had al vaak zo'n jong beestje onder het zadel gehad. Zijn lippen krulden zich om tot een grijns toen hij eraan terugdacht. Even kwam hij tot stilstand. Moest hij de eigenaar van deze stallingen niet zoeken? Zou hij dan een verzorgpaard krijgen, of moest hij op haast elk paard rijden?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 14:49

Sen en Amor
Hij versnelde zijn tempo nog wat en keek om zich heen. Dit werd met iedere stap die hij zette leuker. 'Wow,' mompelde hij toen hij langs de eerste stal liep. Daar stond het grootste paard dat hij ooit gezien had (al zag ieder paard er vanuit zijn ogen groot uit). Hij grijnsde enthousiast en liep verder. Eigenlijk zag ieder paard er hier geweldig uit, wat de lengte ook was.
Ze beet op haar lip en keek kort naar de straat waar haar broer verdwenen was. Wat moest ze nu doen? Gewoon rondkijken, besloot ze uiteindelijk. Haar nieuwsgierigheid was te groot om nog langer te bedwingen.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie