Laatste kans --paardenspellutjee

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 27 okt 2010, 21:07

Omg.
Nina, je signature is geweldig xD
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 27 okt 2010, 21:48

Uhu
Ik moet de mijne ook nog veranderen naar iets leukers, maar ik weet niet wat.
Afbeelding

Scarlett.
Site Admin
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 apr 2010, 20:52

Bericht door Scarlett. » 28 okt 2010, 16:11

Ikweet. xD Zag hem gisteren op twitter.

INTROOOO!
Scarlett en Charlie
Een grote zwarte mercedes reed de chique oprijlaan op. Scarlett keek wat rond, het was immers de eerste keer dat ze kwam. Aan bijde zijden waren grote wilgenbomen met groene bladeren eraan, en ernaast een gigantisch weiland met stralende witten hekken waar geen spatje vuil op zat. Zelfverzekerd keek ze weer door de voorruit. Ze had verwacht dat het luxe was, maar niet zó over de top. Ze glimlachte, het beviel haar wel. Ze parkeerde haar auto en draaide de sleutel om, die ze vervolgens eruit trok. Ze stapte uit en snoof de geur op van paarden en net gemaaid gras. Ze sloeg de deur dicht en hing haar bruinleren tas om haar schouder. In de verte stonden een paar duidelijke sportpaarden te grazen. Ook stond er een kleiner paard bij het hek. Ze liep naar voren om het dier beter te bekijken, maar toen ze eenmaal dichterbij kwam, gruwelde ze. Het was een pony van ongeveer 1.40 die een witte vlek over zijn rug had lopen. Uit zijn manen waren happen en zijn wintervacht was gedeeltelijk uitgevallen, ook klonterde er overal modder aan zijn benen en buik. Hij keek haar nieuwsgierig en nerveus aan. 'Ksssst!' siste ze, waarna de pony schrok en wegdraafde. Wat een vies beest! Dacht ze bij zichzelf.

Charlie
Hij stond voor de witte hekken van het internaat. Uit de uitlaat van zijn grijze auto kwam een dikke rook. Autopech. Gatverredamme. Hij deed zijn auto op slot, gaf een keer een trap tegen het wiel, en opende de poort naar het internaat. Hij liep over het witte grind, over de oprijlaan die eindeloos leek te zijn. Hij keek naar rechts, en zag een gigantisch weiland, met in de verte 3 springbakken, en wel 6 dressuurbakken. Een meisje was duidelijk klassiek dressuur aan het doen. Er liep iemand over het erf met een grote vos. Wát was het hier chique! Verwonderd liep hij rechtdoor, langs de parkeerplaatsen, en hij stond voor een prachtig, gigantisch hoog, wit gebouw. Hij opende zijn tas en haalde er een plattegrond uit. Wow. In dit gebouw waren kamers, lokalen, meer als 10 binnenbakken, en wel 100 stallen! Hij keek op van zijn papier, propte het terug en liep de bezoekersingang in.
I throw my skittles in the air sometimes, sayin' aayyoooo, taste the raaaiiinnnbooowww!

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 okt 2010, 18:02

Sen - intro
Hij stond op de trappers van zijn fiets, een ding dat hij al heel lang geleden had geprobeerd kwijt te raken door hem in de sloot te gooien en tegen zijn ouders te zeggen dat hij gestolen was. Natuurlijk had zijn broertje hem op dat moment al weer gevonden en nu deed hij nog steeds met hetzelfde stomme, geroeste ding. Dat hij er maar niet uit leek te groeien hielp ook niet erg mee. Hij kon niet voorkomen dat zijn humeur bijna meteen stukken verbeterde toen hij de witte hekken, buitenbakken en het duur uitziende gebouw zag. Zoiets had hij zelfs in gedachten niet kunnen bedenken, en dat zei nogal wat. Hij liet zijn blik over de buitenstaande paarden glijden, die allemaal natuurlijk stukken groter dan hem waren en sprong van zijn fiets. Niet iedereen hier hoefde zijn vervoer te zien, dat van veraf al te horen was door het gerommel van de ketting. ‘Ik haat je’ Mompelde hij tegen de fiets. Hij schudde zijn zwarte haren uit zijn gezicht en keek rond, op zoek naar iets als een fietsenrek.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 okt 2010, 18:04

Floor, gemeen!
Je moest nog even wachten!
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 okt 2010, 18:04

Het is pas één intro xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 okt 2010, 18:07

Nou en xd
Ik moet ook nog, en nu word ik zo'n beetje verplicht als ik jullie bij wil houden.
Ehhmm - en nu moet ik gaan.
Niet te ver gaan.
Ik ben zo terug.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 okt 2010, 18:09

Nou en (a)
Je was zowieso al verplicht, toch? xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 okt 2010, 18:32

Ongeveer - maar ik wou wachten totdat jij de jouwe zou starten.
In de tussentijd zou ik wel voorbereid zijn.
Dus niet xd
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 okt 2010, 18:36

xD
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie