Laatste kans --paardenspellutjee

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 19:35

Quest
'Raiko, Caesar, Phara! Ga af!' riep een stem vanuit de kantine. Quest zette een wankele stap achteruit zodra de honden zich van hem afzetten en veegde het speeksel van zijn gezicht. Vervolgens droogde hij zijn gezicht met de mouw van zijn sweater en keek naar de man die naar hem toe liep. De honden begroetten hem vrolijk, en hij verwelkomde ze vriendelijk. Daarna vestigde hij zijn aandacht op Amor en Quest. 'Het spijt me van de honden. Ik had niet verwacht dat jullie zo vroeg zouden zijn. Jullie zijn zeker de nieuwe werknemers?' vroeg hij. Quest knikte grijnzend. 'Ik ben Quest.' stelde hij zichzelf vriendelijk voor.

Hime
Haar blik werd hard en ze schudde haar hoofd resoluut. 'Nee, dat geloof ik niet.' zei ze. 'De vorige keer dat ik naar een helderziende ging, zei ze tegen me dat ik verteerd zou worden door haat en alles in mijn leven fout zou lopen.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:12

Sen
Hij zuchtte vermoeid. 'Hmm, dan weet ik het ook niet meer,' zei hij. 'Een gokje dan maar?' zei hij. Hij grijnsde onwillekeurig toen hij haar verhaal aanhoorde. 'Dat klinkt een beetje zoals mijn leven tot nu toe gegaan is,' liet hij haar weten, voor hij haar meetrok naar de volgende stal, waar een groot en slank gebouwd paard in stond.

Amor
Ze keek nieuwsgierig op toen ze een stem uit de kantine hoorde komen en ze besloot dat het nu veilig genoeg was achter Quest's rug vandaan te komen. Ze grijnsde lichtjes toen ze het speeksel op Quest's wang zag, maar zei er niets van. In plaats daarvan richtte ze haar blik op de man die op hen af kwam. 'Ik ben Amor,' zei ze, nadat Quest zich ook had voorgesteld.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 17:07

Quest
De man glimlachte als begroeting naar Amor en richtte zijn aandacht vervolgens weer op Quest, die het laatste beetje speeksel van zijn wang veegde. 'Zijn er nog anderen?' vroeg hij. Quest keek verbaasd op, en knikte toen. 'Ja, er zijn er nog wel enkelen. Zij zijn buiten naar je op zoek.' zei hij schouderophalend. De man haalde een hand door zijn middellange haren, die onmiddellijk uit model kwamen te zitten. 'En, hebben jullie de paarden al gezien?' vroeg hij. Quest kantelde zijn hoofd lichtjes naar links, en toen naar rechts. 'Ongeveer,' mompelde hij, alsof het gebaar nog niet voldoende was. 'Van ver, maar nog niet van dichtbij.' Hij grimaste. De man fronste zijn voorhoofd even, maar knikte toen. 'Laten we de anderen gaan zoeken. Dan zal ik de paarden aanwijzen die jullie mogen verzorgen.'

Hime
Ze tuitte haar lippen verontwaardigd. 'Ja, maar bij mij moet het nog komen! Dat is veel erger!' riep ze haast. Toch liet ze zich gewillig door hem meetrekken.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:07

Sen
'Niet waar. Als het nog moet komen betekent dat dat jij nog iets langer hebt zonder haat. Mijn leven is al zo sinds mijn- mijn-,' begon hij en dacht vervolgens even na. 'Mijn tiende ofzo,' zei hij uiteindelijk. 'Dus ik heb het veel zwaarder' stelde hij tevreden vast. 'Oké, volgende stal,' zei hij
vervolgens en liep weer verder, haar met zich meesleurend.

Amor
Ze keek nieuwsgierig naar de man, maar zei niets- ze wilde niet opdringerig overkomen, al was ze ontzettend nieuwsgierig naar wel paard zij zou mogen verzorgen. 'Oké,' zei ze daarom in plaats van verder te vragen en ze draaide zich om, waarna ze Quest bij zijn arm pakte en met zich mee trok.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 okt 2011, 21:01

Quest
Zijn blik gleed verbaasd achterom naar de eigenaar van de stalling, die hen lachend volgde. Vervolgens viel de glimlach van zijn gezicht en hij keek geconcentreerd opzij naar Amor. Welk paard zou hij haar toeschenken. Vervolgens nam hij Quest in zich op, die zijn blik weer voor zich uit had gericht. Hij grimaste. 'Jij wou toch liever niet in de buurt van dat meisje komen?' begon hij plagerig, om even later te besluiten zijn mond te houden. Zodra ze het gebouw hadden verlaten gleed zijn blik over zijn omgeving. 'Waar zijn ze?' vroeg hij verbijsterd.

Hime
Ze schudde haar hoofd. 'Nee, niet waar. Jouw leven kan nog verbeteren. Jij kan een knap meisje vinden waar je gelukkig bij wordt. Mijn toekomst ziet er naar uit. Dat betekent dat ik zo ook zal sterven.' zei ze koppig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 17:07

Sen
'Dat is onzin,' zei hij koppig, zonder toe te willen geven dat zij het zwaarder had. 'Knappe meisjes gaan namelijk alleen maar met knappe jongens,' merkte hij op. 'Mijn hart is al te duister om nog lief te hebben,' voegde hij er op dramatische toon aan toe.

Amor
Ze fronste bezorgd toen ze zich Hime herinnerde, maar schudde die gedachte meteen weer van zich af. 'Ik wil de paarden zien,' zei ze koppig. Ze bleef verbaasd staan en keek om zich heen. 'Niet hier in ieder geval,' antwoordde ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 18:05

Quest
Hij lachte onwillekeurig. 'Zo ver was ik ondertussen ook al gekomen.' zei hij met een brede grijns. 'Maar we gaan niet opsplitsen, want anders geraken we elkaar nog eens kwijt.' Hij grimaste bij de gedachte. 'Laten we gewoon bij de stallingen gaan kijken.' opperde hij. De man knikte. 'Volg mij maar,' zei hij, waarna hij voorop liep. Quest fronste zijn voorhoofd even, maar haalde zijn schouders toen op en volgde hem.

Hime
'Je bent knap.' zei ze onverschillig. 'En dat laatste klonk erg emo. Ga je nu zoals die die - Alex Evans doen?' Ze vouwde haar armen afkeurend over elkaar heen. 'Ik hou niet van Alex Evans.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 10:22

Sen
Hij keek haar even met een lichte frons aan, voor hij zijn vinger met een streng gezicht naar haar uitstak. 'Foei,' zei hij. 'Alex Evans maakt hele mooie foto's,' zei hij op bestraffende toon. Hij sloeg zijn armen nu ook over elkaar heen om haar gedrag te spiegelen. Meteen daarna sprong hij met een schreeuw naar voren, toen hij een natte neus in zijn nek voelde. Met een woedend gezicht keek hij om naar het paard, dat hem nu met een onschuldige blik aan keek. 'Stom beest,' mompelde hij beledigd.

Amor
Ze wierp hem een onschuldige glimlach toe voor ze knikte en achter Quest en de eigenaar aanliep. Ze liet haar blik voor korte tijd nieuwsgierig over de omgeving glijden, om al snel tot de conclusie te komen dat die eigenaar een miljonair moest zijn, of drugsdealer.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 19:51

Ik heb echt geen inspi met Quest -_-''
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:20

Ehm- we kunnen een ieniemienie stukje doorspoelen tot ze hun paarden toegewezen kregen? x'd
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie