Working in Australia

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 okt 2011, 21:34

Ik heb geen inspi o.o
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 20:40

Anders komen ze nu bij het huis aan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 07:09

Hmmm...
Vandaag kan ik probably weinig online komen (heb echt veel huiswerk tegen woensdag)
Maar voordeel, voordeel: ik heb nog niets opgekregen tegen donderdag en vrijdag ^^

Hime ~ Minato
'We're here.' Ze kwam voor een groot landhuis, of beter gezegd apartement, tot stilstand. Minato keek onmiddellijk nieuwsgierig op, hield zijn pas nu ook in. Hij had zich het gebouw heel anders voorgesteld. Hoe had hij zich het gebouw eigenlijk voorgesteld? Kleiner? Maar dat sloeg nergens op. Hij baseerde zich nu op de gebouwen van Japan, die allen klein waren. Natuurlijk was alles hier veel groter.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 10:30

Nooes.
Ik ga vandaag naar Sanne, maar ik weet niet of ze nu wel of geen volleybaltraining heeft, dus ik weet ook niet of ik op tijd thuis ben of iets later.
Ik zorg in ieder geval dat ik 's avonds nog wel even online kom en dan hoop ik dat ik het goede moment gekozen heb waarop jij er misschien ook even bent x'd
Veel succes met leren in ieder geval ^^

Zane en Fawn
Hij kwam verbaasd tot stilstand en keek met een lichte frons naar het grote gebouw. 'Hmm,' zei hij. 'It's not very big, is it?' merkte hij op. 'I mean, if we have to sleep there with-,' hij brak zijn zin af en liet zijn blik kort over de hoofden glijden. 'four people,' maake hij vervolgens zijn zin af. Fawn keek hem nogal verbluft aan, voor ze nog eens naar het landhuis keek, dat er in haar ogen gigantisch uitzag.
People holding grudges should be holding hands.

Mysterique
Actief lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 14 mei 2010, 21:23

Bericht door Mysterique » 18 okt 2011, 14:55

Kay, Matt
Eindelijk hoorden we geroezemoes bij de deur. Het had best lang geduurd voordat ze er waren en Matt had nog voorzichtig voorgesteld om toch maar terug te lopen naar de bushalte. Ik had er tegenin geworpen dat ze echt wel binnenkort moesten komen en dat ik het tv-programma af wilde zien.

Claire
Het huis had veel verdiepingen en aangezien ik op de bovenste zat moest ik een paar trappen af voordat ik beneden kwam. De stenen vloer voelde koud aan onder mijn blote voeten.
Break dance, not hearts.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 20:57

Waarom verbaast het me niets dat je me weer eens laat stikken voor Sanne?
Niet dat ik er iets op tegen heb dat je met Sanne omgaat, maar dan moet je ook niet zeggen dat je nog online zou komen als je dat toch niet doet.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:21

Sorry dat ik er één avond niet ben. -.-
Ik dacht eerst dat ik op tijd thuis zou kunnen zijn, maar toen bleek het dat we nog van alles moesten kopen in de stad, dus was ik veel later thuis.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 13:23

Je zei dat je online zou komen!

Ik vind het niet erg dat je naar Sanne gaat, ofzo, of als je een dagje niet online komt. Maar zeg dan verdomme niet dat je wel online komt!
Ik zat voortdurend op je te wachten. Zelfs een berichtje lukt je zeker al niet meer? <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:07

Oké, je hebt gelijk. Ik had wel kunnen sms'en, het spijt me.
En het spijt me ook dat ik er net was maar meteen weer wegpoefde. Ik ben net ongesteld geworden en ik had buikpijn T.T
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 18:09

Was je er net dan? -_-
Afbeelding

Plaats reactie