[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 18:22

Scar
Hij keek achterom toen hij Ansley hoorde en beschermde Kaya zorgvuldig. Om de zoveel tijd gleed zijn blik naar Jack, die Serena's lichaam naast dat van Pandora legde. Al snel gleed zijn blik weer naar Ansley en hij gooide zijn vuist in zijn maag. 'Kijk om!' siste hij boos. 'Hij is van plan de ziel van Serena over te plaatsen in het lichaam van Pandora! Wil je dat? Wil je dat Serena sterft?' Hij duwde hem abrupt van zich af, tegen een muur aan. 'Ga!' zei hij zacht tegen Kaya. 'Ik reken wel af met hen.' Hij glimlachte zwak naar haar.

Serena
Jack had zijn hand op Serena's borstkas gelegd en liet zijn vingertoppen met haar huid samensmelten. Zodra hij echter vat kreeg op haar ziel, trok er een siddering door hem heen. Hij gromde gedempt en probeerde de ziel uit het lichaam te trekken, dat nu bewoog. Een gedempte gil ontsnapte aan Serena's lippen en ze legde haar hand kreunend op zijn arm.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:39

Zo, ik vind dat het half uurtje wel ongeveer afgelopen is. Anders kan ik niets met Ansley bedenken x'd

Kaya en Ansley
Ze keek geschrokken naar Scar. 'Wat?' vroeg ze hees. 'Wat gaat hij doen?' Haar blik schoot naar Serena en ze ademde scherp in.
Hij keek Scar korte tijd uitdrukkingloos aan, voor hij toch omkeek. Uiteindelijk drong het tot hem door wat er gebeurde en zijn gezicht betrok. Vervolgens gromde hij luid en sprong hij zonder verdere waarschuwing op Jack af.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 18:44

Scar
Zijn ogen werden groot zodra zijn hartslag stopte en hij viel op zijn knieën. 'Ga!' siste hij naar Kaya. 'Ga hier verdomme weg of ik verlies de controle!' Hij proestte wat bloed op en klemde zijn handen om zijn shirt heen. Vervolgens gleed zijn blik naar Ansley en hij kreunde gedempt. Het kwam veel te snel. Het half uur was nog niet eens voorbij. Zijn handen gleden naar omhoog, totdat hij die over zijn neus en mond had gelegd. Hij ging dus niet sterven. Nee, dat ging hij wel. In beide gevallen zou hij sterven. Nu zou hij gewoon sterven, en weer herboren worden. Hij luisterde naar zijn onregelmatige hartslag, totdat die opnieuw stopte.

Serena
Haar ogen schoten abrupt open, net op hetzelfde moment dat Jack zich terugtrok. De plek waar zijn vingers in zijn borstkas hadden gezeten, lieten diepe wonden achter. Ze begon te hoestten en krulde zich op. Jack gromde en haalde uit naar Ansley.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:46

Ansley
'Raak haar niet aan!' schreeuwde hij woedend. 'Waag het verdomme niet haar aan te raken!' Hij wist Jack te ontwijken en dook vervolgens opnieuw op hem af, met een luid gesis en zijn tanden ontbloot.

Kaya
Ze keek hem geschrokken aan en deinsde achteruit, maar ging niet weg. Ze was niet van plan deze ruimte zonder Serena te verlaten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 19:01

Scar
'Alsjeblieft!' smeekte hij Kaya. 'Ga nu weg! Ik wil je niet vermoorden.' Hij proestte nog wat bloed voor hij ineen kromp. 'Ga!' snauwde hij. Hoe lang nog voor hij in een volle vampier zou veranderen? Zou de transformatie pijnlijk zijn? Verschillende vragen verdrongen zich naar de voorgrond van zijn hoofd terwijl hij zijn hartslag probeerde rustig te laten verlopen. Het werkte niet.

Serena
Ze klapte haar handen bijeen en legde die op de grond. De grond begon te schokken voor grote, stalen muren oprezen, rondom Jack. Serena drukte zich met moeite overeind, buiten adem.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 19:03

Ansley
Hij kwam abrupt tot stilstand toen er vlak voor hem plotseling een gigantische muur oprees, uit het niets. Heel even staarde hij er verward naar, maar vervolgens keek hij om om te zien hoe Serena overeind kwam. Er verscheen een gekwelde blik in zijn ogen en hij zette een stap bij de muur vandaan en naar haar toe. 'Serena,' fluisterde hij zacht. 'Het spijt me zo.'

Kaya
Ze keek hem geschrokken aan en bleef als verstijfd staan. 'Scar,' fluisterde ze hees. 'Ik wil niet- ik weet niet eens-,' probeerde ze, maar beide zinnen vielen halverwege stil.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 19:05

Ik moet nog even gaan leren TT__TT
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 19:09

Oké, succes x'd
Reageer je als je tijd hebt ook op Kaichou Wa Maid-sama? (a)
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 20:59

Scar
Hij kneep zijn oogleden stijf op elkaar, zijn kaken krachtig op elkaar geklemd. Hij zei niets meer. Waarom wou ze niet begrijpen dat ze hier weg moest? Waarom wou ze zo graag bij hem blijven als ze wist dat dat haar dood zou betekenen? 'Je wilt toch terug naar je ouders?' vroeg hij met trillende stem. 'Dat gaat niet als ik je nu vermoord, dus ga verdomme weg!' Hij kromp ineen.

Serena
Ze zette een wankele stap vooruit, en nog een, totdat ze voor Ansley stond. Haar ogen zochten aarzelend de zijne, voordat die dichtzakten en ze tegen hem aan viel.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 16:52

Ansley en Kaya
Hij keek haar geschrokken aan en sloeg in een reflex zijn armen om haar heen, om te voorkomen dat ze op de grond zou vallen. Vervolgens keek hij opzij, naar Kaya en Scar, en hij liep naar hen toe. 'Kaya, lukt het je om Serena te dragen?' vroeg hij, waarbij hij zonder op antwoord te wachten haar in Kaya's armen legde en zich tot Scar richtte. 'We moeten gaan,' zei hij en trok hem met één arm omhoog. Kaya keek even wat verbaasd naar Ansley, voor ze zwakjes knikte en Serena zo stevig mogelijk met één arm vasthield.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie