[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 17:23

Oké, ik moest het even zeker weten :')

Ansley en Kaya
Kaya knikte zwak, terwijl ze een onzekere blik op Ansley wierp. Toen hij zonder waarschuwing naar achteren deinsde, liep ze tegen hem op en kreunde gedempt. Haar blik schoot verward naar voren om te zien wat de reden van Scar's plotselinge stoppen was geweest en ze fronste toen ze de man zag. 'Wie is dat?' vroeg ze aarzelend. Voor ze echter kon wachten op een antwoord, knalde ze met haar rug tegen de muur. Net toen ze zich afvroeg wat er precies gebeurd was zag ze Ansley's gezicht vlak voor het hare. Ze gilde geschrokken en hield haar handen beschermend voor haar gezicht toen hij met een luide grom dichter naar haar toeboog. Hij balde zijn vuist en gooide die vervolgens zonder zich in te houden in Kaya's maag.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 19:05

Lol XD
Je reageert weer meer met je F o3o
Ik doe al die moeite met mijn M en jij tikt één zin? -_-''

Scar
Hij keek als gehypnotiseerd naar de jonge man die tegenover hem stond. 'Ik dacht dat ik je kon vertrouwen, Scar.' vervolgde hij met een stem als schuurpapier. Scar huiverde. Voor zover hij zich kon herinneren was dit de tweede keer. De tweede keer dat hij zijn leider zag, en hem hoorde spreken. De eerste keer was 5 jaar geleden, toen hij hem voor het eerst ontmoette. Hij slikte bij de herinnering en kneep zijn ogen dicht. 'Nee,' kreunde hij. 'Laat me met rust!' snauwde hij vervolgens. Een gil. Even had hij verwacht dat Jack zich op Kaya had gestort, maar hij stond nog steeds voor hem. Serena viel als een lappenpop uit zijn armen toen hij omkeek en Ansley zag. Een luide grom steeg op uit zijn keel en hij dook op hem af, waarna hij haar ruw van Kaya af trok. 'Raak haar niet aan!' snauwde hij, waarna hij zijn armen beschermend om Kaya heen sloeg.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 20:57

Sorry x'd
Ik weet niet zo goed wat ik met hem kon doen zonder dat hij echt iemand vermoorde >.>

Ansley en Kaya
Hij gromde net zo luid terug toen hij plotseling van Kaya losgetrokken werd en hij dook meteen weer op haar af. Alleen was Scar er nu tussenin gesprongen, dus in plaats van Kaya raakte hij Scar hard in zijn rug. Hij grauwde opnieuw luid voor hij Scar van Kaya lostrok en hem hard tegen de muur aan smeet. Kaya gilde opnieuw, maar dit keer om Scar. 'Stop!' schreeuwde ze, ook al wist ze dat hij niet zou luisteren. Ze dook onder Ansley's arm door naar Scar toe en ging voor hem staan, waarna haar armen volledig bedekt werden door vlammen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 20:58

En Serena wordt vergeten ^-^''
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2011, 17:23

Sorry x'd
Maar ik weet niet zo goed hoe ik daar op moet reageren >.>
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2011, 20:58

Ik ook niet TT__TT
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 07:23

Help me TT__TT

Serena moet eigenlijk wakker worden en dan moeten ze allemaal van Jack proberen te ontsnappen. <__<

Hmmm -
*gaat speciale kracht voor Scar proberen te vinden*
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:09

x'D
Ik weet niet echt iets x'd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 12:22

Nyuuuuu! TT__TT

Scar
Hij kreunde gedempt toen Ansley tegen hem aan beukte, maar reageerde verder niet. In de plaats daarvan sloeg hij zijn armen stevig om Kaya heen en trok haar dicht tegen zich heen. 'Ik haal je hier weg.' zei hij, en nog voor Ansley hem van Kaya af kon trekken tilde hij haar op en schoot naar de uitgang. Zijn blik gleed even naar Jack, die Serena had opgetild en haar naar Pandora droeg. Zodra hij echter bemerkte wat hij van plan was, begon hij te vloeken.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 17:59

Sorry x'd

Kaya
Ze hapte geschrokken naar adem en klemde zich met haar goede arm aan Scar vast. 'Wat- nee!' riep ze geschrokken en ze probeerde zich uit zijn greep te bevrijden. 'We kunnen Serena niet zomaar-,' begon ze, maar viel stil toen ze zag dat de man in de mantel haar opgetild had.

Edit: Bijna Ansley vergeten -.-

Ansley
Hij gromde luid en gefrustreerd toen Scar samen met Kaya weg sprintte, voor hij het door kon hebben en hem tegen kon houden. Zijn blik schoot opzij toen hij zag hoe Scar weer tot stilstand kwam en zijn lippen krulden een klein stukje omhoog. Mooi. Vervolgens dook hij opnieuw op hen af.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie