[Game] Jack the Ripper ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:34

Ik dacht dat ik iets anders met hem moest doen en ik wilde wachten op jouw antwoord.Nu weet ik nog steeds niet of ik gewoon verder moet gaan of de vorige reactie met Ansley moet veranderen x'd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:34

Verander je vorige rea dan maar o3o
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:38

Okelido :')

Ansley
Hij gromde zachtjes toen hij voor haar op de grond zakte en hij pakte haar hand vast, waarna hij die bijna voorzichtig weg trok. Vervolgens boog hij zich voor een tweede keer naar haar toe en hij boorde zijn tanden door haar hals. Toen hij haar bloed op zijn tong proefde voelde hij zijn borstkas pijnlijk samenklemmen, maar hij stopte niet.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:45

Scar ~ Serena
Zijn pupillen vernauwden zich en hij trok haar met één hand dichter tegen zich aan. 'Ik ook van jou,' fluisterde hij. 'Ik laat je niet sterven. Nooit!' Hij verborg zijn gezicht in haar haren.
Serena ademde trillerig in. Met schokkerige bewegingen bracht ze haar handen bijeen en klapte ze die vervolgens traag op de grond. Grote elektriciteittschokken ontstonden. Twee handen uit de muur trokken Ansley bij haar vandaan. De grond schokte, veerde omhoog toen ze Kaya bereikte en de touwen braken abrupt. Vervolgens verloor ze het bewustzijn.
Scar keek geschrokken toe hoe de touwen hun gloed verloren zodra ze doormidden braken. Verder dacht hij er echter niet bij na. Zijn armen vouwden zich om Kaya en hij bracht haar buiten het bereik van Pandora. Nu alleen nog een uitweg vinden. Zijn blik gleed gejaagd over zijn omgeving. De geërgerde kreet van Pandora leek hij niet eens te horen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:50

Ansley
Zijn ogen schoten open toen hij het geluid hoorde van haar handen die op de grond klapten. Bij het voelen van de elektriciteitschokken trok hij zijn hoofd al terug en meteen daarna werd hij naar achteren getrokken. Er ontsnapte een gedempte kreun uit zijn mond toen zijn rug de muur raakten en hij kneep zijn ogen dicht.

Kaya
Haar adem stokte en haar ogen werden groot toen ze zag wat er gebeurde. Ze klemde de vingers van haar goede arm om de stof van zijn shirt toen hij haar nog dichter tegen zich aandrukte. 'Serena,' mompelde ze, een beetje duizelig van de pijn in haar arm, die zojuist tegen haar eigen lichaam gebotst was.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:59

Scar
Hij verstarde, maar keek vervolgens opzij. Zodra hij haar bewusteloos op de grond zag liggen, verminkt en onder het bloed, trok hij wit weg. 'Ik kan niet bij haar komen,' fluisterde hij. 'Ze bloedt.' Hij keek opzij, naar Ansley. 'Dus je hebt hem in je macht?' vroeg hij aan Pandora, die zacht grinnikte. 'Natuurlijk.' zei ze speels, waarna ze naar Kaya keek. 'Denk maar niet dat jullie hier levend weg komen.' siste ze. 'Hij zal jullie v-,' verder kwam ze niet. Scar was naar haar toe geschoten. Wat hij deed was roekeloos, maar hij kon het niet helpen. 'Je probeerde Kaya te vermoorden.' siste hij, met zijn handen om haar hals. 'Je wou haar dood hebben.' Hij gromde toen Pandora lachte. 'Je weet wat er gebeurt als je dat doet?' vroeg ze. 'Je zal -,' opnieuw maakte ze haar zin niet af. Scar draaide haar nek krachtig om. Het lichaam in zijn handen kronkelde even, maar viel toen slap op de grond.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 06 okt 2011, 18:52

Ansley en Kaya
Hij gromde luid, terwijl hij zijn best deed los te komen. Het was hem echter al snel duidelijk dat dat onmogelijk was. Hij staakte zijn pogingen, maar ontspande zijn lichaam niet. In plaats daarvan bleef hij met rode ogen naar Serena staren. Zelfs vanaf hier was haar bloedgeur voor hem te sterk om te weerstaan. Bovendien zou hij daar met de opdracht iedereen hier te vermoorden in zijn hoofd ook niet zijn best doen die te weerstaan.
Ze beet op haar lip en keek naar Serena. 'Ik draag haar wel,' zei ze, al kon ze zich voorstellen dat dat een heel gedoe zou worden nu haar arm gebroken was. Ze hapte geschrokken naar adem toen hij plotseling op Pandora afdook en kon nog net een gil onderdrukken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 08:44

Scar
Hij zakte hijgend door zijn knieën, zijn vingers nu om zijn eigen keel gevouwen. 'We moeten hier weg.' fluisterde hij. Terwijl hij dit zei, keken zijn ogen geschokt in de dode, starende ogen van Pandora. Hij leek niet te geloven dat hij haar vermoord had. Hij drukte zich met moeite overeind en keek vervolgens naar Ansley. 'Het zal niet lang meer duren voor Ansley weer normaal wordt. En ik -,' hij slikte, maar weigerde zijn zin af te maken. 'Kan je haar dragen?' vroeg hij bezorgd, waarna hij naar Kaya toe snelde en Serena haastig van de grond tilde. 'Over een half uurtje, ofzo, zal het gif van Pandora uit ons lichaam zijn. Ansley zal weer normaal worden. Ik zal of een volle vampier worden, of sterven.' hij beet op zijn lip en verbrijzelde de arm die Ansley vasthield vervolgens.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 15:58

Ansley en Kaya
Hij keek met ongelovige ogen naar Pandora, die nu dood op de grond lag. Vervolgens schreeuwde hij kwaad en probeerde hij zich voor een tweede keer uit de ijzeren greep te bevrijden, die Serena gecreërd had. Kaya snelde, nadat ze over de schok heen was, naar Scar toe en ze pakte zijn arm vast. 'Scar?' vroeg ze onzeker. 'Gaat het?' Haar ogen gleden vragend over zijn gezicht toen hij halverwege een zin stopte met praten. Ze opende haar mond om zijn vraag te beantwoorden, toen hij Serena zelf al optilde. Haar ogen werden groot toen hij uiteindelijk toch zei wat hij eerder ook al wilde vertellen en haar adem bleef in haar keel steken. 'Sterven?' vroeg ze zwak. Haar blik schoot naar Ansley, die zodra hij vrijkwam bij Scar wegdeinsde.

Zeg- wil Ansley ze nu niet allemaal opnieuw vermoorden,omdat het nog een half uur duurt voor hij normaal wordt? x]
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 16:05

Uhu, dat wil hij nog steeds ^^

Scar
'Blijf achter me.' fluisterde hij zacht toen Ansley bevrijd was. Vervolgens sloot hij zijn ogen. 'Ik geloof dat wij de enige aanwezigen zijn, hier.' mompelde hij. 'Kom op, we moeten hier weg.' Zonder de reactie van Ansley af te wachten beende hij naar de uitgang. Voor hij die echter bereikte, deinsde hij er van weg. 'Verdomme,' siste hij toen de deur geopend werd en een in een mantel gehulde man zichtbaar werd. Zijn in schaduws gehulde gezicht gleed even over de groep voor die op Scar bleef hangen. 'Scar,' fluisterde hij met raspende stem. Scar gromde.
Afbeelding

Plaats reactie