- Street Strangers.

Spelletjes!
Plaats reactie
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 12 apr 2012, 19:16

Ceion
Hij schudde zijn hoofd bedachtzaam terwijl hij zich naar Camille en Florian draaide. 'Dat heb ik ook niet.' zei hij onverschillig, voor hij met zijn rug tegen de muur leunde. 'Aysu is apart. We zijn gewoon goed bevriend. Zij uit haar vriendschap op een andere manier.' Hij schokschouderde nonchalant. Zijn mondhoeken trokken zich op tot een scheve grijns, wat hem een ietwat speelsere uitstraling gaf. Toch bleef de kilte in zijn ogen aanwezig. 'Oké, ik ben terug.' De achterdeur vloog onverwacht open. Ceion slaagde er nog net op tijd in een stap opzij te zetten, zodat het massieve hout hem niet in het gezicht zou raken. 'Oh, sorry, Ceion, ik had je niet gezien.' giechelde Aysu toen de deur met een harde klap tegen de muur aan kwam, op de plek waar Ceion eerder nog had gestaan. Deze knikte enkel, ten teken dat het goed zat, en liep weer naar Camille en Florian toe. 'O ja, ik heb de kleding.' bedacht Aysu, voor ze Ceion de zak overhandigde. Deze bekeek de verschillende kledingstukken vluchtig. 'Die is voor jou, Ceion.' ze knikte opgewekt naar het zwarte shirt, dat Ceion nu wat grondiger bekeek. 'Trek je shirt uit.' gebood ze hem vervolgens. Ceion trok een van zijn wenkbrauwen even wantrouwig op. 'Ach, relax, ik doe je niets. Ben je soms preuts? Dit is niet de eerste keer dat ik je shirtloos heb gezien, en waarschijnlijk ook niet de laatste.' Ze knipoogde hem speels toe. Ceion slaakte een zucht, maar gehoorzaamde toch aan Aysu en trok zijn shirt over zijn hoofd uit. Het eerste wat opviel waren de verschillende littekens die zich op zijn huid aftekenden. Sommigen zagen er zelfs nog niet zo oud uit. Buiten dat zag hij er niet zo gespierd uit, enkel mager, maar schijn bedroog. 'Draag je dat zwaard nog steeds bij je?' Aysu knikte naar de riemhouder. Ceion gromde als antwoord en trok het shirt dat Aysu voor hem had gestolen over zijn hoofd. 'Yay, het ziet er nog beter uit dan ik verwachtte. Het is voor je gemaakt, Ceion.' zei Aysu opgewekt, voor ze hem een mauwloos, wit, overhemdje in zijn handen duwde. 'Nu dit! En waag het niet het dicht te doen! Het hoort open te zijn.' Vertelde ze hem. Ceion fronste zijn voorhoofd weer, maar knikte toch. 'Nog iets?' vroeg hij kalm. Aysu knikte resoluut en schoof twee stukken stof over zijn armen, tot aan zijn ellebogen. Daarna duwde ze zijn handen in lange, zwarte handschoenen, die toch erg dun waren. Aan die handschoene maakte ze een soort van dunne riemen vast. 'Perfect,' prees ze zichzelf voor ze een donkerblauwe skinniejeans uit de zak met kleding trok. 'Nu deze. Hup hup, uit die broek.' zei ze gefocust, vlak voor ze opzij keek naar Florian en Camille. 'Geen zorgen. Jullie komen zo aan de beurt.' zei ze met een opeens wel erg vriendelijke glimlach. 'Aysu ontwerpt zelf kleding.' verklaarde Ceion terwijl hij zijn broek nogal onhandig uit trok. 'Ik ben volgens haar het perfecte model. Ze baseert haar meeste werken op mijn model, en in ruil daarvoor krijg ik zo nu en dan kleding.' voegde hij er stiller aan toe. Aysu knikte opgewekt. 'Dat klopt.' stemde ze met hem in. 'En jij hebt vast wel ongeveer hetzelfde figuur als Ceion, dus dan kan ik je een ander setje geven.' voegde ze er tegen Florian aan toe. 'Iets warmer, zoals jij dat graag wilt.' Ze haalde haar schouders op, vlak voor ze naar Camille keek. 'Jou geef ik kleding op één voorwaarde.' zei ze koel.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 12 apr 2012, 19:34

Camille en Florian
Ze keek Ceion niet erg overtuigd aan, maar toen de deur openzwaaide - met behoorlijke snelheid - wendde ze haar blik van hem af om naar Aysu te kijken. Hij mocht dan wel beweren dat ze gewoon vrienden waren, ze wist uit ervaring dat "gewone vrienden" niet naar andere meisjes keken alsof ze hun aartsvijand waren. Ze zei echter niets en hield haar gedachten voor zich. Toen Ceion zijn shirt uittrok werd haar blik zonder dat ze er iets aan kon doen naar zijn gespierde lichaam getrokken. Haar ogen gleden ontzet over de littekens op zijn lichaam en ze slikte een brok in haar keel weg. Ze vroeg zich af wat hij allemaal gedaan had dat zijn lichaam zo toegetakeld was, maar ze vroeg zich tegelijkertijd ook af of ze dat wel wilde weten. Het was niet meer dan een feit dat ze een zwakke maag had.
Florian leek net als Camille toch wat onder de indruk van Ceion's lichaam en schraapte zijn keel toen Aysu veronderstelde dat hij ongeveer hetzelfde figuur had als Ceion. 'Ik kan je vertellen dat dat waarschijnlijk niet het geval is,' liet hij haar met een schampere glimlach weten. Ten eerste was hij altijd al langer en dunner geweest dan de jongens van zijn leeftijd. Ten tweede had de tijd die hij als zwerver had doorgebracht hem het kleine beetje vet al lang geleden afgenomen. 'Ik kan je ook vertellen dat ik dus niet mijn broek ga uittrekken terwijl iedereen toekijkt,' voegde hij er met samengeknepen ogen aan toe.
Camille wendde afgeleid haar blik van Florian af toen ze Aysu hoorde. Toen de toon waaróp ze tegen haar praatte tot haar doordrong, moest ze onwillekeurig weer even slikken. 'Ehm- wat dan?' vroeg ze aarzelend, zonder ook maar een idee te hebben van wat ze kon verwachten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 12 apr 2012, 20:06

Lena zegt dat Ceion niet gespierd is.
Floor zegt dat Ceion wel gespierd is.
Wat klopt er niet?

Ceion
Zodra hij de broek had aangetrokken, gleed zijn blik opzij naar Camille. Aysu was naar het meisje toe gelopen terwijl ze haar grondig observeerde. 'Net wat ik dacht.' mompelde ze, voor ze opzij keek naar Ceion. 'Kan ik haar lenen?' vroeg ze met een serieus gezicht. Deze haalde een hand door zijn haren, voor hij een paar Vans dat in de zak zat aan zijn schoenen bond. 'Ze is niet mijn bezit.' zei hij koel. Aysu keek hem even beledigd aan, voor ze zich weer tot Camille wendde. 'Je hebt het perfecte figuur!' zei ze opgewekt, terwijl ze haar warme handen even tegen Camille's koele wangen legde. 'Je dijen, je middel, je lengte, je voorkant, je nek, je gezicht, je benen, je armen, perfect! Laat me je meten!' Ze draaide zich om naar Ceion, die breed naar haar grijnsde. 'Ik dacht even dat je haar ging slaan.' zei hij. 'Ja, dat dacht ik ook!' riep Aysu, terwijl ze naar Ceion huppelde en haar armen om hem heen sloeg. 'Je ziet er zo sexy uit. Ik wil je zoenen.' Ze ging op haar tenen staan, maar voor ze haar lippen op de zijne kon plaatsen, zette hij een stap achteruit. 'Je realiseert je toch dat je vriend er achter kan komen, en mij dan wil aanvallen, en dat ik dan verplicht ben hem te vermoorden, hmm?' vroeg hij. Aysu tuitte haar lippen verontwaardigd. 'Waarom mocht ik je net dan wel zoenen?' vroeg ze boos. Ceion schokschouderde. 'Anders zou je me misschien geen kleding geven.' zei hij. Aysu keek hem een lange tijd beledigd aan. 'Je bent een klootzak, Ceion, weet je dat?' vroeg ze, terwijl ze hem zacht maar lachend op zijn borst sloeg. 'Je weet toch dat ik je altijd kleding zal geven?' Haar blik gleed even achterom naar Florian en Camille. 'Jullie kleding zit in die zak. Ik ben zo terug met een meetlat. En een schaar voor jullie haren. Ik heb enkele nieuwe kapsels bedacht. Vooral voor jou, Ceion, en deze keer bespaar ik je mooie haartjes niet.' Ze haalde een hand door zijn haren, voor ze zich omdraaide en de winkel weer in liep. Ceion staarde haar ontspannen na. 'Ze valt goed mee als je haar wat beter kent.' bekende hij.

Voor Florian mag je kiezen uit deze kleding:
http://bestuff.com/images/images_of_stu ... 100027.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_Dc8QyGEzfB0/S ... e_boys.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3241/2981 ... 55aa56.jpg
http://www.hitarek.net/wallpaper/Anime- ... e-In-Love/
http://image.blingee.com/images17/conte ... 201269.gif
http://4.bp.blogspot.com/-YVlZAmVAMkY/T ... lpaper.jpg

Camille:
http://emorawr.com/17-pictures-of-anime-emo-girls (meisje met haar berenjacket en rokje)
http://2.bp.blogspot.com/_HWU3wX2cDLQ/S ... _utumi.jpg
http://www.webdesignmash.com/trial/wp-c ... rls-13.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_lPenDNQr9Qs/T ... e-girl.jpg
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 12 apr 2012, 20:45

Argh, oeps x]
Dat heb ik dan verkeerd gelezen :')

Camille en Florian
Ze voelde zich meer dan gewoon wat ongemakkelijk onder de blik van Aysu en frunnikte nerveus aan de natte stof van haar shirt. Toen ze plotseling aan Ceion vroeg of ze "haar kon lenen" schoot haar blik naar hem toe en ze zette grote ogen op. Ze opende haar mond om hem te smeken te zeggen dat Aysu haar niet kon lenen, toen ze haar woorden hoorde. 'W-wat?' bracht ze stomverbaasd uit en keek haar aan. 'Wat?' piepte ze opnieuw toen Aysu verder ging. Ze werd misschien wel vaak lastiggevallen door mannen, en af en toe ook door jongens, maar ze weigerde te geloven dat ze het perfecte figuur had zoals Aysu zei. Ze kwam niet eens in de buurt. 'Ik- ik-,' stotterde ze, toen Aysu haar aandacht al weer op Ceion gericht had. Ze haalde ontspannen adem en sloeg haar armen om haar lichaam in een poging het ongemakkelijke gevoel weg te jagen.
Florian keek met een lichte grijns toe en hield zich stil, maar toen hij Ceion hoorde zeggen dat hij Aysu's vriend zou moeten vermoorden als deze boos werd kon hij zich niet meer inhouden. De grijns op zijn gezicht werd groter en hij blies een pluk van zijn haren uit zijn gezicht. 'Je dreigt wel snel mensen te vermoorden, of niet?' merkte hij met een zo onschuldig mogelijk gezicht op. Toen hij Aysu hoorde zeggen dat zijn kleding in de zak zat, wierp hij daar een wantrouwende blik op. 'Durf ik daar in te kijken?' vroeg hij toen Aysu verdwenen was, aan niemand in het bijzonder. Zonder op een antwoord te wachten liep hij echter al naar de zak toe. Hij kon het maar beter gewoon achter de rug hebben. Ceion's kleding viel mee, hij moest zelfs toegeven dat het er goed uitzag, maar hij kende genoeg meisjes om te weten dat die behoorlijk uit hun dak konden gaan als het om kleding ontwerpen ging. Toen hij de zak opende en er een rokje uithaalde, was hij even stil. Vervolgens wierp hij Camille een brede grijns toe. 'Volgens mij is dit voor jou,' zei hij en gooide het naar haar toe. Camille ving het in een reflex op, maar keek vervolgens geschokt naar het rode rokje dat ze nu in haar handen had. Ze droeg nooit rokjes. Toch moest ze toegeven dat het beter was dan de verschoten, natte, versleten en te kleine broek die ze nu aan had.
Florian zocht verder in de zak en haalde een zwarte trui tevoorschijn. Toen hij het kledingstuk wat beter bekeek zag hij dat het een gigantisch hoge hals had die versierd was met meerdere riempjes. 'Hmm,' mompelde hij, niet zeker of hij het wat vond of niet. Vervolgens hing hij het over zijn schouder en zocht verder. Het was toch niet alsof hij een keus had, hij moest het gewoon aantrekken. Hij haalde twee roze en zwart gestreepte kousen tevoorschijn en een zwart truitje met halflange mouwen. Die waren waarschijnlijk weer voor Camille. Toen hij opkeek en ze weer naar haar toe wilde gooien zag hij dat ze al voor hem stond. Ze haalde diep adem en stak haar hand uit. 'Oké, geef maar,' zei ze en hij drukte de kleren met een onwillekeurige grijns in haar handen. Camille bekeek de kousen en haalde onwillekeurig even opgelucht adem. Dat betekende in ieder geval dat haar benen niet helemaal bloot waren, iets waar ze een hekel aan had. Ze keek om zich heen, maar zag nergens een hoekje waar ze kon gaan staan, dus besloot ze dat ze zich met wat moeite hier wel kon omkleden zonder dat de twee jongens al te veel te zien kregen. Ze keerde Florian haar rug toe en trok het rokje over haar broek aan, waarna ze die eronderuit trok. Ze rilde toen ze de natte stof over haar benen schoof en wreef onwillekeurig een paar keer over haar benen voor ze de kousen aantrok. Ze vond zelf dat ze geen mooie benen had: te lang en te mager. Toch zat het rokje haar beter dan ze had verwacht. Ze pakte het truitje zo vast dat ze het zo snel mogelijk over haar hoofd kon trekken nadat ze haar shirt uitgetrokken had. Zonder naar Ceion of Florian te kijken trok ze het vaalgele shirt over haar hoofd en liet het op de grond vallen. Veel viezer kon het toch niet worden. Ze rilde even en probeerde niet teveel naar haar eigen lichaam te kijken. Ze was nog niet erg mager, want zoveel tijd had ze nog niet op straat doorgebracht. Wel werd haar bovenlichaam hier en daar ontsierd door een litteken. Het waren er dan niet zoveel als de indrukwekkende verzameling van Ceion, het waren er meer dan een normaal meisje van haar leeftijd zou kunnen laten zien. Ze trok het truitje haastig over haar hoofd en haalde haar haren uit het halsgat. Nu ze het aanhad zag ze dat er een soort gat bij één mouw zat, dat omrand werd door dezelfde rode stof als van het rokje. Ze keek om en pakte de hoge laarzen die Florian al uit de zak had gehaald, waarna ze die aantrok. Vervolgens keek ze de jongen aan, die bewegingloos met de kleren in zijn handen stond. Naast de zwarte trui had Florian ook nog een legergroene broek gevonden, maar hij had geen van beide aangetrokken. Hij voelde zich behoorlijk stom nu Camille zich zonder klagen had omgekleed waar hij en Ceion bij waren, maar hij was nog niet van gedachten veranderd. Hij zou zich niet omkleden als zij het konden zien.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie