- Street Strangers.

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2010, 17:46

Camille
Ze glimlachte.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2010, 18:02

Ceion
Hij keek zwijgend toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2010, 18:04

Camille
Ze kriebelde Hayate achter zijn oren.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2010, 18:15

Geen inspi xd[/b]
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2010, 18:16

Hmm, me neither. xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2010, 18:33

Nya - laten we wachten op Nina XD
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2010, 18:41

Slim ^^
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 okt 2010, 19:37

Nyuuuuuu - ik moet ook zo gaan xd
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 apr 2012, 14:19

Hahaaaa, ik heb inspi :D

Ceion
Hij schraapte zijn keel ongemakkelijk. 'Maybe heb ik een idee, al hou ik er zelf niet bepaald van.' gromde hij, voordat hij even opzij keek naar Florian. Aan hem zouden ze waarschijnlijk slechts weinig hebben, en zij twee konden onmogelijk genoeg geld verzamelen in een week. Zelfs al hadden ze Hayate, het zou niet lukken. 'Ik kan misschien een beetje acteren?' opperde hij, vlak voor hij zijn keel voor een tweede keer schraapte. 'Misschien kan hij helpen, maar ik kan ergens gaan werken. Ze hebben me al eerder werk aangeboden, maar dat zag ik niet onmiddellijk zitten. Maar eerst heb ik nieuwe kleding nodig, en ik weet waar ik die kan krijgen.' Hij grimaste onwillekeurig, wat aangaf dat hij niet bepaald tevreden was met zijn eigen idee. Toch pakte hij Camille's pols vast, en met zijn andere hand die van Florian. 'Het ligt hier niet zo ver vandaan.' zei hij, vlak voor hij hen mee trok. Hayate aarzelde geen moment, maar volgde Ceion opgewekt. 'Stil, jij!' siste hij toen de hond begon te blaffen.
Nog geen kwartier later kwam hij voor een winkelstraat tot stilstand, en oriënteerde zich gedurende enkele tellen. Zodra hij zijn weg had teruggevonden, sloeg hij een steegje, dat toevallig langs een willekeurige winkel lag, en begaf zich naar de achteringang. 'Het is wel een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.' mompelde hij, vlak voor hij op de achterdeur klopte. Ongeveer 5 minuten later liep een opgetut meisje het gebouw uit, en keek even verbaasd naar Ceion. Meteen daarna klaarde haar gezicht op. 'Ceion!' riep ze opgewekt, voor ze haar armen om zijn hals sloeg en haar lippen gretig op de zijne drukte. Ceion glimlachte haar vriendelijk toe, maar zodra ze hem zoende zette hij een stap achteruit. 'Rustig aan, Aysu.' zei hij met een stem die ineens een stuk vriendelijker klonk. Aysu trok een pruillipje. 'Maar ik heb je al zo lang niet meer gezien. Je komt bijna nooit langs.' Ze ging op haar tenen staan, opdat ze haar armen steviger om zijn hals kon slaan. Ceion lachte haar verleidelijk toe. 'Luister, Aysu, ik heb je hulp nodig.' zei hij. Aysu trok zich teleurgesteld terug. 'En ik dacht dat je was gekomen om even gewoon plezier te maken.' Ze legde haar warme handen op Ceions koele wangen. 'Misschien later.' zei deze, voor hij een korte kus op haar lippen drukte. Op dat moment leek het meisje pas Florian en Camille op te merken, en ze zette wantrouwig een stap achteruit. Haar ogen staarden Camille een lange tijd vijandig aan. 'Wie is dat?' vroeg ze minachtend. Ceion slaakte een vermoeide zucht. 'Slechts een meisje dat ik moet helpen. Echt, Aysu, ze is niet meer dan dat.' verzekerde hij haar. Het meisje keek Ceion een lange tijd behoedzaam aan, maar glimlachte uiteindelijk weer stralend. 'En dat?' Ze knikte naar Florian, en kon net niet voorkomen dat ze verleidelijk naar hem knipoogde. Ceion lachte zacht. 'Ook iemand die ik moet helpen.' legde hij uit. Aysu knikte traag en zette een stap dichter naar hem toe. 'Hij is wel erg knap, maar hij zou nog veel knapper zijn zonder die oude, lelijke kledij. Daarvoor kwam je toch, hm?' vroeg ze. Ceion knikte. 'Kan je ons helpen?' vroeg hij terwijl hij haar dicht naar zich toe trok en over haar wang streelde. Aysu bloosde verlegen, en drukte een kus op Ceions lippen, voor ze zich losmaakte uit zijn greep. 'Ik ben zo terug. En daarna doe ik je haren. Je betaalt me later maar door vaker langs te komen, schat, en dan wil ik je sexy lichaam fotograferen.' Ze knipoogde uitdagend. Ceion knikte en duwde haar weer de winkel in. 'Wees voorzichtig.' zei hij zacht, voor hij zich weer naar de twee andere zwervers draaide. 'En dit is dus een van de grootste redenen waarom ik hier niet graag kom.' prevelde hij, zodra hij er van overtuigd was dat Aysu was verdwenen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 12 apr 2012, 18:38

Camille en Florian
Toen Ceion begon te praten krulden haar lippen zich langzaam op, tot de glimlach op haar gezicht weer teruggekeerd was. 'Dat klinkt zo slecht nog niet,' zei ze toen hij opperde dat hij misschien kon acteren, al was het duidelijk dat hij het zelf lang zo'n goed idee niet vond. Als je het aan Camille vroeg was dat echter stukken beter dan iemand vermoorden. Haar blik werd steeds nieuwsgieriger toen hij verder praatte. Ze had er geen idee van dat hij kon acteren, laat staan dat hij connecties had. Tenminste, het klonk alsof hij connecties had zoals hij zei dat hij wist waar hij kleren kon krijgen.
Florian leek echter een stuk minder blij met het idee van Ceion. 'Onee,' zei hij. 'Ik ga niet acteren,' bracht hij koppig uit, maar vervolgens werd hij zonder pardon door Ceion meegesleurd. Met een gezicht dat op onweer stond volgde hij hem, met zijn blik voor zich gericht. Camille keek hij al helemaal niet aan. Als zij er niet geweest was had hij gewoon iemand van zijn geld kunnen beroven, wat een stuk makkelijker was geweest als je het hem vroeg.
Toen ze bij de achteringang van een winkel tot stilstand kwamen. Florian en Camille hielden beide hun mond toen er een voor hen wildvreemd meisje tevoorschijn kwam en Ceion nogal- gretig begroette.
Camille voelde hoe haar maag zich samentrok toen ze de minachtende blik van het meisje op haar gericht voelde en ze deed haar best dat niet te laten merken. Zoals altijd sprak haar gezicht echter boekdelen en ze beet hard op haar lip.
Florian bleek iets minder stil toen Aysu hem een kritische blik toewierp. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek haar met dezelfde minachtende blik aan die Aysu zojuist aan Camille gegeven had. 'Echte schoonheid zit van binnen,' zei hij behoorlijk bijdehand. 'En trouwens, deze kleren houden me warm, wat je niet echt kunt zeggen van wat jij aan hebt,' beet hij haar beledigd toe.
Zodra Aysu naar binnen verdween, keken Camille en Florian met een vragende blik naar Ceion. 'Je hebt nooit gezegd dat je je eigen h- vriendin hebt,' zei Florian, zichzelf snel verbeterend toen hij zich het zwaard van Ceion herinnerde.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie