Kaichou wa Maid-sama

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 19:56

Axel
Hij glimlachte lichtjes en trok zijn hand terug. 'Ik heb al een shirt voor je gepakt,' stelde hij haar gerust en pakte het kledingstuk van de grond af, waarna hij dat naast haar op het bed legde. 'Ik zoek zo wel verder naar een schone broek,' beloofde hij haar. Hij glimlachte lichtjes en kwam weer overeind. 'Misschien moet ik ook een shirt aantrekken,' mompelde hij, terwijl hij weer naar zijn kast toe liep. 'Voor mijn moeder binnenkomt en een hartverzakking krijgt,' voegde hij er met een scheve grijns aan toe. Hij trok een schoon t-shirt uit de kast en trok dat over zijn hoofd, waarna hij zich met een gedempte kreun uitrekte.

Saylin
Ze keek hem even geschrokken aan, maar legde toen haar hoofd tegen zijn borstkas en kroop nog iets dichter tegen hem aan. 'Ik heb geen ontspanning nodig,' mompelde ze koppig. 'Daar heb ik niet eens de tijd voor.' Ze haalde trillerig adem. 'Ik moet de leerlingenraad nog over het lentebal vragen,' schoot haar te binnen. Ze viel stil toen ze zijn opmerking hoorde en ze glimlachte zwakjes. 'Zo knap is 'ie niet. Ik vind jou-,' ze viel stil toen ze de stem van Ace' broer hoorde en kleurde vuurrood. Ze keek abrupt op. 'Sorry,' zei ze haastig. 'Ik bedoelde niet- ik had het niet over-,' stamelde ze, waarbij ze met ieder woord dat ze zei nog iets roder werd.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 07:27

Ace
Hij begon onwillekeurig te lachen en sloeg zijn armen nog wat steviger om Saylin heen. 'Probeer je daar maar uit te redden.' zei hij met een brede grijns, tussen het lachen door. Die grijns viel echter al snel weer van zijn gezicht toen zijn broer zijn keel schraapte. 'Aangezien Ace geen manieren heeft zal ik mezelf wel voorstellen. Ik ben Tygo, Ace' oudere broer.' Hij grijnsde onschuldig naar Ace, die hem beledigd en geërgerd aankeek. 'Ik heb wel manieren!' verdedigde hij zich. 'Ik gebruik ze alleen minder.' voegde hij er zachter aan toe. Tygo grijnsde breed. 'Je gebruikt ze niet, bedoel je eerder?' concludeerde hij. Ace gromde geërgerd. 'Oké, wat jij wilt.' zei Tygo uiteindelijk. 'Ik schrijf dat ziekenbriefje wel.' Hij liet zijn rugzak van zijn schouder zakken en haalde daar een klein boekje uit. 'Ik laat je vandaag en morgen thuis blijven. Op die manier kan je je vriendinnetje verzorgen.' Hij keek triomfantelijk op toen Ace begon te blozen. 'Z-ze is mijn vriendinnetje niet!' zei hij. 'Ze is gewoon een vriendin.' voegde hij er gedempt aan toe. Tygo knikte terwijl hij vluchtig iets op het papiertje invulde. 'O ja,' zei hij toen hij het lostrok van het blok. 'Dit heb ik je nog niet verteld, maar Venus heeft vandaag geen school. Jij let op haar.' Hij nam zijn rugzak weer op en verdween uit de kamer. Ace zuchtte. 'Ik wist het.' zei hij zacht, teleurgesteld. Op dat moment liep Venus vrolijk zijn kamer binnen. 'Ijsje!' riep ze opgewekt. Toen ze Saylin echter in de armen van Ace zag, verstijfde ze.

Silver
Ze trok het shirt snel over haar hoofd en sprong vervolgens het bed uit. Haar blik gleed even naar Axel, om nog net te kunnen zien dat zijn borstkas verborgen werd door het shirt. Een lichte blos verscheen op haar wangen en ze wendde haar blik haastig weer van hem af. Vervolgens keek ze ontwijkend de andere kant uit, waardoor ze zichzelf in een spiegel zag. Haar haren stonden alle kanten op en haar ogen stonden slaperig. 'Nu zie ik er pas echt als een zwerver uit.' Ze grimaste.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 20:53

Axel
Hij keek verbaasd naar haar gezicht en hield zijn hoofd lichtjes scheef, alsof hij haar zo beter kon bekijken. 'Niet waar,' zei hij met een brede grijns en hij liep naar haar toe, waarna hij naast haar op het bed kwam zitten. 'Je bent nog steeds mooi.' Hij haalde een hand door haar haren en was even stil. 'Maar een borstel kan geen kwaad, nee,' gaf hij vervolgens na een korte stilte toe. Hij glimlachte onschuldig en boog zich naar haar toe, om een voorzichtige kus op haar lippen te drukken.

Saylin
Ze kleurde vuurrood toen ze Tygo hoorde en ze drukte haar gezicht tegen de borstkas van Ace aan, zodat niemand anders dat kon zien. Ze glimlachte onwillekeurig toen ze zijn reactie hoorde op het nieuws dat Venus ook thuis zou blijven en ze trok haar benen iets verder op. 'Zo erg is dat toch niet?' vroeg ze gedempt, toen ze de stem van zijn zusje plots herkende. Toen het meteen daarna helemaal stil werd, keek ze aarzelend op.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 17:40

Ace
Hij fronste zijn voorhoofd verbaasd voor hij zijn armen stevig om Saylin sloeg en haar zo voorzichtig mogelijk van zich af trok. Vervolgens zette hij haar voorzichtig op het bed neer en kwam overeind. 'Om hoe laat komt je moeder je halen?' vroeg hij koel terwijl hij naar Venus hinkte, die opgewekt in haar handen klapte. 'Ijsje!' zei ze vrolijk toen Ace haar van de grond tilde. 'Heeft Ijsje een vriendin?' vroeg ze vervolgens. Ace keek grijnzend om. 'Ja, ik kan gewoon voelen dat Saylin en ik later gaan trouwen.' zei hij zelfingenomen. 'Ze is smoor op me.' Hij wierp haar een speelse grijns toe voor hij weer naar haar toe hinkte. 'Just kidding, just kidding.' Hij haalde een hand door haar haren. Venus kroop nieuwsgierig naar Saylin.

Silver
Ze grinnikte gedempt en sloeg haar armen om zijn hals heen. 'Gemeen. Jij bent echt geen gentleman, hm?' vroeg ze. 'Wat maakt het eigenlijk uit? Voor de mensen bij mij op school sta ik toch gelijk aan een zwerver.' Zodra ze zijn lippen op de hare voelde, zakten haar ogen genietend dicht.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 09:24

Axel
Hij keek haar met een beledigd gezicht aan. 'Nou, bedankt,' zei hij zogenaamd gekwetst. 'Ik ben gewoon eerlijk,' zei hij vervolgens onschuldig enhij trok haar dicht tegen zich aan. Toen ze haar ogen sloot liet hij zijn blik traag over haar gezicht glijden en hij glimlachte. 'Ik meende het wel,' zei hij. 'Dat je mooi bent, bedoel ik,' voegde hij er ter verduidelijking aan toe en hij drukte een kus op het puntje van haar neus.

Saylin
Zodra hij haar op het bed legde ging ze weer liggen en krulde ze zich ver op. Ze lachte zachtjes om zijn woorden, met een lichte blos op haar wangen- waarvan ze hoopte dat die zo licht was dat niemand het zou zien. Haar blik gleed weer naar Venus en ze glimlachte aarzelend. 'Hallo,' zei ze, omdat dat het enige was dat ze kon bedenken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 13:58

Ace
Hij grijnsde even naar Saylin en vouwde zijn vingers om haar pols. 'Kom op, mijn twee prachtige dames. Zal ik ontbijt voor jullie maken?' vroeg hij met een onschuldige grijns. Venus klapte opgewekt in haar handen. 'Pannekoeken, pannekoeken!' riep ze. Ace grimaste. 'Maar dat is zoveel werk.' kreunde hij. Venus snikte zacht. 'Ijsje geen pannekoeken maken?' vroeg ze zielig. Ace keek haar priemend aan. 'Ik weet dat je dat doet zodat ik uiteindelijk medelijden met je ga krijgen en je dan toch pannekoeken maak.' Hij schudde zijn hoofd afkeurend. 'Nee, werkt niet.' voegde hij er resoluut aan toe. Venus vouwde haar armen boos voor haar borstkas. 'Gemeen!' zei ze. Ace rolde met zijn ogen. 'En daar komt fase twee: woede.' mompelde hij.

Silver
Ze gaf hem een zacht duwtje. 'Lief, hoor.' bracht ze er overdreven sarcastisch uit, waarna ze haar ogen speels opende en wat naar achter schoof. Toch kon ze niet voorkomen dat hij een kus op haar neus drukte en ze grinnikte speels.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:24

Axel
Hij glimlachte onschuldig en haalde zijn schouders op. Toen ze naar achteren schoof boog hij zich opnieuw naar haar toe en hij drukte een kus op haar lippen. 'Ik hou van je,' zei hij en liet zich vervolgens op zijn zij op het bed vallen. Net op dat moment kwam zijn broertje weer gillend de kamer inrennen en Axel verborg zijn gezicht kreunend in zijn handen. 'Wraaaaaaah!' Kris had een houten zwaard in zijn ene hand, en een klappertjespistool in zijn andere, waarmee hij Silver neerschoot. Axel keek traag op. 'Kris, zou je alsjeblieft mijn vriendin in leven willen laten?' vroeg hij. Kris keek hem even bedenkelijk aan, voor hij Axel neerschoot.

Saylin
Ze grinnikte en ging weer rechtop zitten, waarna ze haar haren uit haar gezicht haalde en op de grond stapte. Haar blik gleed van Venus naar Ace en ze voelde onwillekeurig hoe haar mondhoeken omhoog trokken, hoezeer ze dat ook probeerde tegen te houden. 'Ik kan ook pannekoeken maken,' stelde ze vervolgens voor.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 18:22

Ace
Hij keek Saylin even geschrokken aan voor hij resoluut zijn hoofd schudde. 'Nee, mooi niet. Jij doet helemaal niets.' Zijn blik gleed opzij naar Venus, die onschuldig glimlachte. 'Goed, wat jij wilt. Ik ga de pannekoeken maken. Jullie blijven hier.' Hij slaakte een zucht toen Venus juichte. 'Yaay! Ijsje maakt pannekoeken!' zei ze blij. Ace rechtte zijn rug en keek streng op Venus neer. 'Venus, ik vertrouw je een van mijn meest belangrijkste missies toe.' zei hij serieus. Venus keek hem even verward aan, maar maakte met een schaapachtige glimlach toen haar rug recht en legde de zijkant van haar hand tegen haar voorhoofd. Ace grijnsde onwillekeurig. 'Ben je bereid mijn missie over te nemen?' vroeg hij kalm. 'Ga-gao,' zei Venus zacht, wat haar een tik tegen het voorhoofd opleverde. 'Bescherm deze jonkvrouw met haar leven.' zei hij. 'Ik ga naar het slagveld. Vaarwel, edele dame. Vaarwel, soldaat.' Hij knipoogde naar Saylin voor hij de kamer uit hinkte.

Silver
Ze keek Kris even met grote ogen aan toen ze geraakt werd, maar vervolgens vielen haar ogen dicht en viel ze geveinsd slap op het bed.'Nu ben ik dood,' fluisterde ze gedempt, waarbij haar hand voorzichtig naar die van Axel schoof en die vast nam.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 18:35

Axel
Hij moest een grijns onderdrukken en trok de dekens over zichzelf en Silver heen. 'Ik vrees dat ik zelf ook ben uitgeschakeld,' zei hij met een serieus gezicht. Vervolgens kroop hij dicht tegen Silver aan en sloeg hij zijn armen om haar heen. Kris trok de dekens echter meteen weer weg. 'Mwuahahahaha!' riep hij en klom bovenop Axel, die een kreun niet kon voorkomen.

Saylin
Ze grinnikte opnieuw zachtjes en schudde kort met haar hoofd. 'Ace, je bent verschrikkelijk,' zei ze, voor ze naar Venus keek. 'Doet hij dit altijd?'

Ik moet gaan D:
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 08:27

Ace
Venus keek Saylin even verbaasd aan, maar knikte toen opgewekt. 'Ja, Ijsje is een soldaat. Hij zegt dat het slagveld de school is, en dat hij er alles voor doet ons te beschermen.' Ze sprong opgewekt op het bed. 'En ik ben zijn onderdaantje. Als Ijsje ooit niet meer terugkomt, moet ik zijn plaats innemen. Tygo is kapitein van een piratenschip.' Ze klapte in haar handen.
Ace was ondertussen in de keuken aangekomen, zijn gedachten bij Saylin. Natuurlijk had ze geen interesse in hem. Zij was slim en ordelijk. Hij was slim en - een player. Hij vervloekte onmiddellijk de verschillende relaties die hij al was aangegaan sinds hij voor het eerst naar die school was gegaan. Hij haalde langzaam de benodigde ingrediënten uit de kasten en begon met het maken van de pannekoeken.
Afbeelding

Plaats reactie