Kaichou wa Maid-sama

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 okt 2011, 20:34

Saylin
Ze opende geschrokken haar ogen toen plotseling de grond onder haar voeten verdween. 'Wat doe je?' vroeg ze, waarbij ze hem verbaasd aankeek. Ze grinnikte zachtjes toen hij haar in bed legde, maar dat verstomde direct toen hij opnieuw een kus op haar voorhoofd drukte. Haar adem bleef in haar keel stokken en ze staarde met een rood gezicht naar zijn kin, wat het enige was dat ze op dit moment van hem kon zien.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 19:58

Zullen we nu maar doorspoelen naar de volgende dag?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:24

Oui.
Ik moet zo trouwens gaan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:29

Jij begint ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:43

Dat zag ik al aankomen >.>

Axel
'Axelepaxelie!' werd er in zijn oor getoeterd. 'Axelhaxelsaxofoon!' Er klonk een luid gegiechel en hij voelde het gewicht van zijn broertje op zijn buik, waardoor hij abrupt zijn ogen opende. Hij hapte naar adem. 'Au- Kris, ga van me af,' zei hij op geërgerde toon. Hij wilde zich omdraaien, toen hij plotseling het gezicht van Silver naast zich zag. Hij bleef even stil en staarde haar aan, voor er een voorzichtige glimlach op zijn gezicht verscheen. Dat moment werd echter meteen weer verpest. 'Heeft ze geen shirt aan?!' riep Kris luid. Axel trok de dekens vloekend omhoog om zichzelf en Silver te bedekken en hij wierp Kris een waarschuwende blik toe. 'Moet jij je niet klaarmaken voor school? Ga maar naar mama toe. Die kan vast wel wat hulp gebruiken.' Kris keek zijn broer beledigd aan, maar liep toen toch de kamer uit. Axel richtte zijn blik op Silver en streek kort over haar wang, waarna hij bewegingloos bleef liggen, bang dat hij haar wakker zou maken.

Saylin
Ze lag op haar rug met haar ogen open. Hoe lang al wist ze niet- ze had geen enkel besef van tijd meer. Het enige wat ze op dit moment wist was dat ze de vorige dag haar vader niet bezocht had, een hele dag van school had gemist en een belangrijke toets en dat ze Ryan niet had opgehaald en niet wist of haar moeder dat wel op tijd had gedaan. Het kwam vaker voor dat ze veel te laat op zijn school kwam, omdat ze 's nachts vaak moest werken en daardoor te lang in bed bleef liggen. Ze beet hard op haar lip en drukte haar handen tegen haar voorhoofd in een poging de gespannen hoofdpijn zo weg te jagen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 20:51

Ace
Shimmer and shine. Everybody's in a line now, dressed up to the nines now, baby. Silver, shiny, sexy, it's love and the music's playing so loud. Disco balls and big crowds, baby. De wekkerradio langs het bed van Saylin sprong abrupt aan. Een luide kreun ontsnapte aan Ace's lippen. 'Damn,' mompelde hij. 'Nu niet.' In de veronderstelling dat hij nog steeds in zijn eigen bed lag draaide hij zich om en reikte met zijn arm naar de plek waar de radio normaal zou staan. Zodra hij zijn gewonde voet het rek stootte, schoot hij met een schreeuw overeind. Even keek hij verwilderd om zich heen voor hij zijn blik verbaasd op Saylin vestigde. O ja, zij was hier. Hij voelde hoe zijn wangen zachtrood kleurden. Dit was absoluut niet mannelijk, ging er door zijn hoofd. 'Saylin, gaat het wel?' vroeg hij voorzichtig.

Silver
Haar mondhoeken trokken lichtjes naar boven, maar verder leek ze niet te reageren.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 okt 2011, 15:51

Axel
Hij glimlachte voorzichtig en drukte een kus op haar voorhoofd, waarna hij voorzichtig uit het bed kroop. Vervolgens trok hij de dekens weer over haar heen en liep hij naar zijn kast. Hij opende zo zacht mogelijk de deuren en staarde korte tijd naar zijn kleren, voor hij een t-shirt pakte, dat hij naast het bed legde.

Saylin
Haar ogen schoten geschrokken open toen de muziek plotseling aan sprong en er meteen daarna een harde schreeuw van Ace klonk. Ze liet haar handen zakken en keek kort naar Ace, waarna ze lichtjes fronste. 'Jij stoot je enkel,' mompelde ze. 'Gaat het wel met jou?' vroeg ze vervolgens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 18:01

Ace
Hij grimaste even. 'Ik voel me prima. Jij, daarentegen, ziet er niet goed uit. Helemaal niet.' Hij trok zijn wenkbrauw op in een sceptische uitdrukking. 'Dus, wat is er aan de hand? Ben je misselijk? Voel je je nog zieker?' Hij trapte met zijn voet de dekens van zich af en kroop vervolgens naar de ladder. 'Wacht, ik kom naar beneden.' De woorden waren overbodig geweest, want hij had zich al half over het bed laten zakken en liet zich nu zo voorzichtig mogelijk naar beneden glijden. Vervolgens hinkte hij naar haar toe en drukte de wekkerradio uit.

Silver
Een gedempte kreun ontsnapte aan haar lippen voor ze haar ogen traag opende.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:36

Axel
Hij keek verbaasd op toen hij Silver geluid hoorde maken en hij glimlachte voorzichtig toen ze haar ogen opende. 'Goedemorgen, schoonheid' fluisterde hij en ging op zijn knieën naast het bed zitten, waarna hij over haar wang streek. 'Sorry, ik wilde je niet wakker maken, maar stil zijn is niet echt mijn ding geloof ik,' zei hij vervolgens op veronstschuldigende toon, met een schaapachtige grijns op zijn gezicht. Meteen daarna werd zijn blik weer serieus. 'Hoe voel je je?' vroeg hij, terwijl hij zijn vingers omlaag over haar hals liet glijden. Zijn ogen gleden over haar gezicht en hij drukte een kus op haar voorhoofd. Uiteindelijk liet hij zijn hand stil op haar schouder liggen en keek hij met een kleine glimlach naar haar gezicht, wachtend op haar antwoord.

Saylin
'Ook goedemorgen,' mompelde ze in een zwakke poging hem ervan te overtuigen dat ze zich prima voelde. Vervolgens draaide ze op haar zij en drukte ze haar gezicht in de dekens, zodat ze omringd werd door Ace' geur. Vervolgens sloot ze haar ogen en haalde ze diep adem. 'Ik moet een proefwerk Nederlands inhalen, wat waarschijnlijk gepland moet worden in mijn vrije tijd en wat ervoor zorgt dat ik minder tijd heb om voor Ryan te zorgen. Ik heb een les natuurkunde gemist, waar ik helemaal niets van snap. En ik- ik ben niet langs mijn vader geweest,' stortte ze eruit en ze beet hard op haar lip.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 19:25

Ace
Hij liet zich langzaam op de rand van het bed zakken en glimlachte haar voorzichtig toe. 'Je moet je nodig eens ontspannen, Saylin. Maak je geen zorgen. Ik weet zeker dat alles goed komt.' Hij trok de dekens voorzichtig van haar lichaam af en schoof zijn arm onder haar middel in. Vervolgens trok hij haar dicht tegen zich aan, op zijn schoot, en sloeg zijn beide armen stevig om haar heen. 'Je bent ziek. Dat betekent dat je jezelf nu wel even mag verwennen.' zei hij zacht. 'En desnoods doe ik het.' Hij glimlachte zwak en wreef even over haar rug. 'En als je niet wilt dat ik het doe, doet mijn knappe broer het wel.' voegde hij er onschuldig aan toe. Zijn broer schraapte zijn keel afkeurend. 'Moet je niet naar school, Ace?' vroeg hij. Ace grijnsde. 'Hmm, ik had gehoopt dat jij me misschien een ziekenbriefje kon voorschrijven?' opperde hij voorzichtig.

Silver
Ze drukte zich overeind, en kleurde rood toen ze bemerkte dat ze geen shirt meer aan had. 'Ehh,' fluisterde ze zacht, waarna ze de dekens snel over zich heen trok.
Afbeelding

Plaats reactie