Kaichou wa Maid-sama

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 17:05

Saylin
Ze slaakte een geschrokken gil toen ze zag hoe Ace achterover van de trap viel en ze zakte naast hem neer op haar knieën. 'Sorry,' piepte ze schuldbewust. 'Sorry, sorry, sorry,' voegde ze eraan toe. Haar vingers gleden in een vluchtig gebaar over zijn wang en ze keek bezorgd naar zijn gezicht. 'Gaat het?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 20:42

Ace
Hij wou zich overeind drukken toen Saylin zich plots bezorgd over hem heen boog. Hij keek haar een lange tijd verbijsterd aan, voor hij zijn ogen sloot en geveinsd kreunde. 'Auw, auw. Ik geloof dat mijn rug is gebroken. Oh nee, ik zie een licht. Het licht wordt groter. De hemel. Vaarwel, Saylin.' bracht hij er overdramatisch uit.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 21:00

Saylin
'Ace!' riep ze verontwaardigd en ze gaf hem een harde stomp tegen zijn schouder. 'Dat is niet grappig,' zei ze, al lukte het haar niet haar glimlach te verbergen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 okt 2011, 22:11

Ace
Hij ging lachend op de grond zitten en keek haar vervolgens triomfantelijk aan. 'Je lacht,' zei hij tevreden. 'Heeft iemand je ooit al eens verteld dat je veel mooier bent als je lacht?' vroeg hij vervolgens onschuldig. Zijn hand gleed automatisch naar haar wang. Zodra hij echter besefte wat hij deed, trok hij zijn hand snel weer terug en schraapte zijn keel ongemakkelijk.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 15:42

Saylin
Ze ging verzitten toen hij zelf weer overeind kwam en kleurde vuurrood bij het horen van zijn woorden. Haar wang tintelde nog na van zijn aanraking en ze durfde hem niet aan te kijken. 'Misschien moet ik toch boven slapen,' zei ze vervolgens haastig, om op een ander onderwerp over te kunnen gaan. 'Ik bedoel, dan hoef jij die trap niet op te klimmen.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 15:47

Ace
Hij grijnsde. 'En wat laat jou denken dat ik de trap niet op kan klimmen?' vroeg hij spottend. Toen hij zich de val herinnerde, fronste hij zijn voorhoofd. 'Nou ja, behalve dan dat ik net viel. Maar jij leidde me af.' Hij haalde een hand door haar haren.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 17:13

Saylin
Ze haalde haar schouders op en kleurde nog iets roder toen ze dacht aan wat ze gezegd had. Ze snapte niet eens waaróm ze het gezegd had, het klonk hartstikke stom. Daarom hoopte ze maar gewoon dat hij het niet verstaan had. 'Nouja, volgens mij is het toch handiger,' zei ze, om niet nog langer stil te hoeven staan bij wat ze had gezegd. 'Wat als je midden in de nacht naar de wc moet?' vroeg ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 18:07

Ace
Hij grijnsde haar uitdagend toe voor hij haar in zijn armen sloot. 'Nou ja, je wou een knuffel. Alsjeblieft, dan. Free hugs.' Hij trok haar dichter tegen zich aan en legde zijn kin op haar haren. 'Dit bedoelde je toch, hmm?' vroeg hij vervolgens vriendelijk.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 20:47

Saylin
Ze keek hem geschrokken aan toen ze plotseling zijn armen om haar heen voelde. Vervolgens ontspande ze wat en glimlachte ze verlegen, voor ze iets dichter naar hem toekroop. 'Hmm,' was haar enige antwoord. Haar ogen zakten dicht en ze haalde ontspannen adem.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 okt 2011, 18:17

Ace
Hij tilde haar wankel van de grond. 'En nu moet je gaan slapen, of wil je dat ik je ook nog een verhaaltje voorlees?' Hij lachte spottend voor hij in perfecte balans naar zijn bed hinkte en haar daar in legde. 'Zo,' zei hij tevreden voor hij haar losliet, zich over haar heen boog en zijn lippen op haar voorhoofd drukte.
Afbeelding

Plaats reactie