Kaichou wa Maid-sama

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 14:52

Hun. De laptop is gecrasht, dus nu reageer ik maar even op mijn telefoon. Ik ben te lui om de namen uitgedrukt te maken (a)
Reageer je ook met Silver?
Saylin
Ze moest onwillekeurig lachen toen ze Venus' verhaal aanhoorde. 'Dus Tygo is een piraat?' vroeg ze met een lichte glimlach op haar gezicht. 'Heeft Ace je wel eens vertelt wat ik ben?' vroeg ze vervolgens en haar gezicht werd serieus.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 23 okt 2011, 09:11

Tchh, ik ben dan tenminste nog zo lief even niet met mijn F te reageren zodat jij snel kan inhalen. Zoiets zal jij niet doen <__<

Venus
Venus dacht een lange tijd na. 'Sai?' vroeg ze. 'Jij noemt Sai, toch?' Ze glimlachte stralend. 'Ijsje zegt dat Sai veel te serieus en streng is. Ze doet altijd gemeen naar Ijsje en laat hem langer op school blijven. Maar Ijsje zegt dat hij het niet erg vindt, want Sai is ook het mooiste meisje dat hij ooit heeft gezien. Ijsje wil Sai zien glimlachen, want Ijsje zegt dat Sai's ogen altijd triest zijn.' Ze wiegde heen en weer. 'Ijsje houdt van Sai.' voegde ze er grinnikend aan toe.

Silver
Ze bleef als voor dood liggen, maar kon net niet voorkomen dat haar mondhoeken wat naar omhoog trokken. Haar ogen had ze gesloten en haar vingertoppen gleden langzaam over de huid van Axels onderarm.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 okt 2011, 20:34

Huh?
Ik snap je niet x'd

Axel
Hij grijnsde lichtjes toen hij zag hoe haar mondhoeken lichtjes omhoog trappen. 'Ik zie het wel,' fluisterde hij gedempt. Zijn ogen zakten echter dicht toen hij voelde hoe haar vingers een spoor van tintelingen achterlieten op zijn arm en hij kroop nog iets dichter tegen haar aan. Zijn ogen schoten echter weer open toen Kris zijn gewicht verplaatste. 'Vikkelorie!' riep hij, wild zwaaiend met zijn zwaard. Axel lachte gedempt, voor zover hem dat lukte met het gewicht van zijn broertje op zijn buik. 'Bedoel je niet victorie?' vroeg hij. Als antwoord werd het houten zwaard tegen zijn voorhoofd gegooid. 'Nee! Vikkelorie!' riep Kris koppig. Axel bleef kreunend liggen en zei niets meer.

Saylin
Ze voelde hoe haar maag zich in een knoop legde toen Venus begon te praten. Te streng en serieus. Dus dat was hoe Ace over haar dacht. Ze beet op haar lip, maar keek meteen weer op toen ze de rest hoorde. Gek genoeg werd de knoop in haar maag alleen maar strakker aangetrokken. 'Praat- praat hij dan veel over me?' vroeg ze aarzelend.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie