Rivals ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 09:57

Jason en Cat
Er trok een lichte tinteling door zijn lichaam toen hij haar vingers tegen zijn hand voelde en hij keek haastig voor zich uit, om zijn gedachten erbij te houden. Toen hij zichzelf weer wat beter in de hand had keek hij haar met een zwakke glimlach aan. 'Ik hoop het,' zei hij naar waarheid en hij haalde zijn voeten uit de stijgbeugels om zijn benen even te rekken.
Er gleed een lichte blos over haar gezicht toen ze zijn knipoog zag en ze grijnsde schaapachtig. Toen zijn blik weer naar haar gleed, en ze precies dezelfde grijns zag, moest ze heel even lachen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 17:13

Quest ~ Shiuka
Zijn grijns werd onmiddellijk een tandje breder toen ze begon te lachen en zijn blik gleed opzij. 'Waarom wens je hem eigenlijk succes?' vroeg hij plagerig aan Shiuka, die opkeek. 'Huh?' vroeg ze verbaasd. Quest haalde zijn schouders op. 'Hij is zelfs goed zonder dat je hem succes wenst. Ik, daarentegen, niet. Je zou mij succes moeten wensen.' Hij stak zijn kin hooghartig naar boven. Shiuka lachte. 'Oké, dan. Succes, Quest.' grinnikte ze. 'Nou ja, dat is ook maar niets. Wist je dat een kus op de wang van een meisje veel meer geluk oplevert?' Quest boog zich plagerig wat dichter naar hem toe. Shiuka schudde haar hoofd met getuitte lippen. 'Je hebt Cat al gezoend. Ik geloof dat dat voldoende is.' zei ze onschuldig. Haar woorden hadden onmiddellijk resultaat. Quest trok zijn hoofd abrupt terug en liep rood aan, waarbij hij de blik van Cat bewust ontweek.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 17:45

Jason en Cat
Hij grijnsde onwillekeurig toen hij Quest hoord en hij schudde zijn hoofd. 'Niemand zou willen dat jíj wint, Quest,' zei hij. 'Stel je voor dat die kop van jou in de plaatselijke krant komt te staan,' zei hij en deed alsof hij moest rillen bij het idee. 'Iedereen weet dat ik veel fotogenieker ben,' zei hij op dezelfde hooghartige toon. Zijn grijns werd nog iets breder toen hij Shiuka hoorde en de spanning gleed langzaam van zijn lichaam af.
Cat keek nog even naar Quest, voor ze haar aandacht op Jason en Shiuka richtte.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:15

Quest ~ Shiuka
Zijn blik gleed opnieuw opzij, naar Cat. Zodra hij haar zag glimlachte hij automatisch. 'Wil je naar haar toe?' vroeg Shiuka voorzichtig. Quest keek verbaasd opzij naar Shiuka, alsof hij datgene wat Shiuka mis had verstaan. 'Wat bedoel je?' vroeg hij. 'Nou, de wedstrijd start over een 10 minuten. Je kan snel iets tegen haar gaan zeggen. Ik hou je paard wel vast.' Haar blik gleed naar Black Arrow, die haar venijnig aankeek. 'Nou ja, ik probeer het.' voegde ze er zachter aan toe. Quest keek haar een lange tijd wantrouwig aan, maar grijnsde toen. 'Thank you, Shiuka-chan.' Zonder verder nog een woord te zeggen gleed hij uit het zadel en liep naar Cat toe. 'Hee,' zei hij met een schaapachtige grijns. 'Succes,' voegde hij er onschuldig aan toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:36

Jason
Hij lachte bij het zien van Shiuka's gezicht en heel even volgde hij Quest met zijn ogen. Hij wist niet zeker of hij nog steeds zo ontspannen op Shiuka kon reageren als hij er niet bij was- hoe stom en kinderachtig dat ook klonk. Hij glimlachte lichtjes en keek nog eens naar Black Arrow. 'Weet je zeker dat het lukt?' vroeg hij. 'Anders kan ik hem ook voor je vasthouden.'

Cat
Ze keek verbaasd toe hoe Quest van zijn paard afstapte en naar haar toe kwam. Zodra hij naast haar stond brak er een brede glimlach door op haar gezicht. 'Dankje,' zei ze en liet zich vervolgens uit het zadel glijden. 'Jij ook.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:41

Quest
Hij boog zich wat dichter naar haar toe. 'Wist je dat het geluk brengt als je met iemand zoent, net voor de wedstrijd?' vroeg hij plagerig, waarbij hij nog wat dichter naar haar toe boog. 'Oké, vergeet wat ik zei. Ik verzon het ter plekke.' Hij lachte hees terwijl hij zijn andere wang op haar wang legde. 'Ik hou van je,' fluisterde hij, nog net voor hij de afstand tussen hun lippen overbrugde en zijn ogen sloot.

Shiuka
Ze sloot haar ogen en ademde trillerig in. 'Ik denk dat ik naar huis ga.' fluisterde ze. 'Het is uit tussen Ryan en mij.' ze sloeg haar blik neer.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:46

Jason
Zijn ogen werden groot en voor heel even bleef hij bewegingloos op zijn paard zitten. Meteen daarna sprong hij uit het zadel en hij liep naar haar toe. 'Wat?' vroeg hij. 'Waarom? Wat is er gebeurd?' Vreemd genoeg voelde hij zich niet opgelucht of blij of tevreden of ook maar iets in die richting. Niet als hij haar zo zag.

Cat
Ze lachte zachtjes en legde haar handen in zijn zij. 'En het klonk nog wel zo overtuigend,' zei ze. Haar ogen zakten traag dicht toen ze zijn woorden hoorde en haar mondhoeken krulden zich lichtjes omhoog. 'Ik hou ook van jou,.' mompelde ze vlak voor hij zijn lippen op de hare drukte.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:54

Quest
Hij glimlachte tegen haar lippen aan en duwde die met lichte dwang van elkaar. Verscheidene smaken kwamen hem tegemoet. Hààr smaken. Het had iets van appel weg, waar hij eerder niet op gelet had. Niet het zure aan een appel, maar het frisse en aangename. Zijn vrije hand sloot zich om de teugel van het paard van Cat terwijl hij haar dicht tegen zich aan trok.

Shiuka
Tranen gleden uit haar ooghoeken. 'Ik zal hem - met een meisje - ze waren aan het -.' ze snikte gedempt, maar maakte de zin niet af. Ze kon het niet eens.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:56

Jason
Zijn gezicht betrok. 'Oh,' fluisterde hij, waarna hij zonder nog te twijfelen zijn armen om haar heen sloeg en haar dicht tegen zich aantrok. 'Hee,' zei hij en wreef over haar rug. 'Rustig maar.'

Cat
Ze kreunde gedempt en sloeg haar armen stevig om hem heen, waarna ze met haar tong traag langs de zijne streek.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 21:08

Quest
Hij gromde zacht, al was het van genot zodra hij haar tong langs de zijne voelde strijken en trok haar dichter tegen zich aan. Zijn hand, die nu op haar rug lag, gleed traag naar omlaag, totdat hij de onderhand van haar shirt vond. Zijn vingers streken over haar onderrug en trokken haar dichter tegen zich aan terwijl hij vurig opging in de zoen.

Shiuka
Ze verborg haar gezicht snikkend in zijn shirt. 'Cat had gelijk.' huilde ze gedempt.
Afbeelding

Plaats reactie