Rivals ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 18:53

Ik wist het niet zeker x'd
Ehh- we kunnen alleen het begin doen en dan de rest doorspoelen ofzo? x'd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 18:55

Okk ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:03

Jij begint? (a)
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 18:48

Why me? TT__TT
Waag het niet me het antwoord te geven dat het mijn spel is o3o

Quest
'Easy, boy.' fluisterde Quest naar Black Arrow, die onrustig heen en weer trippelde. De verschillende paarden die langs hem aan de startlijn stonden maakten hem duidelijk zenuwachtig. 'Rustig, ze doen je niets.' beloofde hij zijn paard, dat zijn neusgaten wijd opensperdde. Quest beet op zijn lip. Op deze manier zouden ze de eerste checkpoint niet eens halen. Zijn ogen zochten automatisch naar Cat, tot hij haar vond. Ze stond links van hem, met drie paarden tussen hen in. Daarna keek hij opzij naar Jason, die toevallig langs hem stond. 'Succes, broertje,' zei hij grijnzend.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 sep 2011, 19:25

Sorry, het lukt me gewoon echt niet me te concentreren, terwijl ik juist even alles wil vergeten door te rpg'en.
Ik reageer morgen wel, dan heb je tenminste iets aan wat ik typ.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 25 sep 2011, 17:26

Nyuuuuu =33
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 26 sep 2011, 20:27

Oeps vergeten x]

Jason
Hij keek met een bleek gezicht naar de oortjes van Zaragoza, die alle kanten op draaiden. Ze schraapte met haar hoef over de grond en deed een stap naar voren, waarna Jason haar meteen weer eentje naar achteren liet doen. 'Ik ga dood,' mompelde hij. Vervolgens keek hij kort om zich heen, waarna zijn ogen op Quest blijven haperen. Hij grijnsde, ondanks zijn misselijkheid, toen hij zag dat die naar Cat keek. 'Ja, dankje,' mompelde hij kort.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 sep 2011, 20:06

Cat? (a)
Nu kan ik niets met Quest doen o3o

Shiuka
Haar vader was nergens te bekennen, net zoals ze Ryan niet kon vinden. Die zocht ze later wel, als ze naar de eindbestemming zouden gaan. Eerst wou ze Cat nog zien. Zodra de startlijn in zicht kwam, en daarbij ook de tientallen paarden, glimlachte ze. Gek genoeg was het Jason die ze als eerste opmerkte. Ze liep naar hem toe en legde haar hand op zijn bovenbeen. 'Psst, Jason.' zei ze zacht. 'Succes.' ze glimlachte opgewekt naar hem.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 19:22

Ugh. Eindelijk de computer opgestart, liep 'ie vast en moest 'ie weer uit. >.>

Jason
Hij keek geschrokken naar beneden toen hij een hand op zijn been voelde. Bij het zien van Shiuka verdween de spanning gek genoeg uit zijn lichaam en zijn gezicht kreeg weer een beetje meer kleur. 'Dankje,' zei hij en glimlachte zwakjes. Vervolgens pakte hij de teugels van Zaragoza wat strakker vast, gezien ze nu steeds onrustiger begon te worden, en hij ging wat rechter op zitten. Concentreren, zei hij in gedachten tegen zichzelf. Dat ging alleen niet zo makkelijk als het klonk, omdat hij zich er sterk bewust van was dat Shiuka nog bij hem stond.

Cat
Het bruine paard onder haar brieste nerveus en deed een paar zenuwachtige pasjes naar voor en naar achter. Ze mompelde gedempt dat Dust iets rustiger moest doen en probeerde zich op de wedstrijd en het paard te concentreren. In plaats daarvan gingen haar gedachten echter telkens opnieuw uit naar Quest. Onwillekeurig keek ze op en liet ze haar ogen over de verschillende ruiters glijden, tot ze Quest zag. Haar mondhoeken krulden zich op tot een voorzichtige glimlach.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 19:54

Quest
Eindelijk beantwoordde ze zijn blik. Zijn glimlach werd nog wat breder en hij knipoogde eenmaal naar haar. Alles leek een stuk lichter te worden. De druk die een lange tijd op zijn schouders had gelegen wegens zijn vader's eisen, leek opgeheven. Hij keek weer voor zich uit, om grijnzend tot de conclusie te komen dat Shiuka bij Jason stond. Zijn blik gleed opnieuw naar Cat en hij grijnsde schaapachtig naar haar.

Shiuka
Haar hand gleed naar boven, totdat ze de zijne vond. Haar vingertoppen raakten even zijn huid voor ze zich terugtrok. 'Ik weet zeker dat het je zal lukken.' zei ze.
Afbeelding

Plaats reactie