The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 09:06

Matthew
Hij keek haar met een pruillip aan en ging vervolgens met zijn hele gewicht op haar liggen. 'Zo,' zei hij tevreden. 'Probeer nu maar eens weg te komen.' Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen en drukte een kus in haar hals.

Aylin
Ze lachte zachtjes en schudde haar haren uit haar gezicht, waarna ze traag haar ogen sloot. 'Je laat me nog steeds niet tegen een lantaarnpaal lopen, toch?' vroeg ze voor de zekerheid.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 06:59

Blade
'Als ik niet beter wist zou ik denkel dat je net wilt dat ik je tegen een lantaarnpaal laat lopen.' zei hij koel, waarna hij begon te lachen. 'Nee, dat zou gemeen zijn. Zoiets zou ik nooit doen. Niet bij jou, tenminste.' Hij grijnsde onschuldig voor hij haar dicht tegen zich aan trok en een kus in haar hals drukte. 'Nou ja, laten we dan maar opschieten.' zei hij.

Arisa
Ze kreunde. 'Maar ik wil niet meer ontsnappen.' zei ze ademloos, waarna ze haar gezicht in zijn schouder verborg. 'Je ruikt lekker,' fluisterde ze. 'Ondanks dat je naar rook stinkt.' voegde ze er zachter aan toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 16:59

Matthew
Hij grijnsde scheef en drukte een kus op haar haren. Bij het horen van haar woorden kon hij een zachte lag niet onderdrukken. 'Nou, dankje... Denk ik,' zei hij grinnikend. Hij rolde op zijn zij en trok haar met zich mee. 'Ik hou van je,' fluisterde hij met zijn lippen tegen haar oor gedrukt.

Aylin
Ze lachte en schudde haar hoofd, voor zover haar dat lukte met zijn handen voor haar ogen. 'Ik hou mijn mond wel,' beloofde ze en ze ging iets dichter tegen hem aanlopen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 09:24

Blade
Hij fronste zijn voorhoofd even, maar glimlachte vervolgens zwak. 'Je hoeft je mond niet te houden.' zei hij vriendelijk, waarbij hij haar dichter tegen zich aan trok. 'Daar is je stem veel te mooi voor.' Hij glimlachte zwak en drukte een kus op haar haren. 'We zijn er bijna.' merkte hij vriendelijk op. 'Heel bijna.'

Arisa
Ze sloot haar ogen genietend en nestelde zich dichter tegen hem aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:26

Matthew
Hij sloeg zijn armen iets dichter om haar heen en sloot nu ook zijn ogen. 'jij ruikt veel lekkerder,' merkte hij na een korte stilte plotseling op en hij begroef zijn gezicht in haar haren. Zijn mondhoeken krulden zich lichtjes omhoog tot een kleine glimlach en hij drukte een kus op haar hoofd.

Aylin
Ze grinnikte en trok vervolgens een wenkbrauw op. 'Dat mag ik hopen,' zei ze met een onschuldige glimlach.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 apr 2012, 22:41

Hier heb ik ook al geen inspi D:
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 apr 2012, 22:59

Hmm, ik ook niet echt.
Misschien kunnen we doorspoelen naar een moment waarop hun "slechte gewoonten" naar boven komen ofzo?
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie