The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:06

Matthew
Hij volgde haar voorbeeld en sloot zijn ogen, waarna hij zijn vingers door haar haren vlocht. Zijn hart leek bijna uit zijn borstkas te scheuren zo snel als het klopte en zijn ademhaling gierde door zijn longen. Hij had niet het idee dat hij dit nog lang vol zou houden zonder ingelaste adempauze. Daarom scheurde hij zich na korte tijd opnieuw van haar los en hapte hij naar adem. Er stond een zwakke grijns op zijn gezicht en hij opende zijn ogen weer, waarna hij van haar afrolde en naast haar op het matras bleef liggen.

Aylin
Ze bleef verbaasd staan toen ze de druk op haar schouders voelde. 'Zijn we er al?' vroeg ze toen hij haar zei haar ogen te openen. Toen ze dit deed, en zijn gezicht vlak voor het hare zag, werden haar wangen nog roder. Haar adem stokte in haar keel toen hij zich plotseling naar haar toeboog en zijn lippen op de hare drukte. Heel even bleef ze bewegingloos staan, voor ze aarzelend haar ogen sloot en haar armen om zijn nek sloeg.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 10:59

Blade
Zodra ze zijn kus leek te beantwoorden, werden zijn bewegingen zekerder. Hij sloeg zijn armen stevig om haar middel heen en trok haar op die manier dicht tegen zich aan. De kus was veel meer dan hij zich had voorgesteld. Gevoelens, waarvan hij niet wist dat hij ze had, werden onverbiddelijk bij hem opgewekt. Hij drukte zijn lippen iets dichter op de hare en streek met zijn tong langs haar lippen.

Arisa
Ze legde haar hoofd hijgend op het kussen, maar opende haar ogen niet. In de plaats daarvan nestelde ze zich dicht tegen Matthew aan. 'I-ik denk dat we naar de les moeten.' kreunde ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 17:58

Matthew
Hij glimlachte en trok haar nog iets dichter naar zich toe, waarna hij met gesloten ogen bleef liggen. Toen ze de stilte doorbrak met de vraag of ze niet naar de les moesten, opende hij wat geïrriteerd zijn ogen. 'Waarom?' vroeg hij en rolde op zijn zij, zodat hij haar gezicht kon zien. Hij liet zijn vingers traag over haar wang glijden. 'Ik blijf veel liever nog iets langer naar jou dan naar een leraar te luisteren die toch helemaal niets in mij ziet. Bovendien weet ik niet eens waar ik heen moet,' zei hij. Hij glimlachte zwakjes en drukte een kus op haar lippen.

Aylin
Haar adem stokte en ze vlocht haar vingers in zijn haren toen zijn tong over haar lippen streek. Ze begon zich steeds minder druk te maken over het feit dat ze eigenlijk les had, dat ze nog nooit gezoend had en vast van alles verkeerd deed of dat Villan Blade een crimineel vond en ze begon zich steeds meer te ontspannen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 okt 2011, 19:19

Blade
Hij drukte zijn tong met lichte dwang tussen haar lippen door en streek er langzaam mee langs de hare. Zijn handen gleden langzaam over een rug terwijl hij haar dichter tegen zich aan poogde te drukken. Na een korte tijd trok hij zijn lippen echter weer terug en opende zijn ogen. 'Ik hou van je,' fluisterde hij zacht, zijn hoofd nog steeds dicht bij het hare. Een zwakke glimlach vormde om zijn lippen en hij streek vluchtig over haar wang.

Arisa
Zijn irritatie ontging haar niet. Ze drukte zich traag overeind. 'Het is erg slecht voor de president te laat te komen, en hetzelfde geldt voor de klassenverantwoordelijken.' zei ze op geveinsd strenge toon.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 17:05

Matthew
Hij kreunde klaaglijk en begroef zijn gezicht in haar haren. 'Stiekem kan dat de president helemaal niets schelen,' fluisterde hij met zijn lippen tegen haar huid. 'En stiekem hoopt hij dat dat ook geld voor de klassenverantwoordelijke.' Hij glimlachte onschuldig en sloeg zijn armen om haar heen.

Aylin
Haar adem bleef opnieuw steken in haar keel en ze opende geschrokken haar ogen. Meteen daarna zakten ze echter weer dicht en ze drukte zich dichter tegen hem aan. Bij het horen van zijn woorden kleurde ze direct vuurrood en ze verborg haar gezicht in zijn shirt.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 17:59

Blade
Hij lachte zacht en streek even door haar haren. 'Je bent zo mooi,' zei hij zacht, waarbij hij een kus op haar haren drukte. Vervolgens trok hij haar dicht tegen zich aan en legde zijn kin op haar hoofd. 'Zullen we verder gaan?' opperde hij vervolgens met een onschuldige grijns. 'We zijn er namelijk nog niet.'

Arisa
'Dan hoop je verkeerd.' zei ze grinnikend, waarna ze een zachte kus op zijn lippen drukte en overeind ging zitten.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 09:39

Matthew
Zijn gezicht betrok en hij krulde zich op. Hij opende zijn ogen om te kunnen zien wat ze deed en vervolgens trok hij de dekens over zich heen. 'Best,' zei hij. 'Ga maar zonder mij.' Hij rolde op zijn buik en drukte zijn gezicht in het matras. Er ontsnapte een diepe zucht uit zijn mond en hij luisterde afwachtend naar wat ze zou gaan zeggen. Hij wilde niet naar de les, niet nu in ieder geval.

Aylin
Ze kleurde opnieuw rood en drukte zich iets dichter tegen hem aan. 'Dankje,' zei ze vervolgens na een lange stilte, waarin ze heel veel neigingen hem tegen te spreken onderdrukt had. Haar ogen schoten open toen ze zich herinnerde dat hij haar ergens heen bracht en ze knikte, terwijl ze haar best deed de brede glimlach op haar gezicht wat in toom te houden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 19:43

Blade
Hij liet haar los en zette een stap achteruit, voor hij breed begon te grijnzen. 'Heeft iemand je ooit al eens verteld dat je schattig bent als je bloost?' vroeg hij, om vervolgens een hand door haar haren te halen en haar hand in de zijne te nemen. 'Goed, we gaan verder.' Hij trok haar dicht tegen zich aan en begon weer verder te lopen.

Arisa
'Ik ga niet weg.' zei ze glimlachend, waarna ze weer langs hem ging liggen. 'Ik blijf bij je.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:14

Matthew
Hij opende zijn ogen en keek voorzichtig boven de deken uit, naar haar gezicht, om er zeker van te zijn dat ze geen grapje maakt. Vervolgens ontspande hij en er verscheen een brede glimlach op zijn gezicht. 'Dankje,' zei hij, voor hij bovenop haar rolde en speels in haar oor beet.

Aylin
Ze kleurde nog net iets roder toen ze zijn opmerking hoorde en ze verborg kreunend haar gezicht in haar handen. 'Nee,' mompelde ze. Ze liet haar handen zakken toen ze tegen hem aangetrokken werd en ze legde haar hoofd glimlachend tegen zijn schouder aan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 07:03

Blade
Hij lachte opnieuw en blies even in haar gezicht. Waar het speelse karakter plots vandaan kwam wist hij niet, maar veel maakte het niet uit. Het was een aangename ervaring. Hij drukte voorzichtig een kus op haar wang voor hij weer voor zich uit keek. 'Eigenlijk moet je je ogen opnieuw sluiten.' zei hij onschuldig, waarbij hij haar een zijdelingse blik toewierp.

Arisa
Ze keek hem even geschrokken aan, maar grinnikte toen en probeerde hem van zich af te duwen. 'Ik kan me nog bedenken.' zei ze net zo speels.
Afbeelding

Plaats reactie