The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 sep 2011, 18:07

Verbreek dan meteen de vriendschap, of zo komt het tenminste voor mij over -.-''
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 06:32

O ja -
Beterschap ^-^

Ugh, dat is dat was vergeten te zeggen. Ik ben een vreselijke vriendin (maar dat is toch al lang bekend <_<)
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 sep 2011, 17:39

Oké, ik meld even dat ik vandaag weinig tot niet online kan komen.
Heb binnenkort een HO van Geschiedenis (wat ik niet kan) en Scheikunde (wat ik al helemaal niet kan)
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 sep 2011, 17:58

Blade
Hij grijnsde zwakjes toen hij de uitdrukking op haar gezicht herkende. 'Maak je maar geen zorgen. Ik zorg er wel voor dat we niet gesnapt worden. Bovendien zullen we niet lang weg blijven. Dan kan je nog steeds zeggen dat je je ziek voelde.' hij streek in een vluchtig gebaar over haar wang voor hij de deur openduwde. 'Dames voor,' zei hij grijnzend.

Arisa
Ze drukte een zachte kus op zijn lippen. 'Vergeef me alsjeblieft,' fluisterde ze haast smekend.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 18:29

Matthew
'Hmm,' mompelde hij en zijn ogen zakten weer dicht. 'Misschien vergeef ik je na nog een kus,' zei hij vervolgens met een serieuze stem. Hij opende zijn ogen weer en keek haar met een onschuldige blik aan.

Aylin
Ze haalde een voorzichtige glimlach tevoorschijn en ze knikte opnieuw. Er trok een lichte tinteling door haar lichaam toen hij haar wang aanraakte en ze bloosde lichtjes voor ze haastig door de deur stapte.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 15:26

Blade
Hij keek even om zich heen voor hij Aylin naar buiten volgde. Zijn handen verborg hij in zijn broekzakken. Er was niemand in de buurt. Ze konden gewoon weggaan. Hij grijnsde even naar Aylin voor hij haar hand vastpakte en haar snel door de poort naar buiten trok. 'Volg mij maar,' zei hij vriendelijk.

Arisa
'Als je dat zo graag wilt.' ze drukte een kus op zijn lippen. 'Zo, vergeef je me nu?' vroeg ze terwijl haar vinger afwezig langs de contouren van zijn lippen gleed.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 20:02

Matthew
Hij glimlachte en sloot zijn ogen. Vervolgens verscheen er een diepe frons in zijn voorhoofd, alsof hij diep na moest denken. 'Ik weet het niet,' zei hij peinzend. 'Misschien nog één kus om me echt over te halen?' opperde hij onschuldig.

Aylin
Ze glimlachte lichtjes toen hij haar hand vastpakte en ze snelwandelde achter hem aan. 'Alsof ik nu ergens anders heen zou lopen,' zei ze met een lichte grijns.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 11:47

Blade
Hij grijnsde onwillekeurig. 'Nou ja, misschien zou je wel heel snel terug het schoolgebouw in glippen als ik niet kijk?' opperde hij plagerig, waarbij hij haar dicht tegen zich aan trok. 'Of heb ik het ongelofelijk mis?' vroeg hij. Zijn blik gleed weer voor zich uit en hij liet haar los. Vervolgens bracht hij zijn handen naar zijn gezicht en masseerde zijn slapen. 'Ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker ben.' mompelde hij terwijl hij een geeuw onderdrukte. Vervolgens gleden zijn vingertoppen naar beneden, over zijn hals. Zijn linkerhand zakte, terwijl de rechter het hangertje van zijn ketting omsloot.

Arisa
Ze veinsde even te aarzelen, haar lippen getuit om haar uitdrukking iets bedachtzaam te geven. Daarna boog ze naar hem toe en drukte opnieuw een zachte kus op zijn lippen. 'Beter?' vroeg ze plagerig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 20:04

Matthew
Hij glimlachte en zijn ogen gleden voor een kort moment dicht, tot ze zich weer terugtrok. 'Bijna,' zei hij en zijn mondhoeken gingen omhoog tot zijn lippen een speelse grijns vormden. Vervolgens trok hij zonder nog iets te zeggen zijn handen los en pakte hij haar gezicht voorzichtig vast, waarna hij zijn lippen opnieuw op de hare drukte.

Aylin
Ze grijnsde lichtjes. 'Breng me niet op ideeën,' zei ze en voelde hoe ze langzaam begon te ontspannen. Iedereen spijbelde wel eens één keer, toch? Ze keek omhoog naar zijn gezicht en fronste lichtjes. 'Heb je hoofdpijn?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 12:36

Blade
'Een beetje,' zei hij koel. De woorden kwamen er zoals altijd nonchalant en onverschillig uit. 'Ik heb het wel vaker.' voegde hij eraan toe. 'Meestal bevind ik me in stille ruimtes. Ik ben erg gesteld op mijn rust. Vandaar dat ik zo nu en dan hoofdpijn kreeg. Maar het gaat al beter.' hij liet zijn handen weer zakken en sloot zijn vingers om haar hand. 'Kom, laten we opschieten.' zei hij vriendelijk.

Arisa
Ze grinnikte speels toen hij zijn lippen weer op de hare drukte en legde haar handen op zijn schouders. Ze ging traag op in de zoen.
Afbeelding

Plaats reactie