The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:30

Maar aan de telefoon was jij tegen mij bezig van: Ja, ik vind die merel ook minder sympathiek toen ze zo tegen jou deed.
En daarna ga je zo doen? Wie hou je überhaupt voor de gek?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:37

Oké, dan zeg ik de waarheid.
Ik was het vergeten >.>
Ik weet dat dat nogal ongeloofwaardig klinkt, maar het is echt zo x'd
Bovendien ben ik niet van plan nu ineens heel veel met haar te praten ofzo.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:38

Daarbij, je was zonet online op HT.
Ik heb je twee berichtjes gestuurd, en jij weigert verdomme om te antwoorden? Wat voor vriendin ben je?
Dus je geeft toe dat je nu veel liever om gaat gaan met Lotte? Dankje, joh -.-''

Misschien moet ik wel een nieuwe vriendin gaan zoeken die tenminste wel om me geeft
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:43

Zeg me niet dat je nu weer gaat beginnen, want dan ben ik heel snel weg.
Ik was heel even online ja, om mijn berichten te checken. Ik had niet zoveel tijd, omdat ik moest eten, dus ik dacht dat ik niet per sé hoefde te reageren, omdat je er hier toch al over begonnen was.
Natuurlijk vind ik Lotte niet aardiger. Ik vind haar wel aardig, maar ik heb haar zolang niet gesproken dat ik haar zo goed als niet ken -.-
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Ik weet dat er veel dingen zei die ik fout doe of gewoon beter kan doen, maar één keer niet op een berichtje reageren over een onderwerp dat je hier ook al aangesneden had, zie ik niet als iets dat me meteen een slechte vriendin maakt.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:50

Ga dan maar weg!
Als jij liever met Lotte omgaat, ga je je gang maar!
Gefeliciteerd, het is je weer gelukt me te laten huilen. Het lukt je altijd zo friggin' goed!
Je ontkent nog steeds niet dat je veel meer met haar wil rpg'en, dus voor mij is het dan duidelijk. Heb nog veel plezier met haar. Met mij ga je de laatste tijd toch al steeds minder en minder om.

Ik weet zeker dat het over een maand zo gaat zijn van: Héé, Lena. Ik heb nu drie beste vriendinnen! Ra ra wie dat gaat zijn -.-'

Seriously, zij gaat liever met jou om, en niet met mij. Jij gaat liever met haar om, en niet met mij. Doe me een lol en zeg het dan in mijn gezicht!
Ik weet dat ik jaloers ben, iets wat jij nog niet bent geweest, naar mijn weten.

Ik ga mijn haren wassen. Ik denk niet dat ik daarna nog online kom. Geen zorgen, ik ben niet zo cru op te hangen als je me belt of wil bellen.
Doe me een lol en word maar lekker beste vriendinnetjes met Lotte. Ik zal wel lekker wegrotten in mijn kamer, ofzo.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:55

MENS HOU TOCH OP.
Als ik zeg dat ik jou aardiger vind is dat voor mij hetzelfde als ontkennen dat ik liever met haar rpg.
En gefeliciteerd, jij hebt me weer het gevoel gegeven dat ik de slechtste vriendin ben die er bestaat, zoals jij dat altijd zo goed kan doen.
Ik weet niet of ik wel tijd heb om je te bellen vanavond, ik moet nog wat overkijken voor school en wat opdrachten maken en ik wil op tijd naar bed, want ik voel me niet goed.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 20:12

Doe eens niet zo idioot, man! Mens hou toch op? Seriously?

Door zoiets te zeggen geef je me idd het gevoel dat je niet met me om wil gaan. En je vindt me aardiger? Seriously? Dat heb ik vroeger ook echt gemerkt, toen jullie me beide uitsloten?

Heb jij verdomme ooit al het gevoel gehad niet gewild te zijn? Nee, want jij hebt een fuckin' perfect leventje! Jij wordt niet gepest, of buitengesloten, of iets in die aard! Iedereen vindt jou aardig! Heb je ooit geprobeerd je mijn situatie voor te stellen? Ik weet hoe het voelt niet gewild te zijn, en geloof me, zoiets doet pijn.
Het is hartverscheurend, en ik heb ongelofelijk vaak de neiging een mes te pakken en mijn eigen keel over te snijden. En nee, ik overdrijf niet!
Ik ben mijn eigen leven verdomme meer dan zat! Ik haat mezelf om wie ik ben en dat ik zo jaloers doe, en telkens als ik me voorneem minder jaloers naar jou te zijn, breek ik dat voornemen weer. Ik kan het niet, hoe hard ik ook probeer! Want ik word jaloers op alles wat jij hebt en op iedereen waar jij mee omgaat. Zelfs bij mijn vrienden heb ik regelmatig het gevoel dat ze jou veel liever hebben dan mij!
Elke vriend die ik eerder had liet me uiteindelijk weer stikken! En jij bent nog veel belangrijker voor mij dan elke andere vriend! En toch verpest ik het steeds weer!
Ik weet dat ik een slechte vriendin, dochter, verkering en al dat gedoe ben! En hoe jij nu tegen me doet, benadruk je het enkel. Terecht, ik weet het. Waarom zou jij, iemand die zo perfect is, met mij omgaan?

Ik heb verdomme genoeg van mijn leven! Ik wil gewoon weg!
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 20:28

Ik kwam net terug om dat Mens hou toch op weg te halen, want dat was meer iets van frustratie dan dat ik het echt meende.

En je bent gek als je denkt dat ik een perfect leven heb. Mijn problemen zijn misschien niet zo groot als de jouwe, maar voor mij zijn het nog steeds problemen. Ik heb twee vriendinnen die ik allebei ontzettend graag mag en nooit van mijn leven kwijt wil raken, maar ik moet ontzettend oppassen dat ik niets zeg wat de één van streek maakt of jaloers op de ander. Er zijn nog zat meer onbenullig kleine dingen die mij wel ontzettend dwars zitten.
Als je denkt dat iedereen me aardig vind ben je ook gek. Ik heb vaak genoeg het idee dat mensen me niet mogen, iedere jongen die ik leuk vind stoot ik af en vroeger ben ik vaak zat buitengesloten.
Dat is nu veranderd en daar ben ik ontzettend blij mee, ja.
Ik stel me zat vaak jouw situatie voor en dat is ook de reden dat ik soms met barstende hoofdpijn naar bed ga, omdat ik weet dat het met jou niet goed gaat.
Nu heb ik misschien wel een leven dat in jouw ogen perfect is, maar dat is echt niet altijd zo geweest.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 21:47

Ik weet dat Lotte me haat, en dat gevoel maakt me wanhopig. Ik weet namelijk ook dat ze jou mag, en in mijn ogen gaat ze er nu alles aan doen zodat ze jou voor zichzelf kan winnen en ik dus uit de groep word gestoten. En ik weet dat ik het maybe fout heb, maar ik denk dat haar dat gemakkelijk lukt.
Ik ben geen ideale vriendin. In het begin was ik ook redelijk close met Laura, en zodra ik dingen over haar te horen kreeg moest ik steeds meer aan Fransien denken. Ik had schrik dat Fransien haar van me af zou nemen, en dat gebeurde ook. Nu nog krijg ik altjid een wee gevoel als ik zie hoe ze elkaar omhelzen.
Fransien is een van mijn idealen. Ze kan goed tekenen, is gemotiveerd, iedereen mag haar, ze is knap en vooral; ze is grappig. Ik zie Lotte aan als iemand als haar, en jou als Laura. Het gebeurt in mijn ogen gewoon weer allemaal opnieuw.
Ik weet zeker dat ze je een bericht heeft gestuurd met de vraag of je samen met haar wil rpg'en, en ik weet ook zeker dat jij 'ja' hebt geantwoord. Mij heeft ze nog geen vriendenverzoek gestuurd, en ik ben het zat een eigen initiatief te nemen.
Ik word gek van mezelf. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat Fransien me regelmatig uitlacht als mensen zeggen dat ik een schup ben, of dat ze meewerkt met zulke grapjes. Maar ik ben te laf zoiets tegen Laura te zeggen. Ik weet dat ze Fransien veel leuker dan mij vindt (en dat kan ik ook begrijpen) en ik wil niet dat het in haar ogen zo lijkt dat ik niet wil dat ze met Fransien omgaat. Ik ben blij voor haar. En hetzelfde geldt dus voor jou. Ik ben bang dat Lotte je van me afneemt, en ik vrees ook dat dat zal gebeuren. Ik weet ongeveer hoe je bent. Je gaat zeggen; Maar nee. Lotte komt niet tussen ons in.
En ik weet dat uiteindelijk weer hetzelfde zal gebeuren als op die andere site. Ik zal het buitenbeentje worden en jullie twee zullen lol maken. Ik zal alle pret bederven en jullie zullen me haten (wat Lotte al doet).
En dat idee maakt me zo triest dat in mijn ogen mijn leven geen zin meer heeft. Als ik jou verlies, kan ik even goed zelfmoord plegen.

Geef het toe: Toen je las dat ik minder op de site ging reageren, kon het je niets schelen. Je hebt Lotte nu.
En Lotte heeft jou een vriendenverzoek gestuurd, terwijl ze dat bij mij niet doet.
En jullie hebben al afgesproken samen aan een RPG deel te nemen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 sep 2011, 18:06

Ik kom vandaag niet online en ik heb ook geen tijd of puf om te bellen. Ik voel me alles behalve lekker en ik heb even tijd nodig om na te denken.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie