The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 16:51

Matthew en Aylin
Hij liet zijn ogen dicht glijden en hij trok haar nog iets dichter tegen zich aan. Hij streek met zijn vingertoppen over haar wang en voelde zijn lichaam ontspannen.
Ze wierp hem vluchtig een bezorgde blik toe, toen hij haar hand vastpakte. Ze glimlachte verlegen en knikte.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 18:28

Blade
'Mooi,' zei hij oprecht tevreden. Het schoolterrein hadden ze al lang achter zich gelaten. 'Vanaf nu moet je je ogen sluiten. Anders is het geen verassing meer.' Hij legde zijn hand voor haar ogen. 'Ik leid je wel verder.' zei hij koel, waarbij hij haar dicht tegen zich aan trok en linksaf sloeg. 'Geen zorgen, ik laat je niet vallen.' verzekerde hij haar.

Arisa
Ze omklemde zijn shirt stevig en ging vurig op in de zoen. 'Ik hou van je,' fluisterde ze tegen zijn lippen aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 20:49

Matthew
Hij mompelde iets onverstaanbaars dat door moest gaan voor 'ik hou ook van jou', terwijl hij haar dichter tegen zich aantrok. Hij hield zijn ogen gesloten, terwijl zijn hand langs haar zij omlaag gleed, op zoek naar de onderkant van haar shirt.

Aylin
Ze lachtte onwillekeurig toen hij zijn hand op haar ogen legde en ze klemde zich aan zijn shirt vast. 'En je laat me ook niet tegen lantaarnpalen oplopen?' vroeg ze voor de zekerheid.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 okt 2011, 22:09

Blade
'Nee, dat zou gemeen zijn.' Hij trok haar dicht tegen zich aan en richtte zijn blik voor zich uit. 'Weet je, je begint me op ideeën te brengen.' voegde hij er met een onschuldige grijns aan toe. Zijn handen had hij op haar schouders gelegd terwijl hij haar met lichte dwang verder duwde. 'Maak je geen zorgen, de weg naar daar zal niet lang duren.' verzekerde hij haar vervolgens.

Arisa
Zijn ademhaling versnelde onwillekeurig en ze kreunde genietend.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 15:40

Zijn? :3

Matthew
Zodra hij de onderkant gevonden had trok hij het shirt traag omhoog, waarna hij met zijn vingers over haar nu blote rug gleed. Zijn ademhaling versnelde en hij beet zacht op haar lip.

Aylin
'Oh, help,' zei ze met een lichte glimlach. Bij het voelen van zijn handen op haar schouders werd die glimlach nog iets groter. Als het aan haar lag zou de weg naar "daar" nog uren duren.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 17:37

Damn, ik heb echt ongelofelijk weinig inspi, vandaag TT__TT

Blade
Hij lachte onwillekeurig, al was het gedempt en klemde zijn handen iets steviger om haar schouder. Vervolgens draaide hij Aylin zo voorzichtig mogelijk naar links en duwde haar weer vooruit. 'Het is rustig op straat.' merkte hij nogal overbodig op.

Arisa
Ze hapte onwillekeurig naar adem en drukte zich kreunend dichter tegen zich aan. In de verte hoorde ze het gerinkel van de schoolbel. Ze negeerde het.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 17:44

Je bent niet de enige x'd
Scheikunde heeft een heel negatief effect op je brein >.<

Matthew
Hij glimlachte tegen haar lippen aan en opende kort zijn ogen toen hij iets hoorde rinkelen. Het drong traag tot hem door dat dat de schoolbel moest zijn. In plaats van het contact tussen hun lippen te verbreken en haar te zeggen dat ze naar de les moesten, drukte hij zijn lippen juist nog iets dichter op de hare en trok hij haar dicht tegen zich aan.

Aylin
Ze glimlachte zwakjes. 'En hoe ziet het er verder uit?' vroeg ze in een onschuldige poging erachter te komen waar ze heen gingen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 10 okt 2011, 07:26

Blade
Hij lachte opnieuw. 'Zoals een straat, geloof ik?' voegde hij er onschuldig aan toe. 'Huizen aan weerzijden, lantaarnpalen en zo nu en dan een auto die voorbij raast. Verder heel stil. O ja, ook nog voetgangers die me raar aankijken of naar me glimlachen als ze me zien.' Hij boog zich wat dichter naar haar toe en drukte zijn lippen tegen haar oor. 'Ze geloven zeker niet wat ik bij zo'n knap meisje als jou doe.' fluisterde hij.

Arisa
Ze grinnikte tegen zijn lippen aan, maar hield daar al snel weer mee op en klemde haar handen vast aan zijn shirt. Haar ademhaling versnelde onverbiddelijk.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 10 okt 2011, 20:53

Matthew
Hij vlocht zijn vingers door haar haren en glimlachte opnieuw, waarna hij haar lip losliet. 'Ik hou van je,' fluisterde hij buiten adem, voor hij zijn lippen terug op de hare drukte.

Aylin
Ze grinnikte bij het horen van zijn beschrijving, toen ze plotseling zijn lippen tegen haar oor voelde. Haar adem stokte in haar keel en ze kleurde vuurrood. 'Waarschijnlijk is het precies andersom,' mompelde ze vervolgens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 07:20

Blade
Hij trok zijn hoofd fronsend terug. 'Dat betwijfel ik.' zei hij verbaasd, en hij meende het. Hij verstarde even. Wat was er met hem aan de hand? Hij moest bekennen dat hij eigenlijk contact had gezocht met Aylin omdat ze gewoon aantrekkelijk was. Veel meer was er voor hem nooit nodig geweest om een meisje zogenaamd leuk te vinden. Nu, echter, leek alles anders. Begon hij echt gevoelens voor haar te krijgen? Nee, onmogelijk. Hij had nooit iemand leuk gevonden. Waarom nu wel? Hij keek aarzelend naar Aylins gezicht om verwonderd tot de conclusie te komen dat ze rood was. Zonder verder nog een woord te zeggen legde hij zijn handen op haar schouders en draaide hij haar om, zodat ze met haar gezicht naar hem toe stond. Zijn handen gleden traag naar boven, totdat ze bleven rusten op haar rode wangen. 'Open je ogen.' fluisterde hij, nog net voor hij zich over haar heen boog, haar kin voorzichtig naar boven duwde en zijn lippen in contact bracht met de hare.

Arisa
Ze opende een van haar ogen even verbaasd toen hij zijn lippen terugtrok. Zodra hij opnieuw contact maakte, zakte haar oog echter onmiddellijk weer dicht.
Afbeelding

Plaats reactie