The return of the Nightmare ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 17:55

Je maakt me inspiloos met Blake TT__TT
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 09:36

Sooooorrryyyyyyy D:

Angel
Ze drukte zich verlangend nog iets dichter tegen hem aan, toen ze zich plotseling niet meer in kon houden. Haar schouders begonnen te schokken en ze trok zich terug, waarna ze haar gezicht in zijn shirt begroef om haar tranen te verbergen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 19:37

Blake
Zijn ogen schoten open toen haar schouders begonnen te schokken en hij duwde haar lichtjes van hem af. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij, oprecht verbaasd. Hij boog zich wat meer over haar heen en streek met zijn duimen de tranen van haar wangen. 'Hee,' fluisterde hij zacht, ongemakkelijk. Hij had nooit echt geweten hoe hij precies moest handelen in zulke situaties. 'Niet huilen. Alsjeblieft,' Hij glimlachte haar voorzichtig toe.

Sagara
Ze kreunde onderdanig, maar trok haar lippen haastig terug toen hij verstarde in zijn bewegingen. 'Zei ik iets verkeerd?' vroeg ze met grote ogen, voor ze aarzelend wat bij hem vandaan schoof.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:12

Usui
Toen ze zich plotseling terugtrok schoten zijn ogen open en hij bewoog zonder nadenken met haar mee. 'Nee,' fluisterde hij en hij liet zijn vingers over haar gezicht glijden. 'Nee, je hebt niets verkeerd gezegd.' Hij glimlachte aarzelend en trok haar terug naar zich toe. 'Ik hou van je,' zei hij vervolgens, waarbij hij de spieren in zijn lichaam voelde ontspannen en het klemmende gevoel op zijn borst verdween. Hij drukte een voorzichtige kus in haar hals. 'ik hou van je,' herhaalde hij en trok haar nog iets dichter tegen zich aan. Hij liet zijn lippen traag omhoog glijden, tot hij opnieuw haar lippen vond. Hij glimlachte voorzichtig en legde zijn handen op haar wangen. 'Je bent mooi,' fluisterde hij voor hij zijn lippen terug op de hare drukte.

Angel
'Fuck,' fluisterde ze gedempt en ze klemde zich aan zijn shirt vast. 'Sorry,' mompelde ze. 'Ik wilde helemaal niet-,' ze moest haar zin afkappen om een paar keer diep adem te halen en ze probeerde de stroom tranen te laten stoppen. Toen dat niet lukte liet ze ze maar gewoon rollen en ze sloeg haar armen om zijn hals, waarna ze haar gezicht in de holte tussen zijn schouder en nek verborg. 'Ik heb je gemist,' zei ze met trillende stem. 'Je bent verdomme een heel jaar weggeweest en ik dacht dat ik je nooit meer zou zien, en dat die kat je van alles had aangedaan of dat je me vergeten was,' ratelde ze en ze drukte zich nog iets dichter tegen hem aan.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 15:55

Damn, ik ga nu naar de manege. Daarna moet ik samen met mijn pa een taak overlopen, dus ik denk niet dat ik vandaag nog online kom.

Blake
Een siddering trok door hem heen toen haar tranen zijn huid nat maakten. Toch maakte hij zich niet los uit haar greep, al had hij dat misschien wel moeten doen. Hij had er nooit van gehouden als meisjes in zijn nabijheid huilden. Het bezorgde hem altijd weer een ongemakkelijk gevoel. 'Het spijt me,' zei hij zacht. 'Het spijt me dat je zoiets moest denken. Ik hou van je, Angel, en dat zal ik altijd doen. Ik zou je nooit kunnen vergeten.' Hij duwde haar voorzichtig wat van zich af en boog zich over haar heen. Vervolgens drukte hij zijn lippen op haar wang en kuste haar tranen weg. 'Stop alsjeblieft met huilen.' Hij streek over haar wang.

Sagara
Ze kleurdde onmiddellijk rood. 'Usui,' fluisterde ze ademloos. 'I-ik hou ook van jou.' Ze glimlachte zwak en sloot haar ogen weer zodra hij zijn lippen opnieuw op de hare plaatste.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:42

Noooooooo D:
Heb je die Engels presentatie trouwens al gehad of moet je die nog doen?

Usui
Hij voelde hoe hij schaapachtig tegen haar lippen aan glimlachte toen haar woorden zijn oren bereikten en hij trok haar genietend dichter tegen zich aan. Hij had zijn ogen gesloten en liet zijn vingers langs haar rug omhoog glijden. Nu dacht hij er zelfs niet meer aan dat hij aan allerlei andere dingen zou moeten denken- zijn hoofd was gewoon leeg.

Angel
Ze glimlachte waterig en klemde haar vingers om zijn shirt, waarna ze haar ogen neer sloeg. 'Kunnen we- kunnen we dit vergeten?' vroeg ze op gedempte toon en voelde hoe haar wangen rood kleurden. 'Ik- Normaal huil ik nooit waar anderen bij zijn,' mompelde ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 06:47

Blake
Hij lachte zacht en trok haar dicht tegen zich aan. 'Natuurlijk,' zei hij gedempt, voor hij een zachte kus in haar hals drukte. Een rilling trok onmiddellijk door zijn rug heen. Het gevoel dat ze hem bezorgde was onbeschrijfelijk. Hij gromde zacht en liet zijn lippen wat naar boven glijden, voor hij zich bedacht en zijn hoofd terugtrok. 'Moeten we niet naar de les, ofzo?' vroeg hij met een zwakke grijns. 'Of wil je liever hier blijven?' opperde hij vervolgens onschuldig. 'Waar ik overigens geen problemen mee heb.' voegde hij er onschuldig aan toe.

Sagara
Haar ademhaling versnelde onmiddellijk en ze drukte zich kreunend dichter tegen hem aan. Een siddering trok over haar rug toen hij zijn hand daarover liet glijden en ze legde haar hand op zijn wang.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 10:42

Usui
Zijn ademhaling versnelde hoorbaar en hij sloeg zijn armen steviger om haar heen. Hij streek voorzichtig met zijn tong over haar lippen, voor hij die met lichte dwang van elkaar duwde. Hij gromde zachtjes en drukte zijn lippen verlangend dichter op de hare.

Angel
Ze glimlachte zwak en drukte zich iets dichter tegen hem aan. 'Nouja,' zei ze vervolgens. 'Als we nu nog terug zouden gaan, zouden we er toch niets meer van begrijpen,' zei ze net zo onschuldig.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 08:52

Blake
Hij schudde zijn hoofd afkeurend, maar begon vervolgens te lachen. 'Ik heb een slechte invloed op je, niet? Misschien moet ik maar niet meer in je buurt komen.' Hij porde zijn vinger in haar zij en drukte haar dicht tegen de muur aan. 'Ik hou van je,' fluisterde hij, voor hij zijn lippen vurig op de hare drukte.

Sagara
Ze hapte onwillekeurig naar adem toen ze zijn tong tegen haar lippen voelde en schoof haar lippen gewillig van elkaar. Vervolgens greep ze zijn shirt verlangend vast en trok dat lichtjes naar omhoog.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:20

Usui
Zijn ademhaling bleef voor een kort moment in zijn keel steken toen ze zijn shirt lichtjes omhoog trok. Hij streek met zijn tong traag langs de hare en vlocht zijn vingers door haar haren, waarna hij haar nog iets dichter naar zich toe trok.

Angel
Ze grijnsde lichtjes en veegde de laatste paar tranen van haar wangen. Toen hij zijn lippen op de hare drukte ontsnapte er een gedempte kreun uit haar mond en ze sloeg haar armen om zijn hals.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie